Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - ruubmac

#1
0 - 4 (0 - 2)

Ferrah
Diemers
Kvan
Rolke

1x geel
#2
2 - 2 (1 - 1)

Diemers
Henstra

2x geel
#3
1 - 3 (1 - 1)

Balk
Diemers
Sande

3x geel
#4
2 - 2 (0 - 2)

Baoef
Sande

3x geel
#5
3 - 0 (2 - 0)

Diemers
vd Sande
Souren

1x geel
#6
2 - 2 (1 - 0)

Baoef
Rolke

3x geel
#7
Heel leuk een spits die er 20 in ramt maar ik vind het leuker dat het hele team kan scoren.
#8
2 - 2 (1 - 1)

Balk
Rolke

3x geel
#9
2 - 2 (1 - 2)

Rolke
vd Sande

3x geel
#10
2 - 2 (1 -2)

Balk
Diemers

2x geel
#11
2 - 2 (0 - 1)

Balk
Diemers

2x geel
#12
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 02, 2026, 06:41:55
Als Balk een rol als 12/13e man accepteert is hij perfect om erbij te houden. Is een prima pinchhitter om een gelijkmaker te maken of om bij een voorsprong onrust te cre?eren en daarmee punten over de streep te trekken.

Ik zou hem er graag bijhouden.

Ik ook! Zag laatst zijn statistieken, die zijn helemaal niet slecht! Laat 'm maar lekker blijven.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Het bestuur
februari 03, 2026, 13:57:53
Citaat van: Viper op februari 03, 2026, 11:53:41
De Graaf gaf nog niet zo lang geleden aan dat hij hier nog lang niet 'klaar' was. Met de komst van het nieuwe stadion wilde hij een volgende stap zetten.

Ik kan me juist een artikel herinneren dat wanneer het stadion er was, de tijd zou komen om te vertrekken. Het is dus geen verrassing.
#14
2 - 6 (2 - 2)

Diemers 3x
Rolke
vd Sande
Sjostrand

1x geel
#15
Ook al maken ze het veld sneeuwvrij, het moet ook veilig zijn om er te komen