Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kevin Brands

Gestart door Bernardo, juni 26, 2013, 21:43:55

Vorige topic - Volgende topic

rudie

Citaat van: legeips op augustus 31, 2013, 07:49:36
Met alle respect voor Kevin Brands..

Maar het is toch regelrechte armoe dat we een middenvelder in de spits gaan zetten omdat we niks anders hebben.. Ik snap het niet.. Cambuur is bezig geweest met spitsen.. Molins, Fernandez... en we kopen of huren een derde keeper..

Begrijpen jullie het nog?
Volgens mij wilden die beide niet, dan houdt het (gelukkig) op

wiekie1969

Sterke invalbeurt jongen :thumbsup

Yellow Army

Als je het mij vraagt zit ie dicht tegen een basisplaats aan.
Area 58

Jules058

Speelde ook lekker, jammer van dat Schot dat ik zo afkaatste. Hij zal wel denken anders wordt papa boos. :p
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

wiekie1969

Mooi op links zetten met Hemmen en Lukoki.

HJ.Wijma

Goeie invalbeurt van brands zkr beter dan barto

PePe

En beter dan Feldballe.

SCCornjum

Prima invalbeurt, sterk aan de bal.
Onze TS heeft er 2 weken voor nodig, maar ik weet het al.
IN de basis..........
Watching Football Is Not A Crime

AL

Prima invalbeurt. Wat een verademing tov Feldballe zeg!!!

Tukker

Citaat van: Yellow Army op augustus 31, 2013, 23:51:21
Als je het mij vraagt zit ie dicht tegen een basisplaats aan.
Mee eens
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Louw

Ik vond lukoki niet bepaald je van het deze wedstrijd, idd Brands viel heerlijk in. Als hij altijd zo fris speeld mag hij van mij in de basis

Scout

Als hij nou eens ging liggen.. was het dan een penalty? Naar mijn weten heb ik hier geen herhaling van gezien dus kan het niet goed beoordelen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Scout op september 01, 2013, 12:54:02
Als hij nou eens ging liggen.. was het dan een penalty? Naar mijn weten heb ik hier geen herhaling van gezien dus kan het niet goed beoordelen.

Had tijdens de wedstrijd precies hetzelfde idee: hij wordt van achteren aangetikt, verliest balans, strompelt verder en kan niet goed schieten. Als ie gaat liggen met een kwart Suaris en je hebt een 11-meter
Henk, held, bedankt

Jules058

Ik ben er van overtuigd dat als Brands zich had laten vallen dat hichler geen andere keuze had dan de bal op de stip te leggen...
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Dokkumer

Citaat van: Jules058 op september 01, 2013, 13:07:23
Ik ben er van overtuigd dat als Brands zich had laten vallen dat hichler geen andere keuze had dan de bal op de stip te leggen...

Dan had hij 100% zeker een vuiltje in het oog gehad ;)