Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - okkele

#1
je zegt het ook goed.
WE zijn gepromoveerd, niet diemers.
#2
Citaat van: Inferno-058 op juni 21, 2026, 10:38:02
Volgens mij was de insteek van de club om gewoon te verlengen met een jaar...

ja.
1 jaar en iets salaris inleveren.
beide opties zijn reden genoeg om dat niet te accepteren voor diemers.
#3
Overig Voetbal / Re: interlands
juni 15, 2026, 17:45:24
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 10:35:58
Summerville die bijna bij Cambuur speelde...
volgens sommige forumers ja.
ik denk dat er toen al duidelijk was dat ie wat te groot werd.
#4
Citaat van: Derkx R.H. op juni 07, 2026, 14:07:40
Namen rugnummers graag..
waarom?
en waarom moeten we een performance coach hebben?
2 zelfs.
#5
mag ik het zeggen?
eerst die 2 huppel"coaches" weg, wat een geldverspilling man.
#6
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 07, 2026, 10:49:33
Citaat van: Eewal op juni 07, 2026, 09:34:32
Het is toch hartstikke terecht wat Kooi doet?
en hardstikke slim.
straks voor een prikkie een club "kopen".
#7
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 10:39:22
ik word er (nog) niet warm van maar al die godenzonen-sites zijn behoorlijk teleurgesteld in hun club.
leuk leesvoer.
#8
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 05, 2026, 20:59:12
was je er zo blij mee dan?
#9
nou....precies !
al die fake onzin weren van een forum aub.
#10
Citaat van: Oud Cambuur op juni 02, 2026, 10:11:52
Gerrie de Jonge overleden op 77 jarige leeftijd was een zeer prettig mens en een goede voetballer
gedreven speler,mooi om naar te kijken.

r.i.p
#11
ik dacht dat yellowblue op jetten doelde.
#12
dat hoeft voorlopig nog niet maar die positie is alvast goed dubbel bezet.
aardig wat potentie lijkt mij.
#13
blij met jetten (word een betere bijker wmb) , twijfels bij vink.
ik verwacht dat vink een stand-in word voor de eerste spits.
#14
vloet
#15
Citaat van: Harry L. op mei 16, 2026, 07:05:33
Is misschien wat voorbarig, maar wachten tot de carrousel op gang komt lijkt mij ook geen optie. We hebben nogal wat nodig. Over een week of 5 zal de voorbereiding beginnen, dat is het zomaar.
je snapt toch ook wel dat achter de schermen dat hele feest al maanden gaande is?