Citaat van: pvanbuijtene op augustus 06, 2014, 10:23:12
Zou het ook nog kunnen dat als ze geen lcv kunnen vinden dat ze met niks op de proppen komen en moeten roeien met de riemen die we hebben? Denk nie dat ze onverantwoorde risicos nemen... of ze zoeke een back en dan bijker centraal...
Ok, maar het is voor Twente denk ik de volgende opstelling, Henk gooit de hoge hoed open.
Nienhuis/Zeinstra
Droste Reijnen/ Bijker Pereira
Bakker El Makrini Rusnak
Ogbeche Hemmen Meleg
?
Welkom kerel
