Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Harry L.

#1
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 05, 2026, 23:06:46
Dat lijkt mij ook, want waarom moet Kooi anders garant staan voor die 4,9 miljoen (waar komt dat bedrag ineens vandaan).
#2
Algemeen / Re: Financien
juni 05, 2026, 21:40:58
Citaat van: Bankzitter op juni 05, 2026, 21:11:30
Het oude stadion was op... dus dan was het op zeker einde verhaal geweest.

Kooij zet de zaak op scherp maar dat is soms ook even nodig.
De TS met De Graaf, Reinsma, Reus en De Jong is een mooi voorbeeld... daar mag een RVC best beter op controleren.

Eens hoor, ik bedoel meer dat een nieuw stadion geen garantie biedt voor een oneindig bestaan en dat je maar wat om kan blijven klooien.
#3
Algemeen / Re: Financien
juni 05, 2026, 20:53:40
Citaat van: James op juni 05, 2026, 20:21:33
Pieter vind dat er moet worden doorgepakt en schud de boel wakker. Niet lullen maar poetsen net als in het bedrijfsleven. Door een geldschieter is de urgentie niet echt voelbaar het wordt tijd voor doorpakken en niet alleen maar praatjes.

Dat bureau wat op zoek zou naar een geschikte kandidaat. Hoe lijkt dat?

Cambuur heeft een ingecalculeerd risico genomen met het stadion want een nieuw stadion levert voor kleinere clubs altijd problemen op maar je hebt het stadion en daarmee de toekomst.

Je hebt alleen niks aan een stadion als je naar de kloten gaat, en dus geen toekomst.

We zijn nu dus volledig afhankelijk van Kooi (waren we al), heb al eerder aangegeven dat ik het zorgelijk vind om van 1 persoon afhankelijk te zijn. Ik vind het vreemd dat hij er zelf niet veel korter opgezeten heeft, hij zit er al voor ca. 10 miljoen in en toch komen er weer lijken uit de kast. Als hij het nu wel welletjes vind verliest hij zijn geld en zijn we reddeloos verloren. Ik ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen. Dit alles zal ook wel gevolgen hebben voor de selectie. Als we er gelijk weer uitvliegen aankomend seizoen dan weet ik niet hoe we hier nog uit moeten komen. Wanneer gaan ze nu eens echt wakker worden, ik moet er niet aan denken dat dit mis gaat?
#4
Citaat van: sunderland op juni 01, 2026, 15:38:17
ja een nieuw bod

Dat heb ik gisteren gelezen, maar is de status nog veranderd? Gaan ze het overwegen of moeten we eventueel echt wachten tot na de voorbereiding?
#5
Citaat van: Andy King op mei 20, 2026, 18:20:10
Ferrah in de belangstelling van Feyenoord???

Zei baouf kopen, wij Ferrah een jaar huren. Prima oplossing zou ik zeggen
#6
Citaat van: Bernardo op mei 17, 2026, 12:25:40
Ik snap Diemers wel, komt op mij best redelijk over bij ESPN. Heb nog steeds wel het gevoel op basis van dit interview dat Diemers nog steeds het liefste bij Cambuur wil blijven.


Ik blijf het een onbegrijpelijke keuze vinden van Cambuur, we hebben ervaring nodig, Diemers is topfit en kent de club. Had hem gewoon die 2-jaar geboden, nu maar afwachten wat er voor terugkomt.
Want als het beleid echt is we geven 30+ maar een contract voor een jaar, dan zullen daar weinig spelers voor komen in die leeftijd.

Helemaal eens, en wat hebben we nu eigenlijk in huis wat Eredivisie waardig is. Ik kom op Amofa en misschien Janssen maar voor rest?.. Of ben ik te pessimistisch
#7
Citaat van: James op mei 17, 2026, 12:01:46
Ergens komt ie niet goed over waar het precies aan ligt weet ik niet.

Maar als een speler zegt ik teken niet voor ??n jaar kom je niet drie keer met een contract van ??n jaar (met een optie).

Maar wat Rogier Molhoek zegt het is ongelofelijk dat je zo?n speler laat gaan. Lambooij komt hierin op mij ook te hard over. Lijkt ook wel een prestige dingetje en dat doe je niet met zo?n speler.

Ze moeten elkaar niet, dat is wel duidelijk. Beiden kunnen/willen  hun ego niet opzij zetten en dan krijg je dit. Ben benieuwd wie hij uit de hoge hoed tovert ipv. Diemers. Met ons budget gaat dat lastig worden, wat mij betreft echt een gemiste kans
#8
Citaat van: DeBruyne op mei 17, 2026, 08:00:59
Diemers zit straks aan tafel bij ESPN...

Hoe laat begint dat?
#9
Citaat van: sunderland op mei 16, 2026, 09:22:11
als ze Amofa ook nog laten gaan?.een speler zoals hij vind je niet weer.

Ik weet het niet hoor, maar kan me zo voorstellen dat hij een interessante speler is voor veel clubs.
#10
Citaat van: Derkx R.H. op mei 01, 2026, 16:20:55
Maar begin mei een speler voor in de as, en dat wordt een spits....

Inmiddels medio mei?. Is dit stuk gelopen? Of is begin mei een rekbaar begrip
#11
Zijn er nog geruchten? Baouf zal nog vertrekken. Houden we Amofa binnenboord? Kan me zo voorstellen dat hij voor veel clubs aantrekkelijk is.
#12
Citaat van: YellowBlue op mei 15, 2026, 20:07:48
dat is toch echt nog veel te voorbarig, de hele carrousel moet nog op gang komen.

Is misschien wat voorbarig, maar wachten tot de carrousel op gang komt lijkt mij ook geen optie. We hebben nogal wat nodig. Over een week of 5 zal de voorbereiding beginnen, dat is het zomaar.
#13
Wat een kansloos volk, ik geef het nog hooguit een paar jaar en dan zijn uitsupporters pass?. Ik snap ook niet dat dit allemaal zo mee genomen kan worden. Veel te laf optreden. Veel strenger fouilleren, en bij de eerste de beste waar wat aangetroffen wordt gelijk terug in de bus flikkeren
#14
Citaat van: NRG op april 06, 2026, 20:35:24
Ik lees op OF contract voor ??n seizoen en een lager salaris? Als dat echt zo is wil Cambuur gewoon van Diemers af. Kan het me haast niet voorstellen.

Dat is wel heel mager, al weet ik niet wat hij nu verdiend. Lijkt me dat het dan meer noodzaak is dan dat Cambuur hem niet wil behouden
#15
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:21:57
Jansen; Amofa en ...?

Mulders, Apkakou, Kvam misschien? Daarna houdt het snel op ben ik bang.

Dat denk ik ook, daarom kun je een Diemers ook geen top aanbieding doen, dan schiet je jezelf in de voet. Ze zullen heel creatief moeten zijn met de financi?le middelen die we hebben.