Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - hobbes

#1
Citaat van: Oud Cambuur op juni 10, 2026, 19:36:12
En nog 1000 man/vrouw opde wachtlijst zou die gewoon een seizoenkaart verkopen dan hou je nog duizend kaarten over voor de losse verkoop

Ik denk dat de verkoop van 2000 losse kaarten commercieel aantrekkelijker is.
#2
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 05, 2026, 18:25:11
#3
Citaat van: sunderland op juni 04, 2026, 08:46:36
staanplaatsen zou niet kunnen omdat de constructie dat niet aankan. Daar gaat niemand (bestuur, gemeente en veiligheid)zijn vingers aan branden?.

Fijn idee aangezien het grootste deel al staat op Noord
#4
Citaat van: Scc0511 op mei 27, 2026, 12:23:17
Nooit aan beginnen. Heb ik 10x liever Diemers

Andere positie
#5
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2026, 09:10:33
Om tot overeenstemming te komen zijn 2 partijen nodig. Dat ligt niet alleen aan de club of alleen aan de speler.
Dat Diemers geen 30% wil inleveren snap ik heel goed. Dat Lambooy een goede speler in de selectie ziet die zelfs voor Eredivisie begrippen te veel verdient bij Cambuur zegt imo ook iets over de hoogte van het salaris  van Diemers in de KKD. Ik kan er niet te rouwig om zijn. Komt wel weer een nieuwe speler. Maar ik denk dat Lambooy wel een stuk of 3 basisspelers van 30+ moet gaan aantrekken.

Zoals ik het lees hoefde Diemers niet 30% in te leveren maar bood Cambuur 30% minder dan dat hij nu vroeg.
#6
Citaat van: Tanjajeah op mei 07, 2026, 12:23:28
Blijkbaar ziet Lambooy het niet zitten, met Diemers de Eredivisie in. Anders kan ik het niet verklaren.

Of de eisen van Diemers zijn niet re?el
#7
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 10:30:01
Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2026, 09:56:53
Pffffff de maatschappelijke tijd (woke) waarin we in leven heeft ook zijn weerga op lui op dit forum.
Wat een gejank!
Er zullen een aantal wel weer cynisch en negatief op mijn post reageren maar gvd sommigen janken over een fakkel of een beetje hardcore.
Had je wat anders gedacht bij onze club?
Biergooien is niet ok? maar is er een biertje op Buma gekomen?
Hij had daar nooit moeten staan na alle fiene streken wat ie in het verleden geflikt heeft.
Iets met aanvoelen?.
Klaar met die woke, negatieve reacties, vooral op social media.
En ik praat die domme liedjes over die nare ziekte niet goed.
Sinds ik bij het voetbal kom hoor je allerlei ergerlijke dingen.
Ik bedoel, dat is een ?probleem? van een 40 jaar.
Maar laten we niet zo betuttelend doen over die andere dingen.


Ik vond het een top huldiging/feest!  |:)

Bagatelliseren is ook een kunst, de timing van de hardcore was iig niet goed. Iedereen vooraan was hartstikke opgefokt. En het moment dat de selectie het podium op kwam was helemaal aan het zicht onttrokken door de rook van alle fakkels.
#8
Citaat van: Eewal op april 25, 2026, 20:52:43
hij wil een fatsoenlijk contract en dat kan ik helemaal begrijpen.

Dan blijft de discussie wat is fatsoenlijk? De zal voor Diemers anders zijn dan voor Cambuur lijkt me.
#9
Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 09:38:43
Het terrein bij de Oldehove is veel te klein. Als je daar iets wilt zien moet je er uren van tevoren zijn.

Had gewoon op een aantal pramen een route door de stad gedaan. Prinsentuin, Nieuwestad en Voorstreek. Dan kan iedereen kijken. Scheelt een hoop beveiligers, dranghekken en andere dingen. Vaar dan door naar het Kooy stadion. Doe daar de huldiging in het stadion. Kan iedereen mooi kijken vanaf de tribune. Horeca open en je verdient ook nog wat.

Ik weet wat het feest nu kost voor de gemeente/Cambuur en maar een paar mensen kunnen echt genieten in het gedrang. Had heel anders gekund. Goedkoper en beter toegangkelijker voor de supporters.

Ik ga er vanuit dat het podium voor het Bevrijdingsfestival gebruikt gaat worden dus met de kosten zal het wel meevallen.
#10
Citaat van: PePe op april 15, 2026, 13:23:45
Waar staan de 65+ prijzen? ontbreekt in dit schema?

Die waren er dit seizoen al niet meer
#11
Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2026, 20:20:55
Onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Vitesse in een VOL Kooi stadion.
Hoop dat het uitvak ook wat vol komt?.. :D

Volgens mij gaan ze voor 100% uitverkochte uitvakken dit seizoen
#13
Citaat van: Lore op april 01, 2026, 13:57:08
Ik ben zoooooo blij dat het 1 april is!

Onze Belg zit gewoon nog ergens in een vliegtuig.......hoop ik!

Scherp  _O_
#14
Citaat van: Specuveter op april 01, 2026, 13:25:18
(Nog) g??n Baoef en Galvez op de training vanmorgen.
Ook Binder niet gezien.
ESPN was aan het filmen voor stukje over promotie
Als het goed is komt dat vanavond half 7 op ESPN

Baouf speelt voorlopig niet, ook iets met dubbele nationaliteit.
#15
Dank je