Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - IsmailvanEssen

#1
Pool / Re: Pool SC Cambuur - PSV 12-09-2015
september 11, 2015, 10:58:52
0-5  (0-2)

4x geel
1x rood
#2
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
augustus 24, 2015, 12:31:23
Ik vind dat henk echt een grote fout heeft gemaakt om vd Laan direct op te stellen. Dat gebeurd bijna nooit.. Kijk schweinsteiger bijvoorbeeld.. die moest ook eerst plaats nemen op de bank en valt rustig in..
#3
Selectie en Technische staf / Re: Wessel Dammers
augustus 24, 2015, 12:30:04
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2015, 12:26:48

Heeft nog niet een bal getrapt maar jij begint al te zeiken. Onvoorstelbaar.

Ik vind dat gezeik wel terecht... Op dit moment heb ik geen vertrouwen in hem (dat kan veranderen natuurlijk). Hij is alleen niet voor niets afgevallen bij die kakkerlakken.. Scheen niet echt mee te kunnen komen..

Hoop nog op een echte versterking van ergens.. Verdediging is echt niet goed..
#4
Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2015, 11:05:18
Excelsior zal ook een vervanger moeten hebben  ;)

Klopt ook en er wordt gewoon een spelletje gespeeld.. we zullen zien wie wint..
#5
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2015, 10:50:51
Weet zeker dat Leo erg blij is met zijn terugkeer. Kan alleen maar mooie dingen opleveren. Zelfvertrouwen in dit Cambuur stijgt met de dag  |:)

Nu nog met al die nieuwe spelers een goede teamsfeer creeren! Dat iedereen wil werken voor elkaar!  |:)
#6
Selectie en Technische staf / Re: Djavan Anderson
augustus 19, 2015, 10:40:07
Hoppa!! Heerlijk nieuws om de dag te beginnen! Met onze TS gaat deze jongen het goed doen! Hopelijk geen stomme clausule in het contract!  |:) |:)

Welkom en maak geen schande van de vertrouwen die ik in je heb!
#7
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Heracles 22-08-2015
augustus 19, 2015, 08:13:13
4-2

(2-2)

Ogbeche
overgoor
Houtkoop
Berisha

5x geel
#8
Citaat van: speculeter op augustus 18, 2015, 14:01:31
Twee nieuwe spelers erbij lees ik net op facebook!

Nog niks zeker toch? Alleen in twee intresse getoond? Die van AZ en die nu in duitsland speelt?
#9
Citaat van: Timmie op augustus 18, 2015, 08:32:47
Zegt wel wat ja, als ook andere clubs interesse hebben getoond..

Het zegt inderdaad dat hij gewoon wilt spelen en niet op de bank of in een tweede elftal wilt spelen. Hij weet dat bij ons die kans er is en dat is slim van hem.
#10
Citaat van: drg op augustus 17, 2015, 16:36:16
Trouwens de complimenten voor de TS, handelen lekker vlot zo!

vlot? Dit had de dag nadat Reijnen vertrokken was al naar buiten gebracht mogen worden... Kijk naar groningen.. Bekent dat de speler weggaat en volgende dag meteen een nieuwe presenteren.. Waarom konden wij dit niet? Dit zagen we al weken aankomen..
#11
Welkom terug! Mag je de vorm weer terugvinden die je had!
#12
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Heracles 22-08-2015
augustus 17, 2015, 11:04:10
2-1

(1-0)

Houtkoop
Bakker

3x geel
#13
Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:27:11
SC Cambuur heeft zich vrijdagochtend bij FC Groningen gemeld voor Martijn van der Laan. De club wil de Groninger, die vorige zomer vanuit Leeuwarden naar Groningen overstapte, voor één jaar huren.

De Friezen zijn, na het vertrek van Etienne Reijnen naar de Euroborg, op zoek naar een centrale verdediger. Daarbij komen ze uit bij de linkspoot, die drie seizoenen voor Cambuur heeft gevoetbald.

'Ik sta open voor een gesprek'
Van der Laan ziet een eventuele terugkeer wel zitten: 'Ik heb vorig seizoen een jaar lang op de bank gezeten. Ook dit seizoen dreig ik de boot te missen, wat betreft een basisplaats.'

'Gezien mijn leeftijd moet en wil ik wekelijks spelen. Ik heb een mooie periode gehad bij Cambuur en sta open voor een gesprek.'

Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger.'

'Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan over een verhuur, of niet.'


Ongelovelijk... Beetje jammer dit! Het was al een paar weken duidelijk dat Reijnen zou gaan vertrekken.. Dat ze dan met vd laan komen vind ik een beetje triest.. Ze hadden alleen iemand op het oog moeten hebben (netzo als groningen had) en de dag erna iemand anders gepresenteerd moeten hebben. We kunnen nog wat leren van Groningen dat is wel duidelijk..
#14
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Feyenoord 16-08-2015
augustus 13, 2015, 13:04:08
2-2

(0-1)

Overgoor
Houtkoop

4x geel
#15
Selectie en Technische staf / Re: Valmir Berisha
augustus 13, 2015, 10:25:12
Citaat van: De Gast op augustus 13, 2015, 10:23:36
Van hem meer gezien in korte tijd dan van onze eerste spits in de hele wedstrijd. Heerlijk om hem als alternatief op de bank te hebben maar ik hoop toch echt dat hij straks eerste spits gaat worden.

Dat hoop ik ook echt... Meneer B is helaas wat tegenvallend. Eind vorig seizoen ook en begint nu al niet sterk. Hij blijft wel hard werken en dat vind ik wel positief.