Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - zeewolde

#1
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 22, 2026, 16:46:43
En die lopen niet bij Ajax, Feyenoord , Twente, NAC ?

Om maar est voorbeelden te noemen, clubs die wel wedstrijden met publiek kunnen spelen in de provincie
#2
Citaat van: Delamere op juni 21, 2026, 21:03:24
Me too!
De wat meer ervaren spelers komen pas veel later in de transferwindow beschikbaar.
spelers zoals Kieftenbeld en Michael de Leeuw?

On topic  ik ben ook blij met deze aanwinsten, maar nu eerst 2-3 ervaren versterkingen.
#3
Citaat van: Naastismis op juni 20, 2026, 14:50:58
Het geld is hard nodig, dat weten de kopende clubs ook. Die gaat voor een prikkie weg.

Heb jij gehoord dat we uitverkoop moeten houden?

Of kom je met se geweldige opmerking
Neem dat maar van me aan.....


Wat weer een onzin....
#4
Citaat van: Lore op juni 18, 2026, 19:27:20
Als wij in de winter al gedegradeerd zijn kunnen wij in ieder geval makkelijk nog kampioen worden met Jong Cambuur
:proost
:_schater :_schater
#5
Citaat van: Specuveter op juni 18, 2026, 18:39:27
Bouhoudane en ws nog spelers van Lille
Gelukkig, ik was al bang dat ze spelers zouden halen die niet meer mee mogen doen met de onder 19 :devil
#6
Hij had een goed salaris.

Iedere eredivisieclub behalve Telstar heeft wel 1 of meer met een dergelijk salaris.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Remco Balk
juni 18, 2026, 13:37:42
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 13:33:53
Naar Bali united
iets verder dan Dresden :_schater
#8
Jasper Uneken in belangstelling van Fortuna en clubs uit Noord Europa

Ten opzichte van Fortuna en PSV liggen wij toch in Noord Europa?
#9
Citaat van: justremco op juni 18, 2026, 11:57:32
Henk had het onlangs in een podcast over 12 nieuwen, maar of dat realistisch is?
dan moeten er ook nog spelers weg denk ik

#10
Citaat van: Bankzitter op juni 18, 2026, 11:07:26
Hij wil 2 jaar en een vorstelijk salaris en in liefst met het gezin Leeuwarden wonen?
Hoge eisen.
Welk vorstelijk salaris?
Nergens gelezen dat hij meer wil verdienen.

En dan nogmaals ,wil je nieuwe spelers met ervaring EN kwaliteit dan zul je ook zulke salarissen moeten betalen.
#11
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 08:31:29
Eensch..
wordt Binder volgende week ook verwacht op de eerste training?

Beginnen met 20-21 spelers?
#12
Hoe denkt Pieter Kooi over Mark?

Ofwel is er nog een kleine kans dat hij wel blijft?
#13
Citaat van: Specuveter op juni 15, 2026, 16:25:07
Twee van Lille toevallig??
dat hoop ik niet , eerst maar ervaring.

#14
Overig Voetbal / Re: interlands
juni 15, 2026, 18:16:52
Citaat van: Lore op juni 15, 2026, 10:43:40
Best jammer toch? Maar ik moet ook altijd denken aan dat incident in de kleedkamer met zijn familie. Maar komt over als een leuke jongen en met de degradatie van West Ham is het voor hem wel belangrijk een goed WK te spelen. Gisteren helpt!

Dat was iets samen met zijn broer bij een jeugdinterland toch?
#15
Overig Voetbal / Re: interlands
juni 15, 2026, 10:35:58
Summerville die bijna bij Cambuur speelde...