Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - fred

#1
Volgens mij zijn er extra stoelen geplaatst.
Stoel nummer staat een "a" achter.
#2
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 08, 2026, 09:54:25
Citaat van: Derkx R.H. op juni 08, 2026, 09:50:45
Klein 'nieuwtje' Kooi stelt zich garant!
Neem aan dat de zorgen mbt puntenaftrek van de KNVB hiermee van de baan zijn?
Volle vertrouwen in Pieter zijn netwerk.
#3
En nu komt de mail. Wat een amateurisme weer  :_schater
#4
Citaat van: Stevske op juni 05, 2026, 14:18:32
Geen mail maar kan wek 1 uitkiezen  :proost

Beste post van het jaar.

Ik ook   |:)
Ken em alleen niet afronden  :_spank
#5
Hoor net dat de mails 15 min leden verstuurd zijn.
En we zaten binnen 1 minuut bij de eerste 80  :?
#6
Al iemand een persoonlijk bericht gehad van het clupke en tot 1 van de gelukkigen behoord ?
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 24, 2026, 18:44:00
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 24, 2026, 16:53:43
Volgens inside information de frikandel speciaal :P

Zijn de broodjes al ontdooid ?
#8
Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....

Thomas Hauser  |:)
#9
Doei.

Next  |:)
#10
Algemeen / Re: Sfeer
mei 05, 2026, 12:39:28
Citaat van: Derkx R.H. op mei 05, 2026, 10:21:15
Dit was toch een A.I. plaatje?

Uiteraard.
Check de spandoeken van Henk en Ard eens  :_schater
#11
Maar mooi weer terug naar Noord  :_schater
#12
Nou Mark zei wel "tot volgend seizoen"  _O_
#13
Citaat van: Scc0511 op april 25, 2026, 07:25:03
Wat een debielen. Ontplofte echt vlakbij kinderen. En Diemers de lui op Zuid maar proberen rustig te houden. Die kreeg het ook wel even te horen..

Vlak Kian ook niet uit. Die stond vlak voor het uitvak  |:)
#14
Zag op FB foto's voorbij komen met kinderen met behoorlijke brandgaten/wonden.
Hopelijk heeft ook nu de club en de lokale driehoek zijn lesje geleerd en wordt bij zulke indicenten direct het vak door ME leeggeveegd zodat we verder kunnen spelen.

2e keer een feestje/afscheid door de neus geboord. Enorm kut gevoel aan deze avonden over gehouden.

#15
Citaat van: Lore op april 24, 2026, 22:52:53
En dat dit de laatste wedstrijd is zonder netten.

Zo zonde

De netten trokken ze zo los....
Volgend seizoen maar van ijzer.  En 63 ampere erop