Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dennis Reus

Gestart door Specuveter, april 24, 2026, 17:03:19

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Deze jongeman van 34 jaar oud word de nieuwe assistent van Plat
Waren ook samen bij Castellon

Scc4-ever

Welkom en veel succes

Poetser

Plat & Reus, nu in de theaters!

Oek nog nooit van hoort.

Galdiano

Dan zal De Graaf wel vertrekken vermoed ik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op april 24, 2026, 19:11:44
Dan zal De Graaf wel vertrekken vermoed ik.
Lijkt mij ook wat moet je met 4 assistenten

Arno A

Citaat van: Galdiano op april 24, 2026, 19:11:44
Dan zal De Graaf wel vertrekken vermoed ik.

Werd ook al zoiets gesimuleerd in de laatste Sportcast.

Derkx R.H.

Citaat van: Galdiano op april 24, 2026, 19:11:44
Dan zal De Graaf wel vertrekken vermoed ik.
Is geen afscheid van genomen, dus waarschijnlijk 4 assistenten.

EdsjeSCC

Henk heeft al paar keer duidelijk gemaakt dat ie niet elke dag o dat trainingsveld wil staan en ook andere dingen doen. In het begin zal hij er vast een hoop zijn en dan steeds minder, dus 3.5

Derkx R.H.

Citaat van: EdsjeSCC op april 25, 2026, 09:24:26
Henk heeft al paar keer duidelijk gemaakt dat ie niet elke dag o dat trainingsveld wil staan en ook andere dingen doen. In het begin zal hij er vast een hoop zijn en dan steeds minder, dus 3.5
Eensch, en Reinsma is ook bezig met de cursus die zal ook dagen missen...

Lowieke

Ik vind vier assistenten erg veel. Het geld dat we voor de vierde betalen missen we in het spelersbudget. Moet je perse met vijf man training geven, of zelfs met vier? Met drie lukt het denk ik ook wel. Wel echt iets van deze tijd, veel overhead en minder geld voor de mensen (spelers) die het echte werk moeten doen.

Bankzitter

Henk is beloond met een contract tot aan zijn AOW voor alles wat hij voor de club heeft betekend. Op papier staat assistent trainer en hij zal in het begin vooral Plat uit de wind houden. Maar dat zal zeker niet hele seizoen zijn, verwacht ik. Dus het zijn er dan 3.

EdsjeSCC

Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:07:59
Ik vind vier assistenten erg veel. Het geld dat we voor de vierde betalen missen we in het spelersbudget. Moet je perse met vijf man training geven, of zelfs met vier? Met drie lukt het denk ik ook wel. Wel echt iets van deze tijd, veel overhead en minder geld voor de mensen (spelers) die het echte werk moeten doen.

Nouja ik denk dat Derkx en ik al een beetje context hebben proberen te geven en denk dat het dus helemaal niet zo raar is

SCC

Thomas van den Belt heeft natuurlijk ook even bij Castellon gespeeld, dus ik verwacht dat Plat en Reus ook wel wat op aanbevelen van van den Belt sr zijn gekomen, door goede ervaringen van zijn zoon.

papier

Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:07:59
Ik vind vier assistenten erg veel. Het geld dat we voor de vierde betalen missen we in het spelersbudget. Moet je perse met vijf man training geven, of zelfs met vier? Met drie lukt het denk ik ook wel. Wel echt iets van deze tijd, veel overhead en minder geld voor de mensen (spelers) die het echte werk moeten doen.

Een zal fulltime bezig zijn met het voordoen van een warming-up.

Derkx R.H.

Citaat van: papier op april 28, 2026, 11:08:32
Een zal fulltime bezig zijn met het voordoen van een warming-up.
Zal tijdens de wedstrijd op de tribune zitten met direct contact met de bank en door de week bij de training zijn...