Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - EdsjeSCC

#1
Niveautje weer hoor
#2
Citaat van: Lore op mei 14, 2026, 21:40:29
Nee, maar de consequentie van uitsluiting is wel extreem h?? Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen!

Als het echt volgens de regels niet mag huppakee regulier 3-0 aant gas. Komt op hetzelfde neer als uitsluiting
#3
Citaat van: papier op mei 08, 2026, 08:03:43
Een team is toch veel meer dan een individu. Mark is voetballend wellicht de beste maar laat het collectief niet per se beter spelen. Ook voetballend heel logisch dat je hem laat gaan als je rekening met houden met andere factoren. De club is geen filantropische instelling.

Ik denk dat hij het collectief wel beter laat spelen in de eredivisie, maar dat heb ik al 2 keer eerder uitgelegd waarom ik dat denk
#4
Citaat van: papier op mei 08, 2026, 07:56:51
Lachwekkend dat mensen het belang van een individu boven het belang van de club plaatsen. Lambooij doet uitstekend werk, heeft in zijn tjid voor de club al meer waarde gebracht dan Diemers. Simpele rekensom dus.

Lachwekkend dat jij denkt dat mensen die hem willen houden denken aan het individu, zij denken dat het team oftewel de club er beter van wordt/een grotere kans maakt op handhaving met hem er bij.

Ik word ook zo moe van de oneliner "niemand is groter dan de club" wat steeds wordt nagepapegaaid
#5
Citaat van: De Gast op mei 07, 2026, 13:50:28
2 uit 4 is toch heel re?el, ook met Mark.

Vertel jij dat onze schatjes op Noord allemaal even?
#6
Citaat van: Galdiano op mei 07, 2026, 13:35:33
Geen paniek mensen. Cambuur wil nu doorpakken.
Van Henk tot Kooi en van Ard tot Lars spreken ze allemaal publiekelijk uit nu gas te willen geven en zelfs dromen van europees voetbal. Dat doen ze niet voor niets.  :y

Ze gaan flink doorpakken deze window!  :thumbsup

Ik spreek ook wel eens uit dat ik zaterdags een hattrick ga maken door middel van een omhaal, rabona en madjer. Meestal haal ik de rust niet door kramp en de teller op 0 goals
#7
Ik heb al eerder gezegd dat ik denk dat hij juist in de eredivisie heel belangrijk kan zijn, bal bij zich houden, vrijwel altijd naar de goeie kleur of een vrije trapje binnen slepen en zodoende lucht kan verschaffen aan het elftal als er veel verdedigd moet worden.

Dat hele idee dat Plat buitenaards voetbal gaat spelen is ook eerst zien dan geloven. Zoals altijd hangt dat nogal van de kwaliteit van de selectie af. Nu heeft Lambooij dat tot nu toe heel goed gedaan dus moeten we hem daarbij misschien het voordeel van de twijfel geven in deze kwestie. Het is geen gemakkelijke en best een impopulaire beslissing, hiermee zet hij ook wel meteen druk op de eerste speelrondes vind ik. 4 wedstrijden 2 punten -> hadden we Diemers maar gehouden. Plus hij moet nu op zoek naar 9 nieuwe basisspelers. Succes en heek erg benieuwd wat er allemaal gaat komen
#8
Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2026, 10:25:00
Hij zegt dat je de lat hoger moet leggen dan handhaving omdat ook als dat niet haalt, je nog steeds goede kans heb er in te blijven. Prima instelling, lijkt me.


Hahaha wat is dat voor kul?

Laten we dan maar voor het kampioenschap gaan! Als dat niet lukt toch goede kans op europees voetbal
#9
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 10:14:39
Citaat van: Eewal op mei 05, 2026, 09:55:16
Ik snap Poetser heel goed. Ben jij ook zo'n gast die de kanker liedjes mee zingt?

Ik heb het over dat die lui die daar over zingen, friese vlaggen in de fik steken en met een dooskist gaan lopen rond sjouwen hun prioriteiten niet helemaal op een rijtje hebben. Het stoer doen lijkt soms belangrijker dan je club supporten
#10
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 09:45:53
Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 09:28:41
Ik vond het een feest voor de capuchonnetjes. Niet voor de pet en sjaal supporters. Ben eerder weggegaan. De DJ was verschrikkelijk, op zo'n feest 'Leeuwarden Hooligans' continue door je microfoon schreeuwen plus de anti heerenveen liedjes. Het was echt om te janken.

Henk wordt godverdomme ereburger van onze mooie stad en het enige waar die IQ-loze ratten mee bezig waren is het gooien van bier en uitjouwen van Buma.

Man, wat zijn wij afgezakt.

Edit:
En in bijna ieder liedje het woord 'kanker'. Ik word daar echt ontzettend moedeloos van. Waar komt dit vandaan? Ik snap het niet? Dit was nooit zo. Stuur maar een persoonlijke brief naar iedereen op Noord met wat meer info over kanker plus foto's van mensen met kanker op hun sterfbed. Ik ben er echt zo ontzettend klaar mee.

Als je bij het belangrijkste promotiefeest (eindelijk groeimogelijkheden naar een eredivisionist) meer bezig bent met allerlei randzaken ipv blij zijn en zingen met/over je club heb je je prioriteiten niet helemaal op een rijtje
#11
Mits goed genoeg vind ik het ook wel een pre om spelers uit de regio te hebben die echt iets met de club hebben en waarbij een nederlaag/degradatie echt wat met hen doet.
Vind het daarom extra jammer dat o.a. Jonker en Visser het niveau niet hebben en hoop dat de jonge gasten uit de regio wel naar het goeie niveau kunnen groeien
#12
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 14:57:05
Wat een rare vergelijkingen :?

Voetbal hoort met uitsupporters. Tegen iedereen die tegen mij zegt: stop gewoon met uitsupporters, zeg ik "ja, maaaar..". Want ik weet ook hoe leuk het is (al is dat inmiddels sinds 2015 ofzo. Met dit soort shit moet ik er niet meer aan denken).
Alleen die "maar" is bijna niet meer uit te leggen. Qua kosten; qua veiligheid. Als het zo doorgaat, en dat gaat het, dan kan het straks toch ook gewoon niet meer?

Wat Vlampiep ergens zei, kwam gister voor het eerst ook in mij naar boven. Wil ik zo nog in een stadion zitten?
Nou voel ik me nog redelijk veilig hoog in 18. Zo'n fakkel komt niet snel bij mij. Maar zoals laatst tegen ADO ging die ijzeren deur angstvallig heen en weer. Dan vond ik toch wel akelig om te zien.
Dan lees ik hier dat normale supporters verbaal/fysiek (?) op hun donder krijgen van notabene eigen "supporters"?...
Dan hoor ik 2-3 keer een soort atoombom ofzo afgaan ergens achter het stadion...
Wat als ik.....?! Ik moet er niet aan denken..

Een prachtig afscheid gister, maar bij mij overheerst een soort teleurstelling en vooral een soort angst richting de toekomst.

Het punt is dat ik vind dat nooit een hele groep goedwillende mensen de dupe moet worden van een stel eikels. Pak gvd dat tuig aan. Een bivakmuts op je kop, meteen eruit halen en stadionverbod voor het leven of weet ik het.
#13
Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:16:38
Wat mij betreft mogen we wel ophouden met uitsupporters. Het kost een kapitaal, zowel de club als de samenleving. De M.E. komt ook niet gratis. Het gaat heel vaak goed, maar je moet er constant rekening mee houden dat het fout gaat. En zonder uitsupporters gaan degenen die bij een wedstrijd komen met de hoop op rottigheid ook wegblijven. Kunnen we weer gewoon naar voetbal kijken.

Er is af en toe agressie, niemand meer met de trein!

Er zijn mensen die op vakantie ruzie gaan lopen maken, niemand mag meer op vakantie!

Toe juh
#14
Selectie en Technische staf / Re: Dennis Reus
april 25, 2026, 11:54:00
Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:07:59
Ik vind vier assistenten erg veel. Het geld dat we voor de vierde betalen missen we in het spelersbudget. Moet je perse met vijf man training geven, of zelfs met vier? Met drie lukt het denk ik ook wel. Wel echt iets van deze tijd, veel overhead en minder geld voor de mensen (spelers) die het echte werk moeten doen.

Nouja ik denk dat Derkx en ik al een beetje context hebben proberen te geven en denk dat het dus helemaal niet zo raar is
#15
Selectie en Technische staf / Re: Dennis Reus
april 25, 2026, 09:24:26
Henk heeft al paar keer duidelijk gemaakt dat ie niet elke dag o dat trainingsveld wil staan en ook andere dingen doen. In het begin zal hij er vast een hoop zijn en dan steeds minder, dus 3.5