Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lucas Bijker

Gestart door SCC-J, februari 03, 2013, 21:13:37

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

En dan in die ene wedstrijd midden tussen die boeren zitten.....brrrrrr
Een keer per jaar in het uitvak is nog net te doen.

sunderland

Citaat van: speculeter op juni 16, 2015, 21:08:38
En dan in die ene wedstrijd midden tussen die boeren zitten.....brrrrrr
Een keer per jaar in het uitvak is nog net te doen.
hoefst alleen maar huhuhu te roepen dan hoorst erbij

Dokkumer

Citaat van: YellowBlue op juni 16, 2015, 20:43:33
Dan spek je wel onnodig de kas van de boeren...
Dat is waar, de tijd dat er voor hem 2 anderen klaar stonden ligt wel achter ze ;)

speculeter

Citaat van: Dokkumer op juni 16, 2015, 21:36:07
Dat is waar, de tijd dat er voor hem 2 anderen klaar stonden ligt wel achter ze ;)
Heb al her en der gehoord dat seizoenkaartverkoop daar uitstekend loopt :_schater

de Schoot

Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 13:01:02
Die sk verkoop loopt daar idd prima.. ze verkopen die kaarten stukken sneller dan vorig seizoen! Lijkt weer aardig vol te gaan raken daar. Had ik niet aan zien komme.

Iedereen heeft Bijker voor niks uitgescholden! Ik ken jullie vertellen dat die jongen op zeker niet naar Heerenveen gaat! Blijft ook niet hier.. binnen paar weken zal duidelijk worden waar wel, maar hveen wordt hem op zeker niet, die binne ook bezig met een heel andere linksback ken ik jullie vertellen.


Je kan 2x wat vertellen, maar je vertelt net niks.....

De Gast

Had die beste jongen ook zelf even kunnen zeggen dat ie niet naar onze zuiderburen zou gaan.. was misschien een stuk gemakkelijker geweest.

sccambuurlwdd

Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 13:01:02
Die sk verkoop loopt daar idd prima.. ze verkopen die kaarten stukken sneller dan vorig seizoen! Lijkt weer aardig vol te gaan raken daar. Had ik niet aan zien komme.

Iedereen heeft Bijker voor niks uitgescholden! Ik ken jullie vertellen dat die jongen op zeker niet naar Heerenveen gaat! Blijft ook niet hier.. binnen paar weken zal duidelijk worden waar wel, maar hveen wordt hem op zeker niet, die binne ook bezig met een heel andere linksback ken ik jullie vertellen.

Je bent compleet ongeloofwaardig. Dit was je eerste post op het forum: "Bijker zal op zeker naar Heerenveen gaan."

Dus ja. Niet informatie verkondigen die je helemaal niet hebt.

speculeter

Haha...medewerkster van mij heeft sk bij dkv.(kan zij ook niks aan doen)
Verkoop sk gaat daar dramatisch.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op juni 18, 2015, 13:39:24
Haha...medewerkster van mij heeft sk bij dkv.(kan zij ook niks aan doen)

Nee maar jij wel  :zweep
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 13:01:02
Die sk verkoop loopt daar idd prima.. ze verkopen die kaarten stukken sneller dan vorig seizoen! Lijkt weer aardig vol te gaan raken daar. Had ik niet aan zien komme.

Iedereen heeft Bijker voor niks uitgescholden! Ik ken jullie vertellen dat die jongen op zeker niet naar Heerenveen gaat! Blijft ook niet hier.. binnen paar weken zal duidelijk worden waar wel, maar hveen wordt hem op zeker niet, die binne ook bezig met een heel andere linksback ken ik jullie vertellen.

Jij kan wel meer vertellen, ik geloof er geen hout van
In Henk en Sandor we trust

dizzhead

dat is toch al lang rond met die boeren?

jeff

Tot welke datum is of was die van cambuur? 1 juni of 1 juli?

Grijskijkert

Citaat van: jeff op juni 18, 2015, 13:54:47
Tot welke datum is of was die van cambuur? 1 juni of 1 juli?
30 juni..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 14:03:46
Tluuk! Inmiddels al 3x officiƫle tussenstand gegeven op hun website, waaruit blijkt dat ze er meer verkocht hebben dan vorig jaar zelfde tijd, niet dat het mij wat boeit, maar ken je feiten!

Het klopt dat ik in mijn 1e post aangaf dat Bijker op zeker na hveen gaat. Dus ben ik inmiddels wel het verhaal verschuldigd: Hveen is tijd terug met 2 backs bezig gegaan. Waarbij ze zowel rond waren met Bijker als meneer X. Meneer X kreeg een hoger aanbod dan Bijker. Hiermee was Bijker het niet geheel eens. Vervolgens hebben zich meerdere clubs( ook buitenlandse) zich gemeld voor Bijker, waarmee hij in gesprek is gegaan. Al snel bleek dat Bijker daar het zelfde aanbod kon krijgen als Meneer X bij hveen kreeg. Vervolgens zijn Bijker en zaakwaarnemer wederom met Heerenveen in gesprek gegaan om de voorwaarden aan te passen. Hierin wilde alleen hveen niet in meegaan, waarna kamp Bijker het gevoel kreeg dat hveen hem helemaal niet zo graag wilde hebben laat staan als basisspeler. Dit is de reden dat het verhaal Bijker-hveen ten einde is.

Dat ie met die walgen in gesprek gaat is wmb al erg genoeg.....

John Hiatt

Citaat van: Bartooo058 op juni 18, 2015, 14:03:46
Tluuk! Inmiddels al 3x officiƫle tussenstand gegeven op hun website, waaruit blijkt dat ze er meer verkocht hebben dan vorig jaar zelfde tijd, niet dat het mij wat boeit, maar ken je feiten!

Het klopt dat ik in mijn 1e post aangaf dat Bijker op zeker na hveen gaat. Dus ben ik inmiddels wel het verhaal verschuldigd: Hveen is tijd terug met 2 backs bezig gegaan. Waarbij ze zowel rond waren met Bijker als meneer X. Meneer X kreeg een hoger aanbod dan Bijker. Hiermee was Bijker het niet geheel eens. Vervolgens hebben zich meerdere clubs( ook buitenlandse) zich gemeld voor Bijker, waarmee hij in gesprek is gegaan. Al snel bleek dat Bijker daar het zelfde aanbod kon krijgen als Meneer X bij hveen kreeg. Vervolgens zijn Bijker en zaakwaarnemer wederom met Heerenveen in gesprek gegaan om de voorwaarden aan te passen. Hierin wilde alleen hveen niet in meegaan, waarna kamp Bijker het gevoel kreeg dat hveen hem helemaal niet zo graag wilde hebben laat staan als basisspeler. Dit is de reden dat het verhaal Bijker-hveen ten einde is.

Op 10 juni waren er 12.500 sk verkocht. Nog geen halfvol stadion.....
En inhoudelijk over jouw verhaal.... Bullshit. Denk je dat een club vertelt hoeveel ze bepaalde spelers bieden? Keep on dreaming!