Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - nulachtenvieftig

#1
Selectie en Technische staf / Re: Mark Diemers
oktober 05, 2024, 13:53:54
Kan iemand anders aub de pingel nemen :rodekaart
#2
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
september 17, 2024, 14:18:57
Citaat van: fred op september 17, 2024, 14:02:30
Waarom een omloop/loopbrug in het stadion.
Gooi dat hek naast vak 10 gewoon open na afloop zodat er niet 4000 supporters over 1  trapje naar buiten moeten.

Eensch :0=
#3
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
september 07, 2024, 21:53:57
Bin benieuwd hoever ze benne met die supportershome komende vrijdag  :proost
#4
Selectie en Technische staf / Re: Lars Lambooij
september 01, 2024, 12:40:31
Citaat van: Specuveter op september 01, 2024, 12:24:11
Mischien moeten we een tweede Cambuur forum oprichten.
E?n voor de negatievelingen en ??n voor de positieven  :_schater

Ik join allebei  :0=
#5
Selectie en Technische staf / Re: Arnau Casas
augustus 24, 2024, 01:09:01
Een van de weinige lichtpuntjes tot nu toe dit seizoen.  |:)
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur - NEC HALVE FINALE BEKER
februari 27, 2024, 15:19:13
Citaat van: DRS op februari 27, 2024, 14:44:43
Ja zeker, maar dit gaat over mijn cluppie. Dat jullie niet snappen als cambuur zijnde, dat de hetze tegen Jasper gewoon had te maken met de opgehypte turner noppert, die een wk moest keepen van dementerende van gaal.

Hoop dat ie z'n been breekt vanavond  |:)
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur - NEC HALVE FINALE BEKER
februari 27, 2024, 13:18:27
Citaat van: DRS op februari 27, 2024, 12:58:03
Akelige Cillessen? V.d. vaart en sneijder praten onzin, niks mis met Japser. Goeie kerel. Succes vanavond tegen de nr 1 van Gelderland. ;)

Hest zelf geen forum om dit soort onnozel praat te plaatsen?
#8
Citaat van: oldehove op maart 14, 2017, 10:53:57
Klasse herpakt na de 0-1 van vrijdag.
Dat die keeper van Oss nog een club heeft, Wat is die vent slecht & Tom boere totaal niet gezien.
Maximaal 700 man in het stadion, Bij een gemiddelde amateur wedstrijd is nog meer publiek en word er meer geluid geproduceerd  :zucht

Meende dat de omroeper 721 toeschouwers meldde.. Wij waren met z'n 21en in het uitvak als ik me niet vergis. Mooie kutclub  :clint
#9
Met 4 man die kant op straks, gas!  |:)
#10
Wedstrijden / Re: cambuur - achilles
september 22, 2016, 13:43:46
Citaat van: wiekie1969 op september 21, 2016, 15:08:39
Ntoko en Hoefdraad als enige donkere spelers opstellen.  Voetbal is een teamsport. Ik zie er helemaal niks van terug in het veld vanaf de voorbereiding.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een kansloos gelul, zou je het ook zo benoemen als ze roomblank waren?
Je mag dat zeggen ja, maar doe de volgende keer maar niet. Doe je niemand een plezier mee.  :R

OT: Gas morgen!  :zweep
#11
Wedstrijden / Re: Fortuna S. - SC Cambuur 16-9
september 16, 2016, 15:41:14
Citaat van: speculeter op september 16, 2016, 15:27:48
Vraag het anders nooit...
Maar weet iemand of ik dit ook via een stream kan kijken?

Enige optie om het semi live te volgen is het Fox schakelkanaal als ze niet rechtstreeks de wedstrijd uitzenden, en dat is volgens mij niet het geval..
Waardeloos dit seizoen, het gebrek aan streams.  :(
#12
Algemeen / Re: Kvc sfeerteam
november 28, 2015, 14:50:18
"sfeeractie"... lachertje  :wall
#13
Wedstrijden / Re: Vitesse - SC Cambuur [30-8-15]
augustus 21, 2015, 17:08:05
16:40 auto 43, +5  8)
#14
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
april 20, 2015, 04:04:13
Citaat van: sccleeuwarden op maart 15, 2015, 13:53:01
Hoeft hier echt niet terug te keren!!! veeeeelste veel eigenheimerig.

Mee eens, misselijk mannetje.
#15
Goeie gozer, succes verder!  :)