Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - richard

#1
Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 16:43:36
dat eerste is natuurlijk grote onzin maar dat andere klopt wel. Vraag aan jou? Als iemand goed speelt op links waarom dan naar rechts? Al die beelden uit Zweden speelde hij ook links. Dat soort dingen?

Henk gooit boel op meerdere plekken om terwijl we alleen de spits missen pure onkunde.
#2
Tis een lamlendig soepzootje bij elkaar, pure armoede waar we naar kijken.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Fedde de Jong
augustus 09, 2025, 18:06:59
Cambuur is eruit met Fedde hij is weg.
#4
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
augustus 09, 2025, 08:33:44
Citaat van: michello op augustus 09, 2025, 07:58:32
Er lopen 10 stafleden rond maar het is niet mogelijk om de selectie fit te krijgen. Conditioneel was het ook niet best..

Dan zit je nog laag, van de week 12/14 man staf op veld. En dan is er al 1 bezig met beelden van Top Oss man man man waar gaat het over.
#5
Citaat van: AL op augustus 09, 2025, 06:44:33
Onbegrijpelijke keuzes en wissels van Henk.
Balk op rechtsbuiten en daar hele vootbereiding amper gestaan. Visser in basis zetten met 0 minuten in voorbereiding.
Geen Henstra en Wiebe.
Balk blijft gewoon staan.

Hoop toch echt dat Edwin de Graaf wat tegengas gaat geven!!

Die Reinsma bepaald alles een dkv'er die dat mag doen maar ik hoor er niemand over onze club is overgegeven aan jaknikkers. We voetballen al twee jaar ver ondermaats maar niemand die het wil zien. Tis werkelijk onvoorstelbaar. Praktijk mannen als Lodeweges Slot Sandor Bosschaart.....ze zijn niet meer. We kunnen beter 3 mokkels van sinne kinderopvang er bijhalen met al die jonkies.
#6
1-3 drie x binder. Ons nieuwe fenomeen.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Fedde de Jong
augustus 06, 2025, 21:28:00
Citaat van: Gabster op augustus 06, 2025, 15:23:30

Hoe kom jij erbij dat Hij teamgenoten heeft ?genaaid??
Heb jij daar bewijs / informatie van? Post dat ff hiero en anders stop met onzin de wereld in te gooien.

Nogmaals, de beschikbare publieke informatie verteld een Ander verhaal.

Het is geen onzin.
#8
Bij hhc loopt een 6, 21 jaar die kan je zo ophalen wat een heerlijke voetballer. Zo'n type missen wij.
#9
Citaat van: Poetser op augustus 06, 2025, 07:23:57
Dus de hest dien kaart voor Cambuur inlevert en daar een kocht?


Nou ik ga daar zeker een paar x kijken, echt wat een genot. Wedstrijd vloog voorbij.
#10
Citaat van: sunderland op augustus 05, 2025, 21:09:01
De ploeg die de meeste intensiteit brengt en het graagst wil winnen wint.

Vandaag even bij HHC geweest met trainer Ren? van de Weij. Over intensiteit gesproken wat een ploegje. Wat die gasten brachten heb ik Cambuur in oefenperiode niet zien doen.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
augustus 05, 2025, 09:17:48
Citaat van: AL op augustus 05, 2025, 09:06:04
Top 5 is totaal niet realistisch denk ik.
Selectie is (vooral verdedigend) veel te smal.
Verwacht zelf 8-12 waarbij blessures/schorsingen bepalend gaan worden.
Vrijdag speel je waarschijnlijk met Marsman en Nap of Jonker achterin. Verdedigend is het echt nog geen kkd niveau.

Jonker is geschorst
#12
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
augustus 03, 2025, 21:36:40
Citaat van: mark1989 op augustus 03, 2025, 20:38:52
Ik vind het wel bijzonder dat weer een aantal spelers niet een hele wedstrijd kunnen spelen. ik hoor Henk zeggen dat Amofa en Galvez maar 30 minuten kunnen spelen. Zit het qua conditie training wel goed inelkaar? Cambuur lijkt moeite te hebben om spelers wedstrijd fit te krijgen. Ze zijn toch inmiddels weken aan het trainen.

En waarom spelen ze op zo'n waardeloos veld in Warrga. Ze kunnen toch vooraf even kijken hoe het veld is en dan hadden ze toch ergens anders heen kunnen gaan. Erg amateuristisch.

Amofa heeft bijna niet meegetraind na Feyenoord thuis, die wedstrijd had nooit gespeeld mogen worden. En Galvez heeft waarschijnlijk niks gedaan.
#13
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
augustus 03, 2025, 14:59:16
Citaat van: denistel op augustus 03, 2025, 13:35:53
cambuur mut dat van te voren zelf toch ook bekijken,

Klopt idd.
#14
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
augustus 03, 2025, 13:29:53
Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2025, 12:36:05
In de praktrijk zal het dan meer een 2e spits zijn en een van de vleugelspelers wat meer terug op het middenveld.
Maar Balk op rechts kan ook gewoon natuurlijk.

Nog meer terug.....we hebben voorin al totaal geen dreiging.
#15
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
augustus 03, 2025, 09:52:55
Citaat van: Poetser op augustus 03, 2025, 09:28:12
Bij BV Sport hebben ze er een sport van gemaakt om zoveel mogelijk incapabele mensen aan te nemen.

Het is haast knap.

Jum weten er natuurlijk alles van.