Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - NicoJanHoogma1960

#1
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 06, 2014, 10:23:12
Zou het ook nog kunnen dat als ze geen lcv kunnen vinden dat ze met niks op de proppen komen en moeten roeien met de riemen die we hebben? Denk nie dat ze onverantwoorde risicos nemen... of ze zoeke een back en dan bijker centraal...

Ok, maar het is voor Twente denk ik de volgende opstelling, Henk gooit de hoge hoed open.


                                          Nienhuis/Zeinstra

Droste                               Reijnen/ Bijker            Pereira


             Bakker                 El Makrini                   Rusnak


Ogbeche                          Hemmen                    Meleg   
#2
Citaat van: Sakin op augustus 06, 2014, 09:58:21
Vind het maar lang duren voordat die lcv-er daadwerkelijk gevonden is.

Persoonlijk denk ik dat men wacht wat Chelsea doet met Rekik, als er groen licht is dat Rekik verhuurd mag worden
aan PSV , dat Koch dan mag vertrekken. denk dat Cambuur hierop wacht.
#3
Citaat van: Mp op mei 13, 2014, 11:15:01
Dit seizoen hebben we het ook met Barto en Hemmen gedaan, en daarnaast de voorbereiding is nog lang, er zal vast nog iemand bijkomen als Ogbeche niet blijft.

Dan maar een andere spits erbij aantrekken, Ogbeche wens ik dan veel geluk bij het vinden van een club,
hij heeft zich bij Cambuur niet echt in de kijker kunnen spelen dus clubs staan niet voor hem in de rij.
Heel verstandig van Cambuur om niet verder in zee te gaan met een veel verdiener, ondanks zijn
kwaliteiten.
#4
Ik meende dat Henk gister (12 Mei) te horen zou krijgen dat hij geslaagd is
voor zijn trainers diploma, staat ook over andere kandidaten nog nix in de media ????
#5
SC Cambuur rekent op een transfer van Ramon Leeuwin (26). De Leeuwarders spraken afgelopen week met FC Utrecht over een mogelijke transfer en verwachten weinig problemen. De verdediger kan voor vier jaar tekenen in de Domstad.

'We hebben een positief gesprek gehad', aldus algemeen directeur Wilco van Schaik. 'Ramon kent onze cultuur en past perfect in onze speelstijl. De intentie van beide kanten is om eruit te komen.'

Een mogelijk vertrek van Leeuwin heeft ook invloed op de toekomst van Martijn van der Laan. Voor de collega-verdediger is ook interesse, maar Cambuur wil niet beide centrale verdedigers laten gaan. 'We hebben aangegeven dat één centrale verdediger verkocht mocht worden', aldus algemeen directeur Gerald van den Belt. 'Eerst was er serieuze interesse voor Martijn, maar dat kwam niet rond. Nu Ramon lijkt te vertrekken, willen we Martijn behouden. De kans is groot dat we zijn contract proberen open te breken.'

Bron VI
#6
Citaat van: runner 1 op mei 07, 2014, 10:58:49
Beste mensen,even het volgende voor we vier maanden lang allemaal namen de revue laten passeren  .
Kan een kwalitatief minder elftal als Cambuur toch verassen .
De kwaliteit van een elftal zit nooit in een optelsom van de beste spelers.
Het gaat erom dat je de spelers opstelt,die samen iets binnen een team een functie kunnen hebben .
Dus nu komt het aan op voetbalinzicht en  de juiste mensen zien binnen te halen ,dus wikken en wegen en kijken wie het beste bij ons Cambuur past.
Fijne Vakantie allemaal en tot augustus 2014
Waarvan akte.

Sluit ik mij helemaal bij aan, v/d Belt en Keizer komen vanzelf met spelers.
Allemaal een fijne vakantie.
#7
ADO Den Haag wil werk maken van Timothi de Rijck, lijkt mij niet een verkeerde speler achterin
met routine, ook voor ons ?????
#8
van de Belt tovert weer 1 uit de hoge hoed !!!

:0=  Welkom kerel   :scc
#9
Citaat van: Collingwood op april 29, 2014, 11:52:17
Wij kunnen zomaar boven ze eindigen als we zaterdag winnen!

Zeker en dan eindigen we als 9e !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

FORZA SCC  :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc :scc
#10
LEUK STUKJE OVER HARM  op Voetbalzone

'Pellè keek me een paar keer vol onbegrip aan, dat deed me wel goed'
Dinsdag, 29 april 2014 om 10:10

Feyenoord was zondag met 5-1 te sterk voor SC Cambuur, maar na afloop kreeg Harm Zeinstra veel complimenten. Ook van Ronald Koeman. "Hij stond van begin tot einde als een grote vent zijn doel te verdedigen", zei de vertrekkend coach van Feyenoord. "Ik heb ze hier vaak genoeg zien bezwijken onder de druk maar dat was op hem niet van toepassing; integendeel."
Zeinstra is blij met de complimenten, maar houdt een dubbel gevoel over aan het bezoek aan De Kuip. "Gelukkig konden we die nederlaag hebben anders had ik dat dubbele gevoel waarschijnlijk als een 'in zak en as' gevoel omschreven", vertelt de doelman aan Huis aan Huis. Een jaar geleden was hij nog reservekeeper van FC Emmen. "Het was natuurlijk een geweldige ervaring om voor zoveel publiek te spelen. Om dat mee te mogen maken had ik tot voor kort niet durven dromen."
Mede dankzij de reddingen van Zeinstra, die de vervanger van de geblesseerde Leonard Nienhuis was, moest Graziano Pellè genoegen nemen met één doelpunt. "Hij keek me een paar keer vol onbegrip aan. Zo van: 'Waarom haalt die vent zo'n bal er nou uit?' Het deed me wel goed om hem te zien balen", vertelt de doelman met een knipoog.
#11
Citaat van: Collingwood op april 23, 2014, 12:33:56
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Voor Leonard Nienhuis is het zeer wrs einde seizoen vanwege scheurtje in bovenbeen. Zeinstra staat bij #Cambuur op goal tegen #Feyenoord

Gelukkig hebben we een uitstekende reservekeeper! Ik ben benieuwd of hij zich gaat laten zien tegen Feyenoord en ADO.

Harm Zeinstra speelde ook al een puike partij thuis tegen NEC, veel vertrouwen ook in deze jonge, gewoon een contract aanbieden.
#12
Citaat van: Dreet op april 23, 2014, 10:46:07
Verbeek alsjeblieft niet! Weg met die CIOS-loel, zou Ernst  Happel gezegd hebben.

Wie heeft dan wel iets met Cambuur, dan moet je het in oud spelers zoeken, wie??  er is maar 1
die dat resultaat behaald heeft als TD Nico Jan Hoogma
#13
Gertjan Verbeek ontslagen bij FC Nurnberg, misschien een optie, niet ff kijken naar DKV verleden, maar misschien
naar zijn kwaliteiten in de voetbalwereld, heeft overal wel lijntjes uitstaan.
#14
Pool / Re: Pool NEC - SC Cambuur 05-04-2014
april 05, 2014, 17:10:20
1 - 1  ( 1 - 0 )

El Makrini


6x  :gelekaart

1x  :rodekaart
#15
KIJK EEN ECHTE JONGE VAN DE CLUB !!!!

Onderstaand van Voetbal Primeur:

"Als je een echte Leeuwarder bent, kun je het niet maken. Maar voor Lodeweges vind ik het een logische stap", aldus de verdediger, zelf een echte Leeuwarder. "Ik denk dus niet dat ik het kan maken. Ik ben een jongen van de club."

Toch zouden er geruchten zijn dat de aartsrivaal Bijker op de korrel heeft. "Maar ik heb niets gehoord en ik denk ook niet dat ik iets van Heerenveen ga horen. En mocht het toch gebeuren, dan krijgen ze een 'nee' te horen", belooft Bijker.

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)