Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Louw

#1
Van alles en nog wat / Re: Wooninitiatief
september 18, 2014, 14:56:41
Ik heb een verstandelijk gehandicapt broertje van 22 maar die is voor heerenveen dus dat gaat hem niet worden haha
#2
Algemeen / Re: FIFA 14
september 06, 2014, 11:27:35
Citaat van: poelie-lwd op september 05, 2014, 13:24:57
De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?

Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.  :(

Dit ligt aan de tegenstander waar je aan gekoppeld wordt, als je gekoppeld wordt met iemand in nederland zal het minder schokken dan met iemand in spanje bijv ;) heb hetzelfde met fifa 14 op de pc.
#3
Welkom bony!
#4
Mooie lijst, De Ridder lijkt mij een mooie aanwinst die gezien hij geen club heeft is hij wellicht niet al te duur.
#5
Verhoek presteert alleen maar de bank warm te houden bij Twente/Feyenoord verder ook niet. Zie persoonlijk ook liever adje
#6
Marco papa wil weg bij dkv, zou die niet op kunnen bloeien?
#7
Pool / Re: POOL: GAE - Cambuur
september 19, 2013, 11:54:27
1-2 (0-0 ruststand)

Hemmen 2x

2x Geel
#8
Algemeen / Re: Cambuur TV
september 17, 2013, 14:55:23
helaas moet je inloggen om cambuur tv te kijken daar, nou heb ik wel eredivisie live maar lukt dit niet met kabelnoord.
#9
Selectie en Technische staf / Re: Jody Lukoki
september 11, 2013, 21:10:58
foto met mobiel?  8)
#10
Selectie en Technische staf / Re: Kevin Brands
september 01, 2013, 11:56:49
Ik vond lukoki niet bepaald je van het deze wedstrijd, idd Brands viel heerlijk in. Als hij altijd zo fris speeld mag hij van mij in de basis
#11
Wedstrijden / Re: 09-08-2013: Roda JC - Cambuur
augustus 09, 2013, 08:52:28
Kan de wedstrijd vanavond nog net zien voor de vakantie :D, zou schokker ook wel eens op 10 willen zien wie weet pakt dat goed uit  |:)
#12
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
juli 17, 2013, 01:03:48
Hoe denken jullie dat het gaat in de eredivisie volgend seizoen?

Ik denk dat RKC en NEC niet een goed elftal hebben staan voor komend jaar
Az vind ik ook uiterst zwakjes moeten nog behoorlijk inkopen voorin

Ado heeft zich prima versterkt en ook pec zwolle ziet er goed uit

Denk dat met nog 2 a 3 goeie versterkingen cambuur best wel eens boven clubs als nec uit kan komen :)

#13
Mochten we toch degraderen dan promoferen we dat jaar daarna zeker weer met deze selectie  :insane
#14
Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 19:50:24
Toch is hij niet zo goed als de rest.

Hij is waarschijnlijk ook niet zo duur als de rest  :clint
#15
Rik Elfrink ‏@RikElfrink 26m #PSV wil Marcel Ritzmaier liever verhuren aan een eredivisieclub dan hem laten spelen bij Jong #PSV. Clubs informeren, niks concreet.