Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:11:19
Anderen leeghoofden noemen en dan zo'n tekst produceren vind ik een beetje scheef. De verantwoordelijkheid voor de uitkaart ligt zeker bij Cambuur, maar de strenge regelgeving rond het bezoeken van uitwedstrijden is een veel breder probleem dat Cambuur niet zelf bedacht heeft. Cambuur heeft met de uitkaart binnen het probleem een geschikte oplossing proberen te vinden om het aantal buscombi's te verkleinen en autocombi's te vergroten. Niks leeghoofdigs aan. De bal ligt bij de overheid, die hooligans eens strenger naar Engels voorbeeld aan moet pakken, zodat wij weer 'gewoon' naar uitwedstrijden kunnen zonder dat daar combi's aan te pas hoeven komen.
de bal ligt bij de overheid? alsof je bij elke club de uitkaart hebt met al die domme regels! nu kan je zonder uitkaart niet eens meer een uitwedstrijd bezoeken, terwijl je eerst zonder uitkaart nog in de bus mee kon. ze moeten eens opkomen voor de supporters in plaats van alsmaar tegen te werken. er gebeurd helemaal geen donder meer en de hooligans waar jij het over hebt, hoor je niets meer over sinds de roda rellen.