Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Den Bosch vr 16 mei 20 u

Gestart door Arno A, mei 10, 2025, 21:37:05

Vorige topic - Volgende topic

michello

Sunderland zit al met z?n hoofd op Wembley  :proost

siepelsjeu


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: drg op mei 15, 2025, 16:57:18
Schijnbaar kun je niet gewoon je seizoenkaart scannen om binnen te komen als je tickets via hetzelfde account als je seizoenkaart heb gekocht, dat gaat morgen een ontzettende lange rij en ergernis worden  ;(

Ik deel die vrees. Er zijn vast ontzettend veel mensen die voor het poortje nog de site op moeten zoeken en moeten inloggen.
Als ze uberhaupt al weten waar het te vinden is...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 15, 2025, 20:44:31
Ik deel die vrees. Er zijn vast ontzettend veel mensen die voor het poortje nog de site op moeten zoeken en moeten inloggen.
Als ze uberhaupt al weten waar het te vinden is...
Kun je toch uitzoeken van tevoren... maar jah t zal wel weer, ik ga op tijd naar binnen in ieder geval!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 15, 2025, 20:49:31
Kun je toch uitzoeken van tevoren... maar jah t zal wel weer, ik ga op tijd naar binnen in ieder geval!

Hoe vaak sta (stond) je in de rij bij de kassa niet achter mensen die pas helemaal het einde hun beurs pakken om hun pinpas te zoeken...
Zelfde verhaal hier ;)

En ja, ik heb de code al in een tabblad staan :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: siepelsjeu op mei 15, 2025, 20:30:53
Update kaartverkoop?
noordtribune uitverkocht
Oosttribune nog 314 kaarten beschikbaar
Zuidtribune nog 138 kaarten beschikbaar

Yellow Army

Citaat van: drg op mei 15, 2025, 16:57:18
Schijnbaar kun je niet gewoon je seizoenkaart scannen om binnen te komen als je tickets via hetzelfde account als je seizoenkaart heb gekocht, dat gaat morgen een ontzettende lange rij en ergernis worden  ;(

Gewoon even een screenshotje maken
Area 58

V-man

De club waar je het allemaal voor doet! _O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Westerpark op mei 14, 2025, 15:13:26
Mooi dat je ook positief bent en prima dat je deze kreet keer op keer plaatst, maar het is niet correct. 'De hel' verwijst in deze naar ons stadion als plek en niet naar de vrijdag als moment, oftewel: Vrijdag in de hel van Leeuwarden  :proost

Maandag werd dit door het uitvak zo hard en fanatiek gezongen, dat het echt indruk maakte,.die.energie wil ik morgen in het stadion. 

En het kan best zijn dat je gelijk hebt.

WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Henk, held, bedankt

siepelsjeu

23:00 weer tijd voor een kaartverkoop update

Trainert!

Citaat van: nee,wel? op mei 15, 2025, 15:17:27
at we der nou van uutgaan dat ut vrijdag weer ut aanzien niet weerd is en dat we eruut legge, dan ken ut alleen mar metfalle


precies dit. Den Bosch die zich compleet ingraaft, en wij komen er niet door. 0-1 maken, moeten wij er al 2 maken. Maar wie maakt ze....

Zuid1991

Matchday! Iedereen in ut geel blauw en gas gevuh vanavond!

En?.update kaartverkoop? 8P

Lore

Citaat van: Trainert! op mei 15, 2025, 23:29:09

precies dit. Den Bosch die zich compleet ingraaft, en wij komen er niet door. 0-1 maken, moeten wij er al 2 maken. Maar wie maakt ze....

Ja, of wij scoren er 2. Dan moeten zij er ook eentje maken, en wie maakt die dan. Want gezien het aantal doelpunten voor dit seizoen scoort Cambuur toch een stuk makkelijker dan Den Bosch

michello

Geen Gravenberch als ik het goed begrijp. Zonder of met is het bij die bollen toch een heel verschil. 1.6 p/w met en zonder 0.9 p/w las ik. Verwacht dat als we 1-0 maken over 90 minuten we het ook gaan afmaken in de reguliere tijd en anders in de verlenging. Hoe langer de wedstrijd duurt hoe moeilijker Den Bosch het krijgt, dat zag je afgelopen maandag ook en zo ging het bv ook in Arnhem met ze.

Oebieman

Citaat van: michello op mei 16, 2025, 08:57:41
Geen Gravenberch als ik het goed begrijp. Zonder of met is het bij die bollen toch een heel verschil. 1.6 p/w met en zonder 0.9 p/w las ik. Verwacht dat als we 1-0 maken over 90 minuten we het ook gaan afmaken in de reguliere tijd en anders in de verlenging. Hoe langer de wedstrijd duurt hoe moeilijker Den Bosch het krijgt, dat zag je afgelopen maandag ook en zo ging het bv ook in Arnhem met ze.

Beer van een kerel die lastig van de bal te krijgen is. Loopt echter niet met zijn man mee, dus daar had je ook van kunnen profiteren. Mijn inziens is Verbeek de belangrijkste van DB.

Maar goed, alles in eigen hand in eigen stadion. Hopelijk heeft Henk zijn "uitbarsting" gewerkt en zien we een Cambuur vol vuur vanavond.