Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - GEEL-BLAUW-BLOED

#1
Wedstrijden / Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
januari 18, 2013, 12:18:39
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:11:19

Anderen leeghoofden noemen en dan zo'n tekst produceren vind ik een beetje scheef. De verantwoordelijkheid voor de uitkaart ligt zeker bij Cambuur, maar de strenge regelgeving rond het bezoeken van uitwedstrijden is een veel breder probleem dat Cambuur niet zelf bedacht heeft. Cambuur heeft met de uitkaart binnen het probleem een geschikte oplossing proberen te vinden om het aantal buscombi's te verkleinen en autocombi's te vergroten. Niks leeghoofdigs aan. De bal ligt bij de overheid, die hooligans eens strenger naar Engels voorbeeld aan moet pakken, zodat wij weer 'gewoon' naar uitwedstrijden kunnen zonder dat daar combi's aan te pas hoeven komen.

de bal ligt bij de overheid? alsof je bij elke club de uitkaart hebt met al die domme regels! nu kan je zonder uitkaart niet eens meer een uitwedstrijd bezoeken, terwijl je eerst zonder uitkaart nog in de bus mee kon. ze moeten eens opkomen voor de supporters in plaats van alsmaar tegen te werken. er gebeurd helemaal geen donder meer en de hooligans waar jij het over hebt, hoor je niets meer over sinds de roda rellen.
#2
Wedstrijden / Re: [03-02-2013] Sparta - SC Cambuur
januari 18, 2013, 12:02:10
Word binnenkort gewoon een keer tijd voor een goede actie. Met een man of 100-150 op een thuistribune zitten. Lekker rustig voetbal kijken en komt er dan ellende, dan is dat volledig de schuld van die leeghoofden bij Cambuur! Die stink uitkaart is er nu bijna 2 jaar (VOOR SUPPORTERS) en het heeft geen donder opgeleverd! Ik hou mijn hart vast voor de play offs , zal allemaal wel niet geregeld kunnen worden enz enz

Ik word zo langszaamerhand schijt ziek van die mongolen
#3
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
januari 18, 2013, 09:40:07
Je hebt in ieder geval je avatar veranderd in positieve zin. Nu bij het volgende forum alleen nog het goede logo  8)
#4
De ranglijst over een aantal weken word pas genieten, we staan nu slechts 3de  8)
#5
Nieuws / Re: Welkom!
januari 17, 2013, 22:16:40
Super Taurus Jr, de site ziet er super straks uit! Complimenten, en bedankt!!!!!!!  |:) |:)