Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, september 08, 2015, 09:28:53

Vorige topic - Volgende topic

MotM dkv - Cambuur

Leonard Nienhuis
32 (56.1%)
Djavan Anderson
2 (3.5%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Calvin MacIntosh
2 (3.5%)
Marvin Peersman
14 (24.6%)
Erik Bakker
2 (3.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.8%)
Jamiro Monteiro Alvarenga 
2 (3.5%)
Martijn Barto
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 57

Stemmen gesloten: november 08, 2015, 20:21:39

Marc S

Citaat van: DayDreamer op oktober 26, 2015, 16:14:37
Wat een kuttijden weer.

In iedergeval beter dan vorig jaar..

siepelsjeu

Een half uur voor vertek aanwezig zijn? Flikker op!

TopperM

Citaat van: siepelsjeu op oktober 26, 2015, 17:05:10
Een half uur voor vertek aanwezig zijn? Flikker op!
en gelijk heb je, kwart over 12 sta ik daar niet eerder. Hoe krijgen ze het altijd voor elkaar om over een stuk van 20 km er een uur over te doen.

mindra

Zal wel weer zo gaan als vorig jaar met een gangetje van 45/50 km per uur die kant op.

Bankzitter

Misschien een ideetje om achterin te starten met Mac - Dammers - Peersman - Anderson? Dan hou je het centrum bij elkaar en heb je op links snelheid tov Slagveer.

Overigens moet Narsingh mooi profiteren van zijn snelheid tegen Clavan / vd Berg.

Casuals-lwd

#200
Citaat van: TopperM op oktober 26, 2015, 17:33:48
en gelijk heb je, kwart over 12 sta ik daar niet eerder. Hoe krijgen ze het altijd voor elkaar om over een stuk van 20 km er een uur over te doen.
En dan 5 minuten stilstaan midden in een woonwijk met 1 cluster aan bussen net als vorige keer. Waardeloze gang van zaken.

DayDreamer

Denk dat we nu over de haak gaan, eenmaal op de haak 50 a 60 km per uur tot aan dat dorp.

TopperM

Citaat van: DayDreamer op oktober 26, 2015, 19:15:30
Denk dat we nu over de haak gaan, eenmaal op de haak 50 a 60 km per uur tot aan dat dorp.
en onder begeleiding van een drone dit keer


Pielkebuus

Huisregels om een training te bezoeken..  :R


TopperM

Ik zeg: El Baad oproepen! :0=

PePe

De Derby wordt straks besproken in het programma: Na tafelen met Kees. (op fox)

moodygrunn

Citaat van: PePe op oktober 26, 2015, 22:24:19
De Derby wordt straks besproken in het programma: Na tafelen met Kees. (op fox)

thnx, ben ff snel geschakeld.
In Henk en Sandor we trust

Oosttribune

De laatste training begint een ergernis te worden. We zijn druk met of er 3000, 4000 of 5000 komen, hamburgertenten, merchandising, muziek....

Uiteraard ben ik er maar laat iets unieks gewoon uniek zijn...
op naar zondag.. een zware middag maar verliezen dat zeker niet

Gasgeve

Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2015, 10:47:42
Je moet gewoon door selecteren. Bij te veel blessures haal je voor die positie iemand uit de beloften.
Die hebben misschien het niveau (nog) niet altijd, maar zijn wel spelers die op die posities goed uit de voeten kunnen.
Dat eeuwige geschuif met '1e selectiespelers' die op voor hen vreemde posities komen, pakt lang niet altijd goed uit.
Kijk naar Ajakkes, diverse spitsen geblesseerd, dan neem je de spits van het 2e elftal mee, zo hoort het.
Is bij Monteiro ook aardig uitgepakt volgens mij...
Slechtste voorbeeld die je kon noemen. Ajax heeft namelijk geschoven wat ze konden om te voorkomen dat ze de spits van het 2e elftal mee moesten nemen.