Kan iemand anders aub de pingel nemen
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: fred op september 17, 2024, 14:02:30
Waarom een omloop/loopbrug in het stadion.
Gooi dat hek naast vak 10 gewoon open na afloop zodat er niet 4000 supporters over 1 trapje naar buiten moeten.
Citaat van: Specuveter op september 01, 2024, 12:24:11
Mischien moeten we een tweede Cambuur forum oprichten.
E?n voor de negatievelingen en ??n voor de positieven
Citaat van: DRS op februari 27, 2024, 14:44:43
Ja zeker, maar dit gaat over mijn cluppie. Dat jullie niet snappen als cambuur zijnde, dat de hetze tegen Jasper gewoon had te maken met de opgehypte turner noppert, die een wk moest keepen van dementerende van gaal.
Citaat van: DRS op februari 27, 2024, 12:58:03
Akelige Cillessen? V.d. vaart en sneijder praten onzin, niks mis met Japser. Goeie kerel. Succes vanavond tegen de nr 1 van Gelderland.
Citaat van: oldehove op maart 14, 2017, 10:53:57
Klasse herpakt na de 0-1 van vrijdag.
Dat die keeper van Oss nog een club heeft, Wat is die vent slecht & Tom boere totaal niet gezien.
Maximaal 700 man in het stadion, Bij een gemiddelde amateur wedstrijd is nog meer publiek en word er meer geluid geproduceerd
Citaat van: wiekie1969 op september 21, 2016, 15:08:39
Ntoko en Hoefdraad als enige donkere spelers opstellen. Voetbal is een teamsport. Ik zie er helemaal niks van terug in het veld vanaf de voorbereiding.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!!!!!!!!!!!!!!!

Citaat van: speculeter op september 16, 2016, 15:27:48
Vraag het anders nooit...
Maar weet iemand of ik dit ook via een stream kan kijken?
Citaat van: sccleeuwarden op maart 15, 2015, 13:53:01
Hoeft hier echt niet terug te keren!!! veeeeelste veel eigenheimerig.