Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op juni 21, 2026, 12:08:18
Gepiekt op het juiste moment, belofte waargemaakt en voor altijd een helden status.

Heldenstatus zal voor iedereen anders zijn.

Ik ben benieuwd of hij in favorietenlijstjes terugkomt over een jaar of 10. BIJ MIJ zal dat in ieder geval niet zo zijn. Daarvoor heeft hij OP MIJ veel te weinig indruk achtergelaten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Dan vraag me af wat je meer moet doen dan Diemers hier heeft gepresteerd. Zo vaak promoveren we niet.

okkele

je zegt het ook goed.
WE zijn gepromoveerd, niet diemers.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2026, 15:57:11
Dan vraag me af wat je meer moet doen dan Diemers hier heeft gepresteerd. Zo vaak promoveren we niet.
goede speler. Maar nu moeten we niet gaan doen dat hij dat in zijn eentje voor elkaar heeft gekregen..

Bankzitter

Onderschat zijn rol niet als aanvoerder? hj maakt van zijn missie de missie van al die bijeengeraapte spelers. Niemand geloofde in promotie na de voorberreiding,

Delamere

Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2026, 15:57:11
Ieder z?n mening.
Baouf, Ferrah, Amofa, Sj?strand en dan Diemers. Hij komt dit seizoen net in m?n top vijf.
In mijn lijstjes van alles opeisen, op de grond liggen, zijn man laten lopen en de Popie Jopie uithangen staat hij wel stevig op 1.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delamere op juni 21, 2026, 16:11:52
Ieder z?n mening.
Baouf, Ferrah, Amofa, Sj?strand en dan Diemers. Hij komt dit seizoen net in m?n top vijf.
In mijn lijstjes van alles opeisen, op de grond liggen, zijn man laten lopen en de Popie Jopie uithangen staat hij wel stevig op 1.

Hij staat wel in jouw top 5 :_schater
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

In gesprek met graafschap?
Henk, held, bedankt

Beul B

Het was een tijdje rustig. Maar nu beginnen die discussies weer opnieuw tussen de voor- en tegenstanders. De argumenten kennen we nu wel een keer. Doorgaan met de spelers die we nu hebben en nog krijgen. Dat is wel 10x belangrijker.

Delamere

Delamere

Citaat van: Beul B op juni 21, 2026, 20:48:04
Het was een tijdje rustig. Maar nu beginnen die discussies weer opnieuw tussen de voor- en tegenstanders. De argumenten kennen we nu wel een keer. Doorgaan met de spelers die we nu hebben en nog krijgen. Dat is wel 10x belangrijker.
Eens! En door!

upweer

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt