Niveautje weer hoor
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Lore op mei 14, 2026, 21:40:29
Nee, maar de consequentie van uitsluiting is wel extreem h?? Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Citaat van: papier op mei 08, 2026, 08:03:43
Een team is toch veel meer dan een individu. Mark is voetballend wellicht de beste maar laat het collectief niet per se beter spelen. Ook voetballend heel logisch dat je hem laat gaan als je rekening met houden met andere factoren. De club is geen filantropische instelling.
Citaat van: papier op mei 08, 2026, 07:56:51
Lachwekkend dat mensen het belang van een individu boven het belang van de club plaatsen. Lambooij doet uitstekend werk, heeft in zijn tjid voor de club al meer waarde gebracht dan Diemers. Simpele rekensom dus.
Citaat van: De Gast op mei 07, 2026, 13:50:28
2 uit 4 is toch heel re?el, ook met Mark.
Citaat van: Galdiano op mei 07, 2026, 13:35:33
Geen paniek mensen. Cambuur wil nu doorpakken.
Van Henk tot Kooi en van Ard tot Lars spreken ze allemaal publiekelijk uit nu gas te willen geven en zelfs dromen van europees voetbal. Dat doen ze niet voor niets.
Ze gaan flink doorpakken deze window!
Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2026, 10:25:00
Hij zegt dat je de lat hoger moet leggen dan handhaving omdat ook als dat niet haalt, je nog steeds goede kans heb er in te blijven. Prima instelling, lijkt me.
Citaat van: Eewal op mei 05, 2026, 09:55:16
Ik snap Poetser heel goed. Ben jij ook zo'n gast die de kanker liedjes mee zingt?
Citaat van: Poetser op mei 05, 2026, 09:28:41
Ik vond het een feest voor de capuchonnetjes. Niet voor de pet en sjaal supporters. Ben eerder weggegaan. De DJ was verschrikkelijk, op zo'n feest 'Leeuwarden Hooligans' continue door je microfoon schreeuwen plus de anti heerenveen liedjes. Het was echt om te janken.
Henk wordt godverdomme ereburger van onze mooie stad en het enige waar die IQ-loze ratten mee bezig waren is het gooien van bier en uitjouwen van Buma.
Man, wat zijn wij afgezakt.
Edit:
En in bijna ieder liedje het woord 'kanker'. Ik word daar echt ontzettend moedeloos van. Waar komt dit vandaan? Ik snap het niet? Dit was nooit zo. Stuur maar een persoonlijke brief naar iedereen op Noord met wat meer info over kanker plus foto's van mensen met kanker op hun sterfbed. Ik ben er echt zo ontzettend klaar mee.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 14:57:05
Wat een rare vergelijkingen
Voetbal hoort met uitsupporters. Tegen iedereen die tegen mij zegt: stop gewoon met uitsupporters, zeg ik "ja, maaaar..". Want ik weet ook hoe leuk het is (al is dat inmiddels sinds 2015 ofzo. Met dit soort shit moet ik er niet meer aan denken).
Alleen die "maar" is bijna niet meer uit te leggen. Qua kosten; qua veiligheid. Als het zo doorgaat, en dat gaat het, dan kan het straks toch ook gewoon niet meer?
Wat Vlampiep ergens zei, kwam gister voor het eerst ook in mij naar boven. Wil ik zo nog in een stadion zitten?
Nou voel ik me nog redelijk veilig hoog in 18. Zo'n fakkel komt niet snel bij mij. Maar zoals laatst tegen ADO ging die ijzeren deur angstvallig heen en weer. Dan vond ik toch wel akelig om te zien.
Dan lees ik hier dat normale supporters verbaal/fysiek (?) op hun donder krijgen van notabene eigen "supporters"?...
Dan hoor ik 2-3 keer een soort atoombom ofzo afgaan ergens achter het stadion...
Wat als ik.....?! Ik moet er niet aan denken..
Een prachtig afscheid gister, maar bij mij overheerst een soort teleurstelling en vooral een soort angst richting de toekomst.
Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:16:38
Wat mij betreft mogen we wel ophouden met uitsupporters. Het kost een kapitaal, zowel de club als de samenleving. De M.E. komt ook niet gratis. Het gaat heel vaak goed, maar je moet er constant rekening mee houden dat het fout gaat. En zonder uitsupporters gaan degenen die bij een wedstrijd komen met de hoop op rottigheid ook wegblijven. Kunnen we weer gewoon naar voetbal kijken.
Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:07:59
Ik vind vier assistenten erg veel. Het geld dat we voor de vierde betalen missen we in het spelersbudget. Moet je perse met vijf man training geven, of zelfs met vier? Met drie lukt het denk ik ook wel. Wel echt iets van deze tijd, veel overhead en minder geld voor de mensen (spelers) die het echte werk moeten doen.