Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Josli

#1
Citaat van: Galdiano op juni 17, 2026, 19:48:20
Jullie hebben er allemaal geen kijk op.
Ibrahim Sadiq

Maar is ooit voor 4 miljoen gehaald, dus zal nog flink voor betaald moeten worden.

Haha je haalt me de woorden uit de mond.
Zeefuik past hier overigens totaal niet vind ik.
#2
Och. Is nog een collega van me geweest. Heel wat jaren de kleuren van Cambuur verdedigd, met die prachtige snor van hem.
#3
Citaat van: sunderland op april 17, 2026, 21:53:27
En toch was Cambuur beter !! Eigenlijk goede wedstrijd.

Nou dan heb je echt een hele andere wedstrijd gezien hoor. Sowieso was de tweede helft misschien wel de slechtste van het hele seizoen. Op de eerste 20 minuten na heel heel matig.
Het maakt mij niet uit hoor. Het is allemaal voor de kat zijn ***. Maar beweren dat het goed was, dat gaat er bij mij niet in.
#4
Geflatteerd? Het lukt ons niet eens een bal fatsoenlijk in te spelen. Kvam kwam net door, stond er gewoon niemand in de 16. Dan heb je er gewoon helemaal geen zin meer in. Een dikke nachtkaars...
#5
Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 20:49:19
inderdaad wat een drama die Jarmouni. Alles op de bank is beter. Desnoods zet je de reservekeeper daar maar neer.

Sneu voor Balk, die doet al maanden zijn best de slechtste te zijn. Is er toch weer iemand nog slechter.
Zo'n Jarmouni. Dan mag je eindelijk wat wedstrijden spelen en dan loop je er zo bij. Onbegrijpelijk.
Maar goed. Het vuur is er ook gewoon uit.
#6
Selectie en Technische staf / Re: Johan Plat
april 08, 2026, 21:25:47
Citaat van: Noordcambuur op april 08, 2026, 13:17:39
Als de reacties leest op sociale media phoeee niet best en dat zijn Cambuur supporters.

B.v. Het gaat hem niet worden?
Deze ligt er in november al uit daar durf ik wel een weddenschap op te zetten.

90% van de supporters heeft gelukkig geen zak verstand van voetbal en/of heeft geen idee wie het is.
Deze trainer past mooi in het beleid om jong talent met goede data aan te trekken. Ze gaan nu de de selectie samenstellen met Lambooij, de beide de Jong's en de nieuwe trainer. Dat lijkt mij een perfecte situatie.
#7
Citaat van: Oud Cambuur op april 03, 2026, 22:22:09
Ieder zijn mening komt in mijn ogen zwaar tekort voor de eredivisie

Tja. Wie zal het zeggen. Dat dacht iedereen ook van Koeman. Ik zit meer in over andere posities.
#8
Citaat van: Galdiano op april 03, 2026, 22:16:30

Maar goed als we zo spelen als vandaag, verdien je ook helemaal niks.
Al dat gefeest etc. Het slaat nergens op. Helemaal total loss van de drank en het roken, 5 dagen vrij en geen flikker uitvoeren. Tsja dan krijg je dit en wordt je terecht geen kampioen.

Helemaal eens. Als je kampioen had willen worden had je dit niet gedaan. Dat had allemaal mooi na het seizoen op Ibiza gekund. Ik heb er verder weinig problemen mee, want het doel is gehaald. Maar doe niet net alsof het uit de lucht komt vallen.
#9
Kan me bij Postema nog wel iets voorstellen. Is wel redelijk allround en kan denk ik wel in verschillende speelstijlen uit de voeten. Maar zo'n Zandbergen is toch totaal niet iemand voor Cambuur omdat hij vandaag toevallig uit drie schoten drie doelpunten maakt. Halen we dan ook die centrale verdediger, omdat ze 0 doelpunten tegen krijgen?
#10
Tuurlijk. Slaat nergens op om Jansen er nu uit te pikken. Dan hoeft Diemers ook niet mee de eredivisie in en zo weet ik er nog wel een paar.
#11
Citaat van: PePe op april 03, 2026, 22:04:17
Dean Zandbergen maar halen, goede leeftijd van 24 jaar, tot nu toe 11 doelpunten.

Dat vind je een goede speler? Omdat hij goed in het spel van Cambuur past? Ik hoop dat de scouting er kritischer naar kijkt.
#12
Ik zet nooit geld op de tegenstander, maar in mijn ogen was dit een no-brainer. Beste speler verkocht. Trainer stopt. Feest. 5 dagen vrij. Zonder Amofa is ook nog eens de hele opbouw eruit.

Als dan ook nog eens Diemers zijn slechtste wedstrijd in een Cambuurshirt speelt, dan krijg je dus dit.
Natuurlijk hadden de spelers moeten zeggen: Vijf dagen vrij? Hoezo, we moeten kampioen worden. Het feit dat dit niet is gebeurd zegt al genoeg. Ik heb daar overigens geen problemen mee hoor. Het ging om promotie en dat is gelukt.

Het zal nog wel doorbijten worden de laatste wedstrijden en dan maar eens kijken wat er allemaal gebeurd.

#13
Die Jarmouni loopt gewoon weg bij zijn man. Die kan er echt helemaal niks van.
We laten echt iedere keer tegenstanders terug komen in de wedstrijd. Dit gaat ook weer billenknijpen worden.
Totaal onnodig.
#14
Citaat van: mark1989 op maart 14, 2026, 12:55:07
Vooral op het middenveld is het veel te licht. En daar ligt het probleem. Daarom komen we ook niet goed aan voetballen toe. Alles moet komen vanaf de flanken. Zodra dat hapert is er weinig over qua aanval. We missen een 10 en een spits. Alle spelers die we nu daar op die posities hebben zijn te licht voor de eredivisie.
Ondanks dat is het ook heel knap hoe cambuur nu presteert.

Vind vooral dat we een echte 6 en een spits missen. We zijn hierom nu ook iets anders gaan spelen op het middenveld en dat vind ik geen vooruitgang. Ik hoop dat Visser nog weer op niveau terug komt. Nap vond ik wel een redelijk alternatied, maar nu is er imo niemand die het goed kan invullen. Soeren zeker niet en die Apkakou ook niet. Prima voetballers, maar niet op 6.
#15
Ik vind het onzin. Natuurlijk moeten we doorselecteren. Maar ik denk ook dat onze selectie niet veel minder in dan de rechterkant van de eredivisie. Is ook veel minder fysiek allemaal. Dat jaar met vd Laan en Makrini etc. dacht ook iedereen dat we te licht waren. Nou dat viel best mee...