Dat lijkt mij ook, want waarom moet Kooi anders garant staan voor die 4,9 miljoen (waar komt dat bedrag ineens vandaan).
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Bankzitter op juni 05, 2026, 21:11:30
Het oude stadion was op... dus dan was het op zeker einde verhaal geweest.
Kooij zet de zaak op scherp maar dat is soms ook even nodig.
De TS met De Graaf, Reinsma, Reus en De Jong is een mooi voorbeeld... daar mag een RVC best beter op controleren.
Citaat van: James op juni 05, 2026, 20:21:33
Pieter vind dat er moet worden doorgepakt en schud de boel wakker. Niet lullen maar poetsen net als in het bedrijfsleven. Door een geldschieter is de urgentie niet echt voelbaar het wordt tijd voor doorpakken en niet alleen maar praatjes.
Dat bureau wat op zoek zou naar een geschikte kandidaat. Hoe lijkt dat?
Cambuur heeft een ingecalculeerd risico genomen met het stadion want een nieuw stadion levert voor kleinere clubs altijd problemen op maar je hebt het stadion en daarmee de toekomst.
Citaat van: sunderland op juni 01, 2026, 15:38:17
ja een nieuw bod
Citaat van: Andy King op mei 20, 2026, 18:20:10
Ferrah in de belangstelling van Feyenoord???
Citaat van: Bernardo op mei 17, 2026, 12:25:40
Ik snap Diemers wel, komt op mij best redelijk over bij ESPN. Heb nog steeds wel het gevoel op basis van dit interview dat Diemers nog steeds het liefste bij Cambuur wil blijven.
Ik blijf het een onbegrijpelijke keuze vinden van Cambuur, we hebben ervaring nodig, Diemers is topfit en kent de club. Had hem gewoon die 2-jaar geboden, nu maar afwachten wat er voor terugkomt.
Want als het beleid echt is we geven 30+ maar een contract voor een jaar, dan zullen daar weinig spelers voor komen in die leeftijd.
Citaat van: James op mei 17, 2026, 12:01:46
Ergens komt ie niet goed over waar het precies aan ligt weet ik niet.
Maar als een speler zegt ik teken niet voor ??n jaar kom je niet drie keer met een contract van ??n jaar (met een optie).
Maar wat Rogier Molhoek zegt het is ongelofelijk dat je zo?n speler laat gaan. Lambooij komt hierin op mij ook te hard over. Lijkt ook wel een prestige dingetje en dat doe je niet met zo?n speler.
Citaat van: DeBruyne op mei 17, 2026, 08:00:59
Diemers zit straks aan tafel bij ESPN...
Citaat van: sunderland op mei 16, 2026, 09:22:11
als ze Amofa ook nog laten gaan?.een speler zoals hij vind je niet weer.
Citaat van: Derkx R.H. op mei 01, 2026, 16:20:55
Maar begin mei een speler voor in de as, en dat wordt een spits....
Citaat van: YellowBlue op mei 15, 2026, 20:07:48
dat is toch echt nog veel te voorbarig, de hele carrousel moet nog op gang komen.
Citaat van: NRG op april 06, 2026, 20:35:24
Ik lees op OF contract voor ??n seizoen en een lager salaris? Als dat echt zo is wil Cambuur gewoon van Diemers af. Kan het me haast niet voorstellen.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:21:57
Jansen; Amofa en ...?
Mulders, Apkakou, Kvam misschien? Daarna houdt het snel op ben ik bang.