Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Marc S op april 08, 2014, 18:38:36
Het is een schande! Nienhuis word betaald om er 40 in te leggen per seizoen!!!  8P

Ja ongelooflijk dat het hem niet gelukt is. Nienhuis schaam je  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

jeff

Citaat van: Destroyer op april 08, 2014, 19:04:44
Ja ongelooflijk dat het hem niet gelukt is. Nienhuis schaam je  :devil
En dat standbeeld slopen we ook maar weer gelijk  8P

sunderland

 |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) :thumbsupGvd wat was hij goed. Topper .Wat een ontwikkeling heeft hij hier dit seiz doorgemaakt

Collingwood

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Voor Leonard Nienhuis is het zeer wrs einde seizoen vanwege scheurtje in bovenbeen. Zeinstra staat bij #Cambuur op goal tegen #Feyenoord

Gelukkig hebben we een uitstekende reservekeeper! Ik ben benieuwd of hij zich gaat laten zien tegen Feyenoord en ADO.

Kalmte alleen kan u redden.

NicoJanHoogma1960

Citaat van: Collingwood op april 23, 2014, 12:33:56
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Voor Leonard Nienhuis is het zeer wrs einde seizoen vanwege scheurtje in bovenbeen. Zeinstra staat bij #Cambuur op goal tegen #Feyenoord

Gelukkig hebben we een uitstekende reservekeeper! Ik ben benieuwd of hij zich gaat laten zien tegen Feyenoord en ADO.

Harm Zeinstra speelde ook al een puike partij thuis tegen NEC, veel vertrouwen ook in deze jonge, gewoon een contract aanbieden.
Cambuur zit in je bloed

speculeter


El Ma-kri-niii

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op april 23, 2014, 12:37:17
Harm Zeinstra speelde ook al een puike partij thuis tegen NEC, veel vertrouwen ook in deze jonge, gewoon een contract aanbieden.
Wordt automatisch verlengd bij handhaving. Hij staat dus nog een jaar onder contract.
Goede keeper! Kan op den duur zeker de plek van Nienhuis innemen als die hogerop gaat.

speculeter

Wb Nienhuis...wel sneu dat hij de wedstrijd tegen feyenoord
nu mist na een prachtig seizoen

sccvl

Citaat van: speculeter op april 23, 2014, 13:48:01
Wb Nienhuis...wel sneu dat hij de wedstrijd tegen feyenoord
nu mist na een prachtig seizoen

Inderdaad erg zonde in een volle kuip keepen is de droom van elke speler lijkt mij. Maar gelukkig heeft Leonard volgt seizoen weer een nieuwe kans. Is het niet bij ons dat misschien wel bij een andere mooie eredivisie club.

RotterdamLeeuwarden

Kutzooi, Ik had Nienhuis graag zien keepen in de wedstrijd  Feyenoord - Cambuur in De Kuip.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it


Marc S

Citaat van: marrumer op april 28, 2014, 15:00:23
gestemd! waarom staan mulder en cilissen er in godsnaam in  :zucht

Cillissen? Die heeft het gewoon goed gedaan lijkt mij toch?

Leovardiascc

leo staat 2 tot nu toe  |:)

Timmie

Citaat van: Leovardiascc op april 28, 2014, 15:28:45
leo staat 2 tot nu toe  |:)

Met een flinke achterstand op Cillessen..;-)