Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Valmir Berisha

Gestart door drg, juli 03, 2015, 18:33:20

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Van hem meer gezien in korte tijd dan van onze eerste spits in de hele wedstrijd. Heerlijk om hem als alternatief op de bank te hebben maar ik hoop toch echt dat hij straks eerste spits gaat worden.

IsmailvanEssen

Citaat van: De Gast op augustus 13, 2015, 10:23:36
Van hem meer gezien in korte tijd dan van onze eerste spits in de hele wedstrijd. Heerlijk om hem als alternatief op de bank te hebben maar ik hoop toch echt dat hij straks eerste spits gaat worden.

Dat hoop ik ook echt... Meneer B is helaas wat tegenvallend. Eind vorig seizoen ook en begint nu al niet sterk. Hij blijft wel hard werken en dat vind ik wel positief.
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

denistel

moeten b meer in de voeten spelen en dan bij sluiten gebeurde het 1e uur amper.

Collingwood

Vond Ogbeche in de eerste helft gewoon goed spelen. Zie bijvoorbeeld de kans van Houtkoop. Hij is echter veel minder doelgericht dan Berisha.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Obeche vertraagt alleen maar.
Valt me steeds meer op.
Bal aannemen....draaien...kijken.
Duurt allemaal veel te lang.

Yellow Army

Wat een eindbaas dit mannetje. Bracht vuur in de ploeg, zweepte het publiek op en die worp op van Polen was een volwaardig ippon. I like.
Area 58

Dokkumer

Ogbeche speelde niet echt goed, maar sloopt wel de hele verdediging. Daar zou meer op gespeeld moeten worden.

Verder toch weer een actie van hem die weer in beeld gebracht moest worden, alsof hij met opzet even op wat gevoelige delen gaat staan. Mocht dat het geval zijn, moet Henk flink met hem aan de slag om dat eruit te halen.

drg

Citaat van: speculeter op augustus 13, 2015, 10:42:39
Obeche vertraagt alleen maar.
Valt me steeds meer op.
Bal aannemen....draaien...kijken.
Duurt allemaal veel te lang.

Had ook het idee dat dat schot van hem op het eind voor de 2-1 een frustratieschot was.

Nee doe mij maar Valmir, die had 3 a 4 kansen in de tijd die hij kreeg en vrijwel elke keer levensgevaarlijk dat ie aan de bal was, en die judoworp was natuurlijk de kers op de taart met die gefrustreerde koppen van de zwollenaren er bij  :_schater _O_

poelie-lwd

Mooiste actie vond ik de manier waarop hij de bal beschermt en neerlegt voor zijn linker om hem vervolgens hard in de korte hoek te schieten. In topvorm jaagt hij hem diagonaal in het dak. Dit is een TORGEILE spits, dat wordt nog wat!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Wat een voetballer. Opstellen zondag!!!

Galdiano

Je zal Lars Veldwijk maar in de spits hebben staan  :_schater
210kg en zo traag als stront!  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Timmie

Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2015, 12:18:19
Je zal Lars Veldwijk maar in de spits hebben staan  :_schater
210kg en zo traag als stront!  :zucht

..en een prima assist!


Timmie

Wel een mannetje hoor, die Berisha.
Zondag maar laten spelen dacht ik zo!

pvanbuijtene

Citaat van: Timmie op augustus 13, 2015, 15:18:58
Wel een mannetje hoor, die Berisha.
Zondag maar laten spelen dacht ik zo!

en da  over half jaar naar groningen zeker  :_schater

Timmie

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 13, 2015, 15:24:50
en da  over half jaar naar groningen zeker  :_schater

Kijk, jij snapt het..