Citaat van: Galdiano op april 20, 2016, 18:47:34Is ook een optie, maar als ik met iemand mee zou kunnen rijden zou dat ideaal zijn.
Trein?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Galdiano op april 20, 2016, 18:47:34Is ook een optie, maar als ik met iemand mee zou kunnen rijden zou dat ideaal zijn.
Trein?
Citaat van: moodygrunn op september 29, 2013, 13:42:11
http://www.rojadirecta.me/
janlul.com/veetle
Citaat van: Bernardo op augustus 29, 2013, 11:03:58
Ja, kan meteen kaartje halen.
Citaat van: denistel op augustus 02, 2013, 23:38:26Bedankt voor je reactie!
uurtje of 11 ff langs de administratie gaan he kest em su ophalen
Citaat van: AL op augustus 02, 2013, 15:21:23Ik kreeg ze vanochtend en nu ook niet aan de lijn. Misschien dat Dokkumer of denistel het weten.
Anders even bellen met Cambuur. Is vast wel te regelen toch?
Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 21:42:15Citaat van: richard op februari 15, 2013, 21:35:52
Iemand die dit een goede wedstrijd vind kan beter het gesticht in wat een drama, niet genoeg diepte, niemand bij hemmen, slechte balaannames, geen tempo, altijd achteruit......
Van der Laan speelt wel goed vind ik...