Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

FrieslandCampina wordt waarschijnlijk nieuwe grote sponsor bij wielerploeg LottoJumbo. Waarom hebben zij als Leeuwarder bedrijf eigenlijk nooit wat met Cambuur gedaan?

Yoeri058

Als je de laatste 3 letters er afhaalt weet je gelijk welke kant ze kiezen

El Ma-kri-niii

Citaat van: Yoeri058 op juli 17, 2017, 12:43:08
Als je de laatste 3 letters er afhaalt weet je gelijk welke kant ze kiezen
Niet direct zo in de Calimero-modus schieten, volgens mij hebben ze bij Heerenveen ook nooit wat gedaan.

Vakje 9

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 17, 2017, 12:39:37
FrieslandCampina wordt waarschijnlijk nieuwe grote sponsor bij wielerploeg LottoJumbo. Waarom hebben zij als Leeuwarder bedrijf eigenlijk nooit wat met Cambuur gedaan?
\
Omdat Friesland Campina en zijn voorgangers al jaren geen Leeuwarder bedrijf meer is. Hoofdkantoor zit in Amersfoort en zijn voorganger Friesland Coberco zat in Meppel. De CCF zo als wij hem kennen is slechts 1 van de locatie,s binnen dit bedrijf. Heeft al jaren geen binding meer met de stad Leeuwarden.

Bankzitter

Weinig verrassend: We zitten nog steeds Categorie 3 (goed) met slechts 9 andere clubs waarvan de topclubs en een club als AZ geen directe concurrenten zijn.
De rest is Categorie 2, ADO en Roda nog niet ingedeeld.

Collingwood

Dik 2 ton winst gemaakt over vorig seizoen, met name dankzij het bekertoernooi. Dit seizoen gaan we nog een veel dikkere winst maken, zo is de verwachting, aangezien de transfersommen voor Monteiro, Van de Streek en Lilipaly daarin zijn meegenomen. Dat wordt dan het achtste seizoen op rij waarin we zwarte cijfers schrijven.

Aldus de LC.

Ondanks de huidige sportieve malaise krijgt de directie hiervoor van mij een dikke pluim. Nu snel een geschikte technische man aanstellen zodat het op dat vlak ook weer beter zal gaan. De financiële potentie is er, ook gezien het nieuwe stadion.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Mooi bericht, het is natuurlijk ook cruciaal om het negatieve EV weg te werken. Ben benieuwd of het jaarverslag al in te lezen is.

poelie-lwd

Zwarte cijfers, poen op de bank en dan 15e staan in de Jupiler met een gemankeerd elftal. Knap hoor.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes

Citaat van: poelie-lwd op november 03, 2017, 13:52:17
Zwarte cijfers, poen op de bank en dan 15e staan in de Jupiler met een gemankeerd elftal. Knap hoor.

Financieel failliet of sportief failliet, moeilijke keuze.

Galdiano

Als het zo stabiel blijft en nieuwe stadion er is, kan het bijna niet anders dat we echt wel weer de stap naar ere gaan maken. Dit jaar helaas minder. Maar we komen er wel weer boven op. Playoffs gaan we sowieso wel halen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op november 03, 2017, 13:52:17
Zwarte cijfers, poen op de bank en dan 15e staan in de Jupiler met een gemankeerd elftal. Knap hoor.

Liever zo dan andersom. Er komen echt wel weer betere tijden, op deze manier blijven we één van de rijkste clubs in de JL.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op november 03, 2017, 13:58:39
Liever zo dan andersom. Er komen echt wel weer betere tijden, op deze manier blijven we één van de rijkste clubs in de JL.

Onzin. Je vermogen moet op het veld staan. Niet alleen op de bank. Je runt een voetbalbedrijf met sportieve ambities en daarnaast heb je de morele verplichting om de achterban in al zijn geledingen brood en spelen te bieden. Het tegendeel is nu het geval.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes

Citaat van: poelie-lwd op november 03, 2017, 14:04:56
Onzin. Je vermogen moet op het veld staan. Niet alleen op de bank. Je runt een voetbalbedrijf met sportieve ambities en daarnaast heb je de morele verplichting om de achterban in al zijn geledingen brood en spelen te bieden. Het tegendeel is nu het geval.

Zoals Twente dat deed?

Collingwood

#373
Citaat van: poelie-lwd op november 03, 2017, 14:04:56
Onzin. Je vermogen moet op het veld staan. Niet alleen op de bank. Je runt een voetbalbedrijf met sportieve ambities en daarnaast heb je de morele verplichting om de achterban in al zijn geledingen brood en spelen te bieden. Het tegendeel is nu het geval.

Geen enkel punt wat jij hier maakt spreek ik tegen met mijn eerdere bericht... Was meer een hoopvolle aanvulling richting de toekomst op jouw terecht kritische opmerking over de stand van zaken op dit moment.

Vergeet overigens ook het nog altijd aanwezige negatief eigen vermogen (van 1,4 miljoen) niet, zoals anderen terecht opmerken. Winst maken blijft dus noodzakelijk.
Kalmte alleen kan u redden.

Stanley

 Vermogen op de bank???? 1,4000000 negatief vermogen zul je bedoelen. Met lange termijn, is de grote winst te behalen. Zowel sportief als het financiële (beleid heet dat)