Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

CambuurArnhem

Ik verveelde me en maakte een topscorerslijst voor dit seizoen.

1. Sj?strand 9
2. Balk 7
3. Baouf, Diemers, Vd Sande 6
6. R?lke, Ferrah 5
8. Henstra 4
9. Souren, Marsman 2
11. K. Visser, Berkhout, Y. vd Veen, Kooistra 1

PS Dat zijn dus 56 doelpunten. Nr. 57 was een schot in eigen doel, van jong AZ volgens mij.

Lore

Hahah, prachtig, denk je wel.

Best lage stand voor de topscorer in een van de betere seizoenen van Cambuur toch?

Huizen

We hebben al een aantal jaar geen echt goede spits die minimaal 30 duels beschikbaar is!! Heel benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen in de Eredivisie, hopelijk komt dan wel zo'n Engels spits talent deze kant op.

CambuurArnhem

Citaat van: Lore op maart 02, 2026, 20:41:26
Hahah, prachtig, denk je wel.

Best lage stand voor de topscorer in een van de betere seizoenen van Cambuur toch?

Ja. Maar ik zie net dat er van ADO ook niemand in de eerste divisie topscorerslijst staat. En Ado scoorde zelfs al 70 goals...

Gasgeve

Bestaan er ?berhaupt nog echte spitsen? Vroeger had de topscorer in de Eredivisie ook 30+ goals, zie je laatste jaren ook al niet meer.

ruubmac

Heel leuk een spits die er 20 in ramt maar ik vind het leuker dat het hele team kan scoren.

Huizen

Uiteraard hoe meer goals hoe beter.

Maar kijk naar Vd Hurk, Uneken, Rijkhoff, van Duiven, Haen, Uneken, Vd Leij om wat namen te noemen. Dat zijn voor mij echte goalgetters

sunderland

Citaat van: Huizen op maart 03, 2026, 09:15:39
Uiteraard hoe meer goals hoe beter.

Maar kijk naar Vd Hurk, Uneken, Rijkhoff, van Duiven, Haen, Uneken, Vd Leij om wat namen te noemen. Dat zijn voor mij echte goalgetters
zijn dezen ook goed voor de eredivisie? Uneken valt mij vies tegen bij RKC. Bij psv was hij veel beter vind ik.

Arno A

Prima seizoen voor Oscar. Nog een paar wedstrijden dan is de promotie wel veiliggesteld. Dan kan je hem misschien al vervroegd de zomerstop insturen. Hij speelt eigenlijk al meer dan een jaar achtereen.

michello

Lijkt langzaam weer in de stijgende lijn te zitten. W?t een dreiging gaat er van hem uit en wat een snelheid heeft hij in zich. Van mij mag hij de corners nemen, perfecte ballen vanaf de linkerkant, waar ook de goal van Amofa uit kwam.

Specuveter

Ja dat was een mooie bal inderdaad....

hobbes

Citaat van: michello op maart 04, 2026, 10:47:45
Lijkt langzaam weer in de stijgende lijn te zitten. W?t een dreiging gaat er van hem uit en wat een snelheid heeft hij in zich. Van mij mag hij de corners nemen, perfecte ballen vanaf de linkerkant, waar ook de goal van Amofa uit kwam.

Je denkt zo vaak bij hem dat hij de bal kwijt is en dan nog heeft hij de controle en is hij zijn man voorbij.

Bankzitter

Hij heeft zulke aparte acties dat me erg lastig lijkt voor een verdediger.

Bens

Wat een mooie goal van Oscar. Als ik Cambuur was hem mooi houden. Met Oscar naar de eredivisie.

Gasgeve

Wat een topper is dit! Veel meer variatie in zijn spel dan Ferrah, kan buitenom passeren, binnendoor, doelgericht en zoveel snelheid met bal. Geweldig gescout  |:)