Citaat van: Lore op september 29, 2014, 09:01:16
Het voorrang geven van bepaalde personen kan ik mij ergens ook wel in vinden, maar jij geeft zelf in je bericht al aan waarom erg veel mensen er problemen mee hebben.
Het zou gaan om mensen die vaak uitwedstrijden (via de normale weg) bezoeken. Je geeft zelf aan dat je ook mee de MI-bus mee had gekund, maar dat je geen uitkaart hebt. Daar leidt ik uit af dat jij al lange tijd geen uitwedstrijd in het uitvak (via de normale wegen) hebt bezocht. Als jij wordt uitgenodigd voor die bus, dan lijkt het toch willekeur wie in die bus zit? Of in ieder geval moet je vriendjes of bekenden zijn van bepaalde mensen?
Is geen willekeur! In die bus zitten mensen die al jarenlang tot de MI-side behoren, zoiets bestaat voor het leven. Dat ik geen uitkaart heb of 1 of andere kaart doet niet terzake. Ik heb jarenlang uit en thuismatches bezocht wanneer mij dat was toegestaan. Het is jammer dat een aantal 'getrouwen' geen kaart heeft weten te bemachtigen. Maar ik denk dat 90% van alle mensen die regelmatig een uitwedstrijd bezoekt wel een kaart heeft! Dat cambuur tav. de verkoop verbeteringen moet laten zien daar zijn ze zich gezien hun antwoord van bewust! Laten we hopen dat de degenen die geen kaart hebben voor de combi gewoon op de tribunes zitten tijdens de derby! Persoonlijk denk ik dat dit wel moet lukken!!
van de wedstrijd kunnen genieten!! Dat bepaalde 'groepen' soort voorrang hebben gekregen vind ik terecht, dat de verkoop 'amateuristisch' verliep?? Tja, wat hadden we anders verwacht!! En Len Cantello, als jij met je reet sóchtends vroeg in de trein gaat zitten op 'derby' day dan sluit ik me aan als mede 'ouwe zak'!!
