Ik heb een verstandelijk gehandicapt broertje van 22 maar die is voor heerenveen dus dat gaat hem niet worden haha
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: poelie-lwd op september 05, 2014, 13:24:57
De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?
Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.
heb hetzelfde met fifa 14 op de pc.
, zou schokker ook wel eens op 10 willen zien wie weet pakt dat goed uit

Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 19:50:24
Toch is hij niet zo goed als de rest.