Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Djavan Anderson

Gestart door Stiens, augustus 19, 2015, 10:22:48

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Twee dagen na het aantrekken van Martijn van der Laan heeft SC Cambuur opnieuw beet. De 20-jarige verdediger Djavan Anderson wordt per direct toegevoegd aan de selectie. Hij heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.

Anderson doorliep de jeugdopleiding van Ajax en schopte het daar tot Jong Ajax. Afgelopen seizoen kwam de geboren Amsterdammer uit voor AZ, waar hij zijn debuut maakte in de Eredivisie. In het verleden kwam hij ook uit voor het Nederlands Elftal onder 17 en onder 18.

"Een nu al prima verdediger die nog veel beter kan worden", zo typeert technisch directeur Henry van der Vegt de nieuwste aanwinst van SC Cambuur. "Djavan heeft laten zien over veel talent te beschikken en met onze manier van spelen gaat hij zeker nog stappen zetten. Hij kan op meerdere posities uit de voeten en zal zich bij ons als rechtspoot voornamelijk gaan richten op de twee rechter verdedigende posities.

Veel succes bij onze mooie club Djavan!


Bron: Cambuur.nl

hobbes

Welkom.

Mooi dat het weer een aankoop is, we zijn dit seizoen minder afhankelijk van huurspelers |:)

Viper

Welkom en succes bij de mooiste club!

Dokkumer

Welkom Djavan! Maak ons gek!

Timmie

Ben benieuwd, laat jezelf maar zien jongen:)

Welkom!

gewoon een fan


IsmailvanEssen

Hoppa!! Heerlijk nieuws om de dag te beginnen! Met onze TS gaat deze jongen het goed doen! Hopelijk geen stomme clausule in het contract!  |:) |:)

Welkom en maak geen schande van de vertrouwen die ik in je heb!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

HilversumOnTour

Alle spelers worden gewoon gelijk vastgelegd. Betere ontwikkeling dan al die huurspelers. Heel benieuwd wat deze jongen allemaal in z'n mars heeft!  |:)

Gasgeve

Goede aankoop. Speelde bij Ajax ook vaak op het middenveld op 6. Goed voetballende speler.

Lau Loene

Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

HilversumOnTour


Collingwood

Weer een jonge speler voor meerdere jaren vastgelegd  :thumbsup. Hopelijk kan hij het waar maken.

Welkom!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Wel een klein mannetje. Ondanks dat, een welkome versterking!!  |:)

speculeter

Her en der wat informatie over hem opgezocht.
Veel positieve verhalen!!

Collingwood

Is het trouwens bekend of hij transfervrij is overgenomen? Of heeft Cambuur een bescheiden bedrag moeten betalen?
Kalmte alleen kan u redden.