Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Vak 4


YellowBlue

Citaat van: fred op juni 05, 2026, 14:33:52
En nu komt de mail. Wat een amateurisme weer  :_schater
Binnen 3 minuten een kaart voor mijn zoon voor Noord gefixt. Niks mis mee.

fred

Volgens mij zijn er extra stoelen geplaatst.
Stoel nummer staat een "a" achter.

Viper

De A staat voor alcoholist, of azijnzeiker.

sunderland

Kan iemand mij vertellen?. 9250 seizoen kaarten en daarmee uitverkocht.
Kunnen 15000 in .  Weet uitvak 750 zit je op 10000. Kunnen er dan 5000 op hoofdtribune en dat zijn toch ook seizoen kaart houders..

justremco

Citaat van: sunderland op juni 10, 2026, 17:18:00
Kan iemand mij vertellen?. 9250 seizoen kaarten en daarmee uitverkocht.
Kunnen 15000 in .  Weet uitvak 750 zit je op 10000. Kunnen er dan 5000 op hoofdtribune en dat zijn toch ook seizoen kaart houders..

West heeft 2400 plekken, de rest is voor de losse verkoop

sunderland

Citaat van: justremco op juni 10, 2026, 17:21:25
West heeft 2400 plekken, de rest is voor de losse verkoop
2000 + losse verkoop. Waarom

NRG

Als ik het zo snel uitreken blijven er 2600 kaarten beschikbaar voor losse verkoop. Vind ik best veel.

Lore

Citaat van: NRG op juni 10, 2026, 18:32:18
Als ik het zo snel uitreken blijven er 2600 kaarten beschikbaar voor losse verkoop. Vind ik best veel.

Voelt wel zo h?? Maar zij zullen daar toch een berekening achter hebben? Je moet de clubcardhouders ook wat bieden

justremco

Citaat van: NRG op juni 10, 2026, 18:32:18
Als ik het zo snel uitreken blijven er 2600 kaarten beschikbaar voor losse verkoop. Vind ik best veel.

Volgens mij hebben we officieel net geen 15000 plaatsen dus dan komen we rond de 2250 ofzo denk ik, dat is dan om en nabij 15% voor losse verkoop. En die betalen vaak net ietsje meer dan seizoenskaarthouders

Oud Cambuur

En nog 1000 man/vrouw opde wachtlijst zou die gewoon een seizoenkaart verkopen dan hou je nog duizend kaarten over voor de losse verkoop

Unknown

Wegens omstandigheden even jaartje geen sk genomen, ik kon te vaak niet. Wel af en toe kaartje noord gehaald. Ik had verdomme in de winter halve sk moeten kopen. Nu dus geen sk, sta wel op de wachtlijst. Had mij wel pas 1.5 uur na opening van de wachtlijst ingeschreven. Helaas geen mail afgelopen vrijdag.

Zijn er wel losse kaarten voor noord in de verkoop iedere wedstrijd?
Dat wordt telkens wekker zetten vlak voor kaart verkoop start. En dan maar hopen. Zeker met de topwedstrijden.

zeewolde

Citaat van: Unknown op juni 10, 2026, 23:51:02
Wegens omstandigheden even jaartje geen sk genomen, ik kon te vaak niet. Wel af en toe kaartje noord gehaald. Ik had verdomme in de winter halve sk moeten kopen. Nu dus geen sk, sta wel op de wachtlijst. Had mij wel pas 1.5 uur na opening van de wachtlijst ingeschreven. Helaas geen mail afgelopen vrijdag.

Zijn er wel losse kaarten voor noord in de verkoop iedere wedstrijd?
Dat wordt telkens wekker zetten vlak voor kaart verkoop start. En dan maar hopen. Zeker met de topwedstrijden.
In de winter waren er geen sk voor noord in de verkoop.

hobbes

Citaat van: Oud Cambuur op juni 10, 2026, 19:36:12
En nog 1000 man/vrouw opde wachtlijst zou die gewoon een seizoenkaart verkopen dan hou je nog duizend kaarten over voor de losse verkoop

Ik denk dat de verkoop van 2000 losse kaarten commercieel aantrekkelijker is.

Unknown

Bijzonder, mailtje van Cambuur dat ik er weer bij ben, ik zou mijn sk hebben verlengd.

Klote grappen van onze club zeg. Mailtje kwam van info@mail.cambuur.nl

(Ik had afgelopen jaar geen sk)