0-0 (1-1)
1x Byrne
6x geel
1x rood
1x Byrne
6x geel
1x rood
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: 433 op juli 20, 2015, 13:31:51
Hemmen voetballend absoluut ere divisie waardig
Hemmen fysiek helaas te weinig ere divisie waardig
Toch in mijn ogen een ideale targetman vanaf de bank.
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 14:03:46
Tluuk! Inmiddels al 3x officiƫle tussenstand gegeven op hun website, waaruit blijkt dat ze er meer verkocht hebben dan vorig jaar zelfde tijd, niet dat het mij wat boeit, maar ken je feiten!
Het klopt dat ik in mijn 1e post aangaf dat Bijker op zeker na hveen gaat. Dus ben ik inmiddels wel het verhaal verschuldigd: Hveen is tijd terug met 2 backs bezig gegaan. Waarbij ze zowel rond waren met Bijker als meneer X. Meneer X kreeg een hoger aanbod dan Bijker. Hiermee was Bijker het niet geheel eens. Vervolgens hebben zich meerdere clubs( ook buitenlandse) zich gemeld voor Bijker, waarmee hij in gesprek is gegaan. Al snel bleek dat Bijker daar het zelfde aanbod kon krijgen als Meneer X bij hveen kreeg. Vervolgens zijn Bijker en zaakwaarnemer wederom met Heerenveen in gesprek gegaan om de voorwaarden aan te passen. Hierin wilde alleen hveen niet in meegaan, waarna kamp Bijker het gevoel kreeg dat hveen hem helemaal niet zo graag wilde hebben laat staan als basisspeler. Dit is de reden dat het verhaal Bijker-hveen ten einde is.
Citaat van: Utekleitrokken op april 18, 2015, 21:41:41
Uitfluiten bij de rust werd meteen de kop ingedrukt en overstemd door applaus
Kappen met die ongein. Net als die misplaatste dkv liederen.
Citaat van: Montana op maart 24, 2015, 16:45:56Denk ik inderdaad ook.. echt dood zonde dat ie weggaat
Zou zomaar eens naar Utrecht kunnen gaan
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2015, 20:27:43
Ik sta altijd op de banken, maar zeuren mag en klagen ook. Ps. heb je Utrecht wel zien spelen? Wordt een leuke pot zaterdag ...