Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - siepelsjeu

#1
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 20:51:26
waar was hij het laatste kwartier? Net zoals vorige week. Als er iemand goed tegen ons speelt moet ie gelijk hierheen. En de rest van het seizoen ook gezien?

Haha misschien moet je zijn stats van het hele seizoen eens bekijken :_schater
#2
Iemand die kaartje voor noord aanstaande maandag tegen Dordrecht wil overnemen?
#4
Citaat van: Beul B op oktober 03, 2025, 12:40:31
Misschien een mooi spandoekje voor Daan, om hem een hart onder de riem te steken. In plaats van Nederlandse vlaggen.

Dan maak je die toch?
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
september 02, 2025, 21:46:13
Citaat van: De Gast op september 02, 2025, 21:24:37
Zijn wij een volksclub?

Nee dat zijn we sinds het nieuwe stadion niet meer
#6
Gelukkig kunnen de statiegeld bekers gedoneerd worden voor sfeer  |:)
#7
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2025, 16:34:57
Zijn het ook bekers met het Cambuur logo :D

Nee blijven zelfde plastic bekers als die we al hebben
#8
23:00 weer tijd voor een kaartverkoop update
#9
Update kaartverkoop?
#10
Citaat van: Harry L. op mei 02, 2025, 20:23:38
Wat een instelling, armetierig zooitje. Kansloze missie

Hahahaha
#11
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 30, 2025, 00:23:33
Toe maar...
Lekker afgeven op de Graafschap support, zelf bekertjes bier smijten waar het hele eigen stadion zich aan ergert.
En dat zwart, is dat stoer ofzo, man onderscheid je toch van de rest van Nederland en draag ons eigen geel blauw.
Alleen maar hulde voor het prachtige gevulde uitvak...
Het was een heerlijke voetbal avond.
Ik heb genoten.
En wat een mooi doek van dat jongetje bij die paal... herkende mezelf er bijna in, wel in het geel blauw. :)

Stuur ons eens een foto van jouw geel blauwe winterjas
#12
Cambuur zet eigen supporters op tweede plaats

Waar de club ons al sinds de opening van het nieuwe seizoen verbiedt (grote) sfeeracties te organiseren in thuiswedstrijden, mocht De Graafschap gisteren tot onze grote verbazing groots uitpakken. De reden dat de club onze sfeeracties tegenhoudt, is de angst voor vuurwerk, maar waarom worden er andere regels gehanteerd voor het uitvak? Wij zullen in gesprek gaan met de club, om zodoende ook weer mega doeken over het hoofd te kunnen laten gaan. Zoals we vanuit het verleden gewend zijn met grote sfeeracties. Tot slot is het ook nog wachten op het takelsysteem, met dit systeem kunnen we ook weer meer qua sfeeracties in ons nieuwe stadion!
#13
Citaat van: Vlampiep op maart 29, 2025, 08:21:47
Wat een geweldig uitvak, zelden  meegemaakt die super sfeer en wat een variatie in hun aanmoediging wat geweldig werd geregisseerd. Bij ons ging het  het pas echt los nadat de 3e treffer er in vloog, toen kookte het gehele stadion.

Nou fantastisch lui hadden een microfoon + speaker mee :_schater
#14
 Sfeer was weer goed op de trap |:)
#15
Citaat van: D-to-f op februari 25, 2025, 16:02:45
Is er een tussenstand bekend, gaan we richting een vol uitvak?

400+  |:)