Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Misschien een onpopulaire mening, maar er moeten volgens mij flink wat spelers bij willen we een kans maken in de eredivisie. We zijn te licht vind ik en worden nu met regelmaat fysiek redelijk overklast. Gelukkig kunnen we terugvallen op onze centrumverdedigers, die buitencategorie zijn. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Oud Cambuur

Eens en ook onze buitens zijn meestal klasse maar vooral Ferrah kwam er niet door en liep zich keer op keer vast Sjostrand was redelijk vooral het middenveld was zeer ondermaats daar zal je in de Ere behoorlijk aan moeten sleutelen ervan uitgaande dat Diemers blijft

EdsjeSCC

Eens hoor, voor de basis heb je op dit moment naar mijn mening; Jansen, Amofa, Baouf, Diemers en Sjostrand.

Derkx R.H.

Citaat van: Eewal op maart 14, 2026, 07:45:23
Misschien een onpopulaire mening, maar er moeten volgens mij flink wat spelers bij willen we een kans maken in de eredivisie. We zijn te licht vind ik en worden nu met regelmaat fysiek redelijk overklast. Gelukkig kunnen we terugvallen op onze centrumverdedigers, die buitencategorie zijn. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Er wordt meer op gescout zei RdJ laatst tegen me, en er wordt getraind op het fysieke op te krikken. Er is bijvoorbeeld een verschil in fysiek bij veel spelers te zien in het nu en hoe ze hier binnen kwamen. En wat ik begreep komt er een tiental spelers bij komend seizoen... Dus ze zijn zich er bewust van dat er wat moet gebeuren.

Bens

Als er zo?n tien spelers met kwaliteit aangetrokken worden. Dan ziet het er goed uit voor volgend seizoen in de eredivisie. Goed bezig Cambuur.

Noordcambuur

Citaat van: Bens op maart 14, 2026, 12:19:31
Als er zo?n tien spelers met kwaliteit aangetrokken worden. Dan ziet het er goed uit voor volgend seizoen in de eredivisie. Goed bezig Cambuur.
eerst zien  :y

mark1989

Citaat van: Eewal op maart 14, 2026, 07:45:23
Misschien een onpopulaire mening, maar er moeten volgens mij flink wat spelers bij willen we een kans maken in de eredivisie. We zijn te licht vind ik en worden nu met regelmaat fysiek redelijk overklast. Gelukkig kunnen we terugvallen op onze centrumverdedigers, die buitencategorie zijn. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Vooral op het middenveld is het veel te licht. En daar ligt het probleem. Daarom komen we ook niet goed aan voetballen toe. Alles moet komen vanaf de flanken. Zodra dat hapert is er weinig over qua aanval. We missen een 10 en een spits. Alle spelers die we nu daar op die posities hebben zijn te licht voor de eredivisie.
Ondanks dat is het ook heel knap hoe cambuur nu presteert.

Johan-12

Citaat van: Bens op maart 14, 2026, 12:19:31
Als er zo?n tien spelers met kwaliteit aangetrokken worden. Dan ziet het er goed uit voor volgend seizoen in de eredivisie. Goed bezig Cambuur.
Dus eigenlijk moeten we gewoon compleet nieuw elftal hebben  :proost

Derkx R.H.

Citaat van: Johan-12 op maart 14, 2026, 13:19:42
Dus eigenlijk moeten we gewoon compleet nieuw elftal hebben  :proost
Net als dit seizoen..

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Josli

Ik vind het onzin. Natuurlijk moeten we doorselecteren. Maar ik denk ook dat onze selectie niet veel minder in dan de rechterkant van de eredivisie. Is ook veel minder fysiek allemaal. Dat jaar met vd Laan en Makrini etc. dacht ook iedereen dat we te licht waren. Nou dat viel best mee...

Josli

Citaat van: mark1989 op maart 14, 2026, 12:55:07
Vooral op het middenveld is het veel te licht. En daar ligt het probleem. Daarom komen we ook niet goed aan voetballen toe. Alles moet komen vanaf de flanken. Zodra dat hapert is er weinig over qua aanval. We missen een 10 en een spits. Alle spelers die we nu daar op die posities hebben zijn te licht voor de eredivisie.
Ondanks dat is het ook heel knap hoe cambuur nu presteert.

Vind vooral dat we een echte 6 en een spits missen. We zijn hierom nu ook iets anders gaan spelen op het middenveld en dat vind ik geen vooruitgang. Ik hoop dat Visser nog weer op niveau terug komt. Nap vond ik wel een redelijk alternatied, maar nu is er imo niemand die het goed kan invullen. Soeren zeker niet en die Apkakou ook niet. Prima voetballers, maar niet op 6.

sunderland


sunderland

Even klein stukje van Graafschap gekeken. Hele goedkope pennel bij 1-0 en daarna schandalige geen penalty bij 1-1 . Walgelijk die scheidsrechter. Echt schandalig