Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Michiel Hemmen

Gestart door Chipke, januari 31, 2013, 23:23:42

Vorige topic - Volgende topic

433

Hemmen voetballend absoluut ere divisie waardig
Hemmen fysiek helaas te weinig ere divisie waardig

Toch in mijn ogen een ideale targetman vanaf de bank.

DannySCC

Citaat van: 433 op juli 20, 2015, 13:31:51
Hemmen voetballend absoluut ere divisie waardig
Hemmen fysiek helaas te weinig ere divisie waardig

Toch in mijn ogen een ideale targetman vanaf de bank.

Klopt alleen veel te veel geblesseerd helaas
AMF

Collingwood

#1113
Volgens een Zweedse sportjournalist speelt Hemmen volgend jaar bij BK Häcken.

EDIT: Ik zie dat die club het ook zelf meldt. Succes in Zweden Hemmen!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Leuk voor hem(men)!!  |:)

Stiens


poelie-lwd

Bedankt voor de mooie jaren Michiel. Heb je vervloekt maar ook zeer zeker van de vele goals en mooie acties genoten. Je was een waardig opvolger van Mark de Leeuwarder.

Veel suc6 in IKEA land  |:)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Genoten van de (toch vele) goals.. Vooral Emmen uit GAE uit en Heracles uit waren hele belangrijke goals die hij geweldig afmaakte..

Het  niveau in Zweden moet hij zeker aankunnen.


Bedankt en succes  :thumbsup

Marc S

Citaat van: michello op juli 28, 2015, 11:22:03
Genoten van de (toch vele) goals.. Vooral Emmen uit GAE uit en Heracles uit waren hele belangrijke goals die hij geweldig afmaakte..

Het  niveau in Zweden moet hij zeker aankunnen.


Bedankt en succes  :thumbsup

En vergeet zijn openings goal tegen Groningen niet. Dat eerste eredivisie goal sinds jaren was toch wel erg mooi.

Dokkumer

Michiel bedankt voor je inzet en veel succes en goals in Zweden!

De Gast

Heel veel succes daar! Misschien dat we je in de winterstop nog kunnen huren  w:)

KristCambuur

Citaat van: Marc S op juli 28, 2015, 11:23:28
En vergeet zijn openings goal tegen Groningen niet. Dat eerste eredivisie goal sinds jaren was toch wel erg mooi.

Sparta thuis ook fantastisch!
Cambuur till I die!

gewoon een fan


oldehove

Hemmen bedankt ! het is je gegunt
ut komt su as het komt

RotterdamLeeuwarden

Vooral in de Eerstedivisie vond ik Hemmen best voetballen  :thumbsup

Vind het wel jammer dat ie gaat maar ja, de bank warm houden is ook niks.

Success Hemmen daar in het hoge Noorden  :D
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)