Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Naastismis op juni 07, 2026, 07:55:20
Leuk en aardig dat Kooi Cambuur financieel ondersteunt, maar hij krijgt nu wel veel te veel macht nu, RVC is opgestapt mede dankzij Kooi, hij heeft een stormram in het stichtingsbestuur gezet(du Hair). Dit gaat helemaal fout.

Het kan toch alleen maar beter gaan zou je denken? Als ik het stuk in de LC lees gaan m?n nekharen recht overeind staan. Geen herstelplan, geen directeur. Wat hebben die lui uit zitten vreten? En Kooi moet nu weer lappen anders is het seizoen al afgelopen voordat ie goed en wel begonnen is

sunderland

Citaat van: Naastismis op juni 07, 2026, 07:55:20
Leuk en aardig dat Kooi Cambuur financieel ondersteunt, maar hij krijgt nu wel veel te veel macht nu, RVC is opgestapt mede dankzij Kooi, hij heeft een stormram in het stichtingsbestuur gezet(du Hair). Dit gaat helemaal fout.
als kooi er niet was had Cambuur niet meer bestaan en stond er een half afgebouwd stadion te verrotten

Cor

Zoals ik het lees is er wel een herstelplan maar is er richting Pieter nooit gecommuniceerd dat hij met een garantstelling een belangrijk onderdeel van dit plan is. Dat is op zijn minst slordig te noemen, als het waar is.

Cor

Citaat van: sunderland op juni 07, 2026, 08:24:28
als kooi er niet was had Cambuur niet meer bestaan en stond er een half afgebouwd stadion te verrotten

En als Kooi nu zijn keutel intrekt bestaat Cambuur straks ook niet meer maar kunnen we wel een rondleiding krijgen in een afgebouwd stadion.

Elfsteden

Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 08:26:05
Zoals ik het lees is er wel een herstelplan maar is er richting Pieter nooit gecommuniceerd dat hij met een garantstelling een belangrijk onderdeel van dit plan is. Dat is op zijn minst slordig te noemen, als het waar is.

Ja dan zou ik ook knap sjagerijnig zijn. En hopelijk is het plan wel haalbaar genoeg en heeft ie daar geen twijfels over

sunderland

Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 08:28:28
En als Kooi nu zijn keutel intrekt bestaat Cambuur straks ook niet meer maar kunnen we wel een rondleiding krijgen in een afgebouwd stadion.
dat doet hij heus niet want dan is hij ook al zijn geld kwijt. Hij heeft gewoon een grote wake up call gedaan ik denk dat dat wel terecht is geweest. Verder weet ik er helemaal niks van. Wat ik wel weet dat we nu al een half jaar op zoek zijn naar een algemeen directeur. Dat kan toch ook niet.

Eewal

Het is toch hartstikke terecht wat Kooi doet?

Korezev

#1537
Citaat van: justremco op juni 07, 2026, 08:12:39
Het kan toch alleen maar beter gaan zou je denken? Als ik het stuk in de LC lees gaan m?n nekharen recht overeind staan. Geen herstelplan, geen directeur. Wat hebben die lui uit zitten vreten? En Kooi moet nu weer lappen anders is het seizoen al afgelopen voordat ie goed en wel begonnen is
Dit is het eerste stukje tekst waarvan ik denk die slaat de spijker op zijn kop.
Hoezo dat er nu niets verandert, een stelletje "jaknikker" vervangen door een stormram en we zijn nu al helemaal afhankelijk van Pieter Kooi.
Daar kun je van vinden wat je wilt, je zult er mee moeten leven

Sorry, daarna kwamen er nog een paar waar ik het mee eens kan zijn

Noordcambuur

De club wordt zo wel stuurloos?..

En zoek nu maar mensen die wel bereid zijn en de kunde hebben en bereid te zijn om deze club uit het moeras te halen.

Er staan zoveel vacatures open bij Cambuur??.

papier

Citaat van: James op juni 06, 2026, 12:32:57
Ja met de horeca begrijp ik ook niet. Het lijkt iets van snel geld willen krijgen. Totdat je straks nergens meer geld van krijgt omdat je het al gekregen hebt. Dan kun je alleen nog verdienen aan transfers.

Het verhaal is toch dat er 'snel' geld moest komen. Idem dito met de skyboxen die direct voor een x aantal jaar oid gehuurd konden worden wanneer je vooruit betaalde? Wat mij betreft moeten we zien te voorkomen dat het stadion in eigendom komt van een derde en er flinke huren betaalt moeten gaan worden. Dat dat betekent dat we de komende 10 jaar rommelen in de marge (zowel financieel als sportief) dan is dat maar zo.

Overigens is het zoals we het nu van afstand zien en grote amateuristische pleurisbende. Ongekend.

Lore

Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 08:26:05
Zoals ik het lees is er wel een herstelplan maar is er richting Pieter nooit gecommuniceerd dat hij met een garantstelling een belangrijk onderdeel van dit plan is. Dat is op zijn minst slordig te noemen, als het waar is.

Ook dat haal ik er niet helemaal uit. Wat ik echt uit het interview haal, is dat hij er van baalt dat Cambuur weer bij hem uit komt (niet dat hij daar niets van wist) en dat hij het amateurisme vindt dat er vanuit de RVC geen vragen zijn gekomen over het herstelplan.

Eewal

Ik mis ook echt communicatie vanuit de club. Blijft Ard of niet. Hoe gaat de zoektocht naar algemeen directeur etc. Dat is gewoon waardeloos. Dit gaat zeker ook meespelen bij aantrekken van spelers.

Korezev

Citaat van: Lore op juni 07, 2026, 10:26:34
Ook dat haal ik er niet helemaal uit. Wat ik echt uit het interview haal, is dat hij er van baalt dat Cambuur weer bij hem uit komt (niet dat hij daar niets van wist) en dat hij het amateurisme vindt dat er vanuit de RVC geen vragen zijn gekomen over het herstelplan.
Wat ik uit het stuk haal is dat Pieter alleen maar goed was voor het geld en dat hij verder overal buiten gehouden wordt, anders waren er wel vragen gesteld.
Volgens mij is het nog veel erger dan hier gedacht wordt, een hoofdsponsor die als ik weet niet hoe lang voor een schijntje op de eerste rij zit, vriendjespolitiek of zo.......

okkele

Citaat van: Eewal op juni 07, 2026, 09:34:32
Het is toch hartstikke terecht wat Kooi doet?
en hardstikke slim.
straks voor een prikkie een club "kopen".
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Eewal

Citaat van: okkele op juni 07, 2026, 10:49:33
en hardstikke slim.
straks voor een prikkie een club "kopen".
even los daarvan blijft het terecht.