Citaat van: sunderland op augustus 26, 2025, 16:43:36
dat eerste is natuurlijk grote onzin maar dat andere klopt wel. Vraag aan jou? Als iemand goed speelt op links waarom dan naar rechts? Al die beelden uit Zweden speelde hij ook links. Dat soort dingen?
Henk gooit boel op meerdere plekken om terwijl we alleen de spits missen pure onkunde.