0-5 (0-2)
4x geel
1x rood
4x geel
1x rood
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2015, 12:26:48
Heeft nog niet een bal getrapt maar jij begint al te zeiken. Onvoorstelbaar.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 11:05:18
Excelsior zal ook een vervanger moeten hebben
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2015, 10:50:51
Weet zeker dat Leo erg blij is met zijn terugkeer. Kan alleen maar mooie dingen opleveren. Zelfvertrouwen in dit Cambuur stijgt met de dag

Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 14:01:31
Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!
Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 08:32:47
Zegt wel wat ja, als ook andere clubs interesse hebben getoond..
Citaat van: drg op augustus 17, 2015, 16:36:16
Trouwens de complimenten voor de TS, handelen lekker vlot zo!
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:27:11
SC Cambuur heeft zich vrijdagochtend bij FC Groningen gemeld voor Martijn van der Laan. De club wil de Groninger, die vorige zomer vanuit Leeuwarden naar Groningen overstapte, voor één jaar huren.
De Friezen zijn, na het vertrek van Etienne Reijnen naar de Euroborg, op zoek naar een centrale verdediger. Daarbij komen ze uit bij de linkspoot, die drie seizoenen voor Cambuur heeft gevoetbald.
'Ik sta open voor een gesprek'
Van der Laan ziet een eventuele terugkeer wel zitten: 'Ik heb vorig seizoen een jaar lang op de bank gezeten. Ook dit seizoen dreig ik de boot te missen, wat betreft een basisplaats.'
'Gezien mijn leeftijd moet en wil ik wekelijks spelen. Ik heb een mooie periode gehad bij Cambuur en sta open voor een gesprek.'
Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger.'
'Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan over een verhuur, of niet.'
Citaat van: De Gast op augustus 13, 2015, 10:23:36
Van hem meer gezien in korte tijd dan van onze eerste spits in de hele wedstrijd. Heerlijk om hem als alternatief op de bank te hebben maar ik hoop toch echt dat hij straks eerste spits gaat worden.