Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Benniepos

Diemers naar Ado?

sunderland

Diemers bij eredivisie Espn. Hij gaat weg omdat hij 2 jaar wou en Lars 1 jaar! Niks meer en niks minder.

justremco

Citaat van: sunderland op mei 17, 2026, 11:35:16
Diemers bij eredivisie Espn. Hij gaat weg omdat hij 2 jaar wou en Lars 1 jaar! Niks meer en niks minder.

Zonde, maar van beide kanten hun goed recht. Als ze allebei echt graag wilden waren ze er wel uit gekomen lijkt mij

Inferno-058

Citaat van: justremco op mei 17, 2026, 11:38:23
Zonde, maar van beide kanten hun goed recht. Als ze allebei echt graag wilden waren ze er wel uit gekomen lijkt mij
Juist en door...

Eewal

En toch is het wel onbegrijpelijk...

Bob Paisley

Ik vind hem beetje een zeur worden in de media.
Ja het is jammer dat je er niet uitkomt.
Maar hou op in de media er over

Eewal

Citaat van: Bob Paisley op mei 17, 2026, 11:54:33
Ik vind hem beetje een zeur worden in de media.
Ja het is jammer dat je er niet uitkomt.
Maar hou op in de media er over
hij is gewoon gevraagd voor dit programma en ik vind er niks mis mee dat hij daarop ingaat.

James

Ergens komt ie niet goed over waar het precies aan ligt weet ik niet.

Maar als een speler zegt ik teken niet voor ??n jaar kom je niet drie keer met een contract van ??n jaar (met een optie).

Maar wat Rogier Molhoek zegt het is ongelofelijk dat je zo?n speler laat gaan. Lambooij komt hierin op mij ook te hard over. Lijkt ook wel een prestige dingetje en dat doe je niet met zo?n speler.

anderszchristian

En automatisch een extra jaar bij 25 gespeelde wedstrijden. Dat 'vergeet' hij er even bij te vermelden volgens van der Zee:
https://x.com/frankzzee/status/2055946991008395531?s=12&t=kwDRTNpcXX5BUA2hAx1LCg

Als club met een beperkt budget moet je aan risicomanagement doen. Spelers boven de 30 zijn fysiek nu eenmaal blessuregevoeliger, dus vanuit Cambuur is het prima te verklaren dat ze voorzichtig zijn met langere contracten.

Delamere

Hij had er bij 25 gespeelde wedstrijden in het komend seizoen gewoon nog een seizoen erbij gekregen. Maar deze zichzelf clubman noemende,  media- en instagramgeile, geldwolf vond het allemaal te min.
Hij verkoopt zichzelf goed, maar gooit andere mensen op een misselijkmakende wijze voor de bus. Hij heeft absoluut een mooie en belangrijke bijdrage in de promotie gehad maar ben door zijn achterbakse volksmennerij wel een beetje klaar met deze Popie Jopie.

Harry L.

Citaat van: James op mei 17, 2026, 12:01:46
Ergens komt ie niet goed over waar het precies aan ligt weet ik niet.

Maar als een speler zegt ik teken niet voor ??n jaar kom je niet drie keer met een contract van ??n jaar (met een optie).

Maar wat Rogier Molhoek zegt het is ongelofelijk dat je zo?n speler laat gaan. Lambooij komt hierin op mij ook te hard over. Lijkt ook wel een prestige dingetje en dat doe je niet met zo?n speler.

Ze moeten elkaar niet, dat is wel duidelijk. Beiden kunnen/willen  hun ego niet opzij zetten en dan krijg je dit. Ben benieuwd wie hij uit de hoge hoed tovert ipv. Diemers. Met ons budget gaat dat lastig worden, wat mij betreft echt een gemiste kans

anderszchristian

Citaat van: Delamere op mei 17, 2026, 12:06:26
Hij had er bij 25 gespeelde wedstrijden in het komend seizoen gewoon nog een seizoen erbij gekregen. Maar deze zichzelf clubman noemende,  media- en instagramgeile, geldwolf vond het allemaal te min.
Hij verkoopt zichzelf goed, maar gooit andere mensen op een misselijkmakende wijze voor de bus. Hij heeft absoluut een mooie en belangrijke bijdrage in de promotie gehad maar door zijn achterbakse volksmennerij ben wel een beetje klaar met deze Popie Jopie.
Volgend seizoen een leuk onthaal met bankbiljetten alla Sepp Blatter, als hij voor een paar centen meer gaat tekenen bij een Groningen of ADO.

Eewal

Citaat van: anderszchristian op mei 17, 2026, 12:09:42
Volgend seizoen een leuk onthaal met bankbiljetten alla Sepp Blatter, als hij voor een paar centen meer gaat tekenen bij een Groningen of ADO.
opzouten met deze onzin. ik ken Diemers niet, maar ik snap 'm..

Bob Paisley

Citaat van: Eewal op mei 17, 2026, 11:59:29
hij is gewoon gevraagd voor dit programma en ik vind er niks mis mee dat hij daarop ingaat.

Je hoeft er niet heen h?.
Er is alleen daar naar gevraagd en verder weinig met hem besproken..
Dat had je kunnen weten van te voren

James

Citaat van: anderszchristian op mei 17, 2026, 12:09:42

Volgens mij is dat niet hoe je met een speler omgaat die de afgelopen twee seizoenen veel heeft betekend.

En hij zegt toch gewoon hoe het volgens hem is gegaan. Cambuur weet wat het in huis heeft en het is moeilijk een dergelijke speler met ervaring te krijgen en zolang hij niet over zichzelf hoeft te praten ook een prima uithangbord naar buiten toe. Alleen ja hij heeft een mening en als het volgend jaar niet loopt met de trainer of zo en hij zit op de bank ja dan geeft hij ook z?n mening.