Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - skaaf

#1
Wedstrijden / Re: Cambuur - Willem II 21-04-2016
april 20, 2016, 18:53:23
Citaat van: Galdiano op april 20, 2016, 18:47:34
Trein?
Is ook een optie, maar als ik met iemand mee zou kunnen rijden zou dat ideaal zijn.
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur - Willem II 21-04-2016
april 20, 2016, 18:25:15
Ik heb een probleempje met vervoer morgen. Vrouwlief heeft de auto nodig, heen kan ik met een collega meerijden, maar hij woont in LWD en gaat dus niet terug naar Zwolle. Zijn er nog mensen die langs Zwolle komen en die nog een plaatsje vrij hebben?

Groet,

Gert
#3
Algemeen / Re: Staantribune Zuid
april 14, 2014, 20:08:54
Bij PEC worden de grachten niet als looproute gebruikt tijdens wedstrijden
#5
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 29, 2013, 13:49:09
Citaat van: moodygrunn op september 29, 2013, 13:42:11
http://www.rojadirecta.me/
janlul.com/veetle

Dank je, hopelijk gaat één van deze links werken...
#6
Wedstrijden / Re: 29september: dkv - cambuur
september 29, 2013, 13:39:30
iemand al een stream gevonden?
#7
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 29, 2013, 11:09:45
Citaat van: Bernardo op augustus 29, 2013, 11:03:58
Ja, kan meteen kaartje halen.

dank je
#8
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 29, 2013, 11:02:53
Hoe lang duurt het aanvragen van zo'n uitkaart?
Kan ik deze vandaag aanvragen en meteen een kaart voor psv - scc kopen?
#9
Pool / Re: POOL: Zwolle - Cambuur
augustus 22, 2013, 09:33:25
3-1. (1-1)
Bakker

4 keer  :gelekaart
1 keer :rodekaart
#10
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2013/2014
augustus 03, 2013, 08:53:16
Citaat van: denistel op augustus 02, 2013, 23:38:26
uurtje of 11 ff langs de administratie gaan he kest em su ophalen
Bedankt voor je reactie!
#11
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2013/2014
augustus 02, 2013, 16:13:43
Citaat van: AL op augustus 02, 2013, 15:21:23
Anders even bellen met Cambuur. Is vast wel te regelen toch?
Ik kreeg ze vanochtend en nu ook niet aan de lijn. Misschien dat Dokkumer of denistel het weten.

Op t kassaplein moet toch wel een mogelijkheid zijn lijkt me
#12
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2013/2014
augustus 02, 2013, 14:42:08
Het is voor mij de enige mogelijkheid....
#13
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2013/2014
augustus 02, 2013, 14:22:59
Kan ik zondag voor de wedstrijd mn seizoenkaart nog ophalen?
#14
Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 21:42:15
Citaat van: richard op februari 15, 2013, 21:35:52
Iemand die dit een goede wedstrijd vind kan beter het gesticht in wat een drama, niet genoeg diepte, niemand bij hemmen, slechte balaannames, geen tempo, altijd achteruit......

Van der Laan speelt wel goed vind ik...

eens