Volgens mij zijn er extra stoelen geplaatst.
Stoel nummer staat een "a" achter.
Stoel nummer staat een "a" achter.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Derkx R.H. op juni 08, 2026, 09:50:45Neem aan dat de zorgen mbt puntenaftrek van de KNVB hiermee van de baan zijn?
Klein 'nieuwtje' Kooi stelt zich garant!
Citaat van: Stevske op juni 05, 2026, 14:18:32
Geen mail maar kan wek 1 uitkiezen

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 24, 2026, 16:53:43
Volgens inside information de frikandel speciaal
Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....
Citaat van: Derkx R.H. op mei 05, 2026, 10:21:15
Dit was toch een A.I. plaatje?
Citaat van: Scc0511 op april 25, 2026, 07:25:03
Wat een debielen. Ontplofte echt vlakbij kinderen. En Diemers de lui op Zuid maar proberen rustig te houden. Die kreeg het ook wel even te horen..
Citaat van: Lore op april 24, 2026, 22:52:53
En dat dit de laatste wedstrijd is zonder netten.
Zo zonde