Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, september 08, 2015, 09:28:53

Vorige topic - Volgende topic

MotM dkv - Cambuur

Leonard Nienhuis
32 (56.1%)
Djavan Anderson
2 (3.5%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Calvin MacIntosh
2 (3.5%)
Marvin Peersman
14 (24.6%)
Erik Bakker
2 (3.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.8%)
Jamiro Monteiro Alvarenga 
2 (3.5%)
Martijn Barto
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 57

Stemmen gesloten: november 08, 2015, 20:21:39

PePe

Citaat van: Bernardo op oktober 29, 2015, 21:51:18
en van Anholt viel uit met blessure

Misschien gaat van Anholt de rollator van Foppe lenen?  :_schater

Vlampiep

Laat De Haan maar kraaien, wij laten ons niet Foppe.
Met of zonder Veerman,  an pakke dat strooisel.

hobbes

Jammer dat de schorsing van Te Vrede net voorbij is

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op oktober 30, 2015, 09:42:41
Jammer dat de schorsing van Te Vrede net voorbij is
Ja weet je dit zeker ? Ik dacht dat zondag de laatste wedstrijd van zijn schorsing is...
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

"Mitchell Te Vrede mist hierdoor de competitieduels tegen zijn oude club Feyenoord, en Willem II en de bekerwedstrijd tegen Helmond Sport. De spits is weer inzetbaar in de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur op 1 november."

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op oktober 30, 2015, 09:46:41
Ja weet je dit zeker ? Ik dacht dat zondag de laatste wedstrijd van zijn schorsing is...

Drie wedstrijden schorsing en dat waren Feyenoord, WillemII en Helmond Sport volgens de sites.

Bernardo

Henk Veerman krijgt vrijdag een schikkingsvoorstel van de KNVB, naar aanleiding van zijn directe rode kaart tegen Helmond Sport.

De spits leeft tussen hoop en vrees voor de Friese derby, die zondag op het programma staat. Gaat Heerenveen in beroep, dan dienst de zitting nog vrijdagavond. Mogelijk hoort Veerman dan direct, of anders zaterdagochtend of hij de wedstrijd tegen Cambuur mag meedoen.

Foppe de Haan was donderdagavond na het bekerduel met Helmond al berustend in zijn commentaar. ,,Ik ben bang dat we Veerman langer dan één wedstrijd kwijt zijn."

Te Vrede
Veerman was met drie doelpunten uit de laatste vier duels goed in vorm voor Heerenveen. Mocht Veerman geschorst worden, staat Mitchell te Vrede vermoedelijk in de basis. Te Vrede zat tegen Helmond Sport zijn laatste wedstrijd schorsing uit, nadat hij tegen Heracles Almelo verdediger Ramon Zomer had geslagen. Hij moest daardoor drie wedstrijden toekijken.

Bernardo

Sportredactie LC ‏@LC_Sport  44 sec.45 seconden geleden
Supportersvereniging Cambuur: 7.000 mensen bij derbytraining. http://www.lc.nl/sport/stampvolle-tribunes-bij-derbytraining-19218623.html ...

Wel heel optimistisch geschat, denk ik

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bernardo op oktober 30, 2015, 10:52:14
Sportredactie LC ‏@LC_Sport  44 sec.45 seconden geleden
Supportersvereniging Cambuur: 7.000 mensen bij derbytraining. http://www.lc.nl/sport/stampvolle-tribunes-bij-derbytraining-19218623.html ...

Wel heel optimistisch geschat, denk ik
Ik vraag me ook af hoe ze bij de schatting komen.

John Hiatt

Alles minder dan die 7000 is dus een tegenvaller. De helft zou al mooi zijn.

El Ma-kri-niii

Citaat van: John Hiatt op oktober 30, 2015, 11:08:42
Alles minder dan die 7000 is dus een tegenvaller. De helft zou al mooi zijn.
Voor een club als Cambuur zou 1000 al prachtig zijn. 10% van de stadioncapaciteit bij een training, dat is ongekend in Nederland. Door de aantallen van voorgaande jaren zijn we verwend geworden, waardoor het een teleurstelling zou zijn als er 3000 man zijn. Dat is toch fantastisch.

Vlampiep

De LC (clubblad van  Jarrefean) is weer bezig.
Alles wat minder dan 7000 bezoekers is zal weer worden uitgelegd als tegenvallend.
Misselijke verslaggeving.

hobbes

Citaat van: Bernardo op oktober 30, 2015, 10:52:14
Sportredactie LC ‏@LC_Sport  44 sec.45 seconden geleden
Supportersvereniging Cambuur: 7.000 mensen bij derbytraining. http://www.lc.nl/sport/stampvolle-tribunes-bij-derbytraining-19218623.html ...

Wel heel optimistisch geschat, denk ik

De training is toch morgen pas? Of dit de opkomst voor de training voor de laatste training voor de Derby. Om de spelers vast steun te geven voor de belangrijke laatste training voor de derby?

Pielkebuus


John Hiatt

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 30, 2015, 11:14:07
Voor een club als Cambuur zou 1000 al prachtig zijn. 10% van de stadioncapaciteit bij een training, dat is ongekend in Nederland. Door de aantallen van voorgaande jaren zijn we verwend geworden, waardoor het een teleurstelling zou zijn als er 3000 man zijn. Dat is toch fantastisch.

Denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik zou 3500 al mooi vinden. Cambuur leeft en dat laten we morgen weer zien.