Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - F.(old label)

#1
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
september 29, 2014, 16:37:06
Citaat van: Lore op september 29, 2014, 09:01:16
Het voorrang geven van bepaalde personen kan ik mij ergens ook wel in vinden, maar jij geeft zelf in je bericht al aan waarom erg veel mensen er problemen mee hebben.

Het zou gaan om mensen die vaak uitwedstrijden (via de normale weg) bezoeken. Je geeft zelf aan dat je ook mee de MI-bus mee had gekund, maar dat je geen uitkaart hebt. Daar leidt ik uit af dat jij al lange tijd geen uitwedstrijd in het uitvak (via de normale wegen) hebt bezocht. Als jij wordt uitgenodigd voor die bus, dan lijkt het toch willekeur wie in die bus zit? Of in ieder geval moet je vriendjes of bekenden zijn van bepaalde mensen?

Is geen willekeur! In die bus zitten mensen die al jarenlang tot de MI-side behoren, zoiets bestaat voor het leven. Dat ik geen uitkaart heb of 1 of andere kaart doet niet terzake. Ik heb jarenlang uit en thuismatches bezocht wanneer mij dat was toegestaan. Het is jammer dat een aantal 'getrouwen' geen kaart heeft weten te bemachtigen. Maar ik denk dat 90% van alle mensen die regelmatig een uitwedstrijd bezoekt wel een kaart heeft! Dat cambuur tav. de verkoop verbeteringen moet laten zien daar zijn ze zich gezien hun antwoord van bewust! Laten we hopen dat de degenen die geen kaart hebben voor de combi gewoon op de tribunes zitten tijdens de derby! Persoonlijk denk ik dat dit wel moet lukken!!
#2
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
september 29, 2014, 08:54:09
Citaat van: Len Cantello op september 27, 2014, 17:30:19
Dat is voor mij de pot dat we dkv thuis ontvangen.

Dkv uit was vroeger wel de pot van't jaar. In de tijd dat je er 08.30 's ochtends al ergens aan de 'koffie' zat..... En er nog wel eens wat kroegen werden heringericht. En auto's in winkel-etalage's werden geparkeerd. Ook vielen er in dat ouwe stadion van die mestkevers nog wel eens caravans op z'n kant.... Enzovoort.

Dat waren de jaren '80 en '90 ouwe! Lag heel dat dorp onder de bank als Cambuur langskwam daar in dat dorp! Nu zetten ze het halve 'leger' in en geven de 'boefjes' daar in DKV ons een 'gepast' ontvangst en 'zwaaien' ze ons uit! Het is maar goed dat er een combi is anders zou het 'leed' zo'n dag niet te overzien zijn, en dat is eigenlijk 'jammer' op zo'n derby dag!
Ik heb geen kaart, had meegekund in de MI-side bus, maar ben niet in het bezit van een uitkaart of wat dan ook! Jammer maar helaas! Gelukkig zijn er andere wegen te bewandelen en zal ik heus ergens, rustig zittend,  8) van de wedstrijd kunnen genieten!! Dat bepaalde 'groepen' soort voorrang hebben gekregen vind ik terecht, dat de verkoop 'amateuristisch' verliep?? Tja, wat hadden we anders verwacht!! En Len Cantello, als jij met je reet sóchtends vroeg in de trein gaat zitten op 'derby' day dan sluit ik me aan als mede 'ouwe zak'!!
#3
Van alles en nog wat / Re: R.I.P.
april 28, 2014, 23:50:26
Rust zacht ouwe reus! Herinner me je laatste avond op Aruba nog goed! Dansend op de bar! Altijd over cambuur praten! RIP bugs
#4
Citaat van: Len Cantello op april 16, 2014, 06:14:39
Zo. De kaarten zijn binnen! Lekker op tijd weg, naar Varkenoord om wat wazig Feyenoord addergebroed de hand te schudden en van hun bier af te helpen en daarna door naar de Kuip voor de eerste uitoverwinning!
|:)

Een ander zijn bier opzuipen daar ben je idd. goed in!! Je gaat toch niet met die kakkies bier drinken ouwe reus!!
#5
Algemeen / Re: rellen Ajax - cambuur
maart 10, 2014, 18:54:00
Citaat van: Len Cantello op maart 10, 2014, 18:16:12
Gelukkig was er in de jaren 80 en 90 nog geen social media op deze schaal. Dan hadden we na iedere uitwedstrijd dit circus meegemaakt.....
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

haha, ja de goeie ouwe tijd! Toen was jij ook wat vlugger dan je nu bent ws!! Was er "helaas" niet bij tijdens deze match! Heb wel veel contact gehad met aanwezigen! Eigenlijk is gebeurt wat ik vooraf al vreesde! Je kan gewoon niet met zo'n groep cambuur "normaal" rondlopen in a'dam! Hetzelfde was gebeurt in utrecht, rotterdam, enschede of Den Haag! Doordat ik al jarenlang in de hoofdstad woon weet ik wat zij hebben lopen en wat er kan gebeuren! Het hele politie optreden verdiend geen schoonheidsprijs maar is zoals het gaat in A'dam. Vergeet niet dat het in a'dam en ook de arena verdomd lastig is om de boel af te schermen als 2 groepen van een paar 100 man elkaar te lijf willen! Jammer maar helaas zaten er ook vrouwen en kinderen tussen, en zulks mag nooit gebeuren. Maar als je naar dit soort evenementen gaat zit er een risico aan vast, laten we wel wezen! Ik denk zelf dat veel jongens een 'top' dag hebben gehad, en dan spreek ik even niet over de normale supp.! Wees ook maar blij dat er wouten waren want anders was de schade misschien nog wel groter geweest! En die stenenregen?? Laten we onze eigen gegooide stenen niet vergeten he in al die jaren! Gebeurt is gebeurt, een ieder doet er maar mee wat ie wil! Mensen die dit niet weer willen mee maken, misschien vooraf nadenken over de evt. risico's en dan evt. wel/niet gaan, maar wees je bewust van evt. consequenties! Je kan zelf goedwillend zijn maar bij een groep terecht komen die dat niet is, onderscheid word en kan er dan niet meer gemaakt worden!! haha, weet ik zelf maar al te goed als altijd goed willende Cambuur supporter!!! of nie dan Len cantello!!!