Citaat van: Agy op december 29, 2017, 20:39:22
Nuja 1 voordeel.. we hoeven niet bang te zijn dat we in de winterstop spelers kwijt raken...![]()
Moeten eerder bang zijn dat we bepaalde spelers NIET kwijt raken
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Agy op december 29, 2017, 20:39:22
Nuja 1 voordeel.. we hoeven niet bang te zijn dat we in de winterstop spelers kwijt raken...![]()
Citaat van: okkele op oktober 30, 2017, 19:13:28
weet jij de exacte datum dan?
tussen januari 2013 en augustus 2015.
Citaat van: okkele op oktober 30, 2017, 18:04:45
wat een lul-verhaal man.
als dit de feiten zijn mag je het (misschien) wel posten,nu slaat het nergens op.
het gaat om een meid van toen 15 terwijl kallon toen 17 was.(januari 2013).
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 17, 2017, 12:39:37\
FrieslandCampina wordt waarschijnlijk nieuwe grote sponsor bij wielerploeg LottoJumbo. Waarom hebben zij als Leeuwarder bedrijf eigenlijk nooit wat met Cambuur gedaan?
Citaat van: poelie-lwd op juli 07, 2017, 18:25:11
Ik weet niet hoe hij er nu voor staat omdat hij een jaar uit beeld is geweest, vandaar

Citaat van: poelie-lwd op juli 07, 2017, 18:17:01
Narsingh had een mentaal probleem. Niks meer of minder.
Citaat van: Whoestemen op juli 07, 2017, 16:39:54
Hoe is geblesseerd zijn een mentale kwestie? Kan je me dat uitleggen. I
Ik vind Narsingh echt een topper, hoop dat hij weer fit kan worden. Tweede helft Utrecht uit eerste jaar ere en beker tegen Zwolle waren echt van heel hoog niveau.
Citaat van: vialli op juni 28, 2017, 16:33:04
Gewoon lekker op ut fietske, hè je nergus last fan
Citaat van: Oosttribune op juni 28, 2017, 14:53:06
bij wedstrijden en evenementen kan je toch gebruik maken van parkeergelegenheid bij Fonteinland en van parkeerruimte van het CJIB? Paar pendelbussen en klaar ben je. In Amsterdam gebruiken ze ook alle parkeerruimte rond de arena waarom hier niet ook slim zijn.
Daarnaast was het plan van de gemeente altijd om op de tesselschadestraat een parkeergarage te bouwen. Met de nieuwe plannen WTC kan dat plan ook doorgevoerd worden..
Citaat van: hobbes op juni 28, 2017, 10:19:26
Wat belangrijk is dat benadrukt wordt dat de Slauerhoffweg de hoofdroute is. De Heliconweg moet eigenlijk wat ontmoedigd worden. Hierdoor verplaats je de verkeersdrukte iig.