Bouhoudane is onderweg.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Bankzitter op juni 13, 2026, 10:27:50
Kortgezegd dus 2 visies op de financi?le problemen, bezuinigen (ook op spelersbudget) om de hoge uitgaven tegen te gaan.
Of juist investeren in de levensader van de club, het voetbal. Aan beide kleven risico's dat het verkeerd uitpakt.
En natuurlijk proberen beide kampen zoveel mogelijk gelijkgestemden in alle gelederen te krijgen. Allebei geen onlogische standpunten maar kamp Kooi heeft de strijd gewonnen en de anderen doen nu zuur. Zoals het nu lijkt betaalt het investeren in scouting , jeugd en selectie zich uit. Als we 10e waren ge-eindigt dan was het maar de vraag hoe je dan extra sponsoren en investeerders vindt.
Citaat van: Bernardo op juni 12, 2026, 15:20:58
Heb geen idee hoe 6,5 miljoen in verhouding staat naar andere Eredivisie clubs, zal vast fors meer zijn dan Telstar en Excelsior. Als ik google vind ik dat PEC werkt met spelers begroting van 8 miljoen, is nog wel fors hoger.
Wij staan bovenaan, Wij staan bovenaan!
Citaat van: Lore op juni 08, 2026, 12:57:19
Dit gaat over de financi?le cijfers 2024/2025. De transferbalans is 0.1 miljoen positief. Dus Nieling, Pauwels en Mercera zijn allemaal op het jaar erna geboekt. Sjostrand is ook gedurende dit seizoen verkocht en zou ook op dit jaar geboekt moeten worden. Totaal is dat minimaal 4 miljoen? Over het seizoen 2025/2026 heeft Kooi gezegd dat het eigen vermogen is gegroeid van - 1,2 miljoen naar - 0,6 miljoen. Maar ook dat hij voor 2,3 miljoen aan certificaten had gekocht en wij dus miljoenen aan trasnferinkomsten hebben. Dus hebben wij en dik, dik verlies gedraaid in het afgelopen seizoen en het operationele verlies is nog vele malen groter.
Groei EV 0.6 miljoen
Storting Kooi 2.3 miljoen
Inkomende transfers 4 miljoen
Saldo: -5.7 miljoen
Gezien de garantstelling voor het komende seizoen, lijkt het mij dat wij ook komend seizoen een dik, dik verlies calculeren.
Dit klinkt buitengewoon beangstigend.
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.