Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - DannySCC

#1
0-0 (1-1)

1x Byrne

6x geel
1x rood
#2
Otigba zou niet eens zo raar zijn ook al komt hij van dkv.
#3
1-2 ( 1-0)

Ogbeche
Vd Streek

4x geel
#4
Citaat van: 433 op juli 20, 2015, 13:31:51
Hemmen voetballend absoluut ere divisie waardig
Hemmen fysiek helaas te weinig ere divisie waardig

Toch in mijn ogen een ideale targetman vanaf de bank.

Klopt alleen veel te veel geblesseerd helaas
#5
Hoorde dat Menig tegen Wolfsburg aardig potje speelde maar zegt natuurlijk nog niks maar word daar zeker bestempeld als groot talent
#6
Stam wil iig graag weer na nederland zou idd een prima aanwinst zijn!
#7
Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 14:03:46
Tluuk! Inmiddels al 3x officiƫle tussenstand gegeven op hun website, waaruit blijkt dat ze er meer verkocht hebben dan vorig jaar zelfde tijd, niet dat het mij wat boeit, maar ken je feiten!

Het klopt dat ik in mijn 1e post aangaf dat Bijker op zeker na hveen gaat. Dus ben ik inmiddels wel het verhaal verschuldigd: Hveen is tijd terug met 2 backs bezig gegaan. Waarbij ze zowel rond waren met Bijker als meneer X. Meneer X kreeg een hoger aanbod dan Bijker. Hiermee was Bijker het niet geheel eens. Vervolgens hebben zich meerdere clubs( ook buitenlandse) zich gemeld voor Bijker, waarmee hij in gesprek is gegaan. Al snel bleek dat Bijker daar het zelfde aanbod kon krijgen als Meneer X bij hveen kreeg. Vervolgens zijn Bijker en zaakwaarnemer wederom met Heerenveen in gesprek gegaan om de voorwaarden aan te passen. Hierin wilde alleen hveen niet in meegaan, waarna kamp Bijker het gevoel kreeg dat hveen hem helemaal niet zo graag wilde hebben laat staan als basisspeler. Dit is de reden dat het verhaal Bijker-hveen ten einde is.

En hoe kom je bij deze info?
#8
Mo bedankt!
#9
Inderdaad zonde dat het weer om die kut tijd gespeeld word + daarbij nog zo onnodige buscombi heeel jammer weer...
#10
Algemeen / Re: Sfeer
april 21, 2015, 18:54:03
Citaat van: Utekleitrokken op april 18, 2015, 21:41:41
Uitfluiten bij de rust werd meteen de kop ingedrukt en overstemd door applaus  _O_

Kappen met die ongein. Net als die misplaatste dkv liederen.

Amen! en als je wil uitfluiten ga je maar naar 020 of dkv toe gloryhunters
#11
Citaat van: Montana op maart 24, 2015, 16:45:56
Zou zomaar eens naar Utrecht kunnen gaan
Denk ik inderdaad ook.. echt dood zonde dat ie weggaat
#12
Nu de Ridder en Ogbeche toch nog verlengen
dood zonde dat El Makrini straks gratis de deur uitloopt...
#13
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2015, 20:27:43
Ik sta altijd op de banken, maar zeuren mag en klagen ook. Ps. heb je Utrecht wel zien spelen? Wordt een leuke pot zaterdag ...

Ja tuurlijk mag dat. en ja heb ze vandaag gezien speelden heel sterk. word zaterdag een zware wedstrijd vanaf minuut 1 erop klappen ik denk dat het een doelpunt rijke wedstrijd word met een zwaar bevochten 3-2 overwinning voor ons
#14
Dit is gewoon weer een top seizoen we staan gvd 10e daar moet je trots op wezen ! Zaterdag weer een overwinning en iedereen die nu zo negatief staat te praten staan weer op de banken....
#15
3-2 (2-1)

1x Vd streek
1x Ogbeche
1x Bakker

4x geel