Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - DC

#1
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:34:13
Misschien is De Jong niet overtuigd van de kwaliteiten van Heerings en/of Peersman? Anders zou ik het ook niet zo goed begrijpen.

EDIT: Al is het natuurlijk ook op links niet erg breed. Als Peersman wegvalt met een blessure heb je meteen geen stand-in meer voor Heerings en Vytas.

Peersman is van nature geen centrale verdediger, tegen ploegen die counteren (zoals Zwolle deed) kun je die daar prima opstellen maar tegen aanvallende ploegen is dat een te groot risico.
Heerings kan verdedigen maar voegt opbouwends niets toe. In dat opzicht is Van der Laan (mits fit) wel een goede optie want die kan verdedigen en beter opbouwen dan Heerings.
#2
Citaat van: Bildtkert op augustus 14, 2015, 14:04:14
Gerucht: Mike vd Hoorn net in lwd gespot!

Die kwam ff Cambuurshirtje scoren. Had gehoord dat de nieuwe fanshop vandaag open ging  ;)
#3
Wedstrijden / Re: Oefencampagne 2015/2016
juli 22, 2015, 10:23:08
Citaat van: speculeter op juli 22, 2015, 09:27:11
Met een prima linksbuiten erbij komt het helemaal goed jongens...
We binne verdomme Cambuur. ...weest wel.  :scc

En een keeper die weinig fouten maakt   :proost
#4
Citaat van: dit is mien club op juli 20, 2015, 10:11:06
Fout... Ze willen de linksbuiten liever gister dan vandaag vast leggen

Houtkoop?
#5
Wat een huilverhaal zeg..
Heb idee dat Hemmen zichzelf aardig overschat en van zelfreflectie zie ik ook weinig terug in zijn verhaal.
#6
Gelukkig heeft de warmte geen invloed op de kwaliteit van de gesprekken hier zie ik  :proost
#7
Selectie en Technische staf / Re: Jack Byrne
juli 03, 2015, 09:46:03
Ben zelf niet heel creatief, alleen met een paar gele rakkers of beerenburgjes achter de kiezen  :proost

Schoot mij nog wel 'Hit the road Jack' te binnen, wellicht weet iemand daar iets leuks op te bedenken?
#9
Selectie en Technische staf / Re: Jack Byrne
juli 01, 2015, 21:28:30
Of een variatie op Born in the USA?
#10
Selectie en Technische staf / Re: Jack Byrne
juli 01, 2015, 11:31:06
Citaat van: hobbes op juli 01, 2015, 11:13:25
Het maakt niet uit als iedereen maar Jack Bourne, Jack Bourne, Jack Bourne is on fire zingt bedoelde ik

Mee eens  :thumbsup

Citaat van: SCC-J op juli 01, 2015, 11:13:47
Of leejwarden... Ook heel storend

Haha inderdaad, tis ook vaak de combinatie van de twee; camBUUR Leejwarden  :wall
#11
Selectie en Technische staf / Re: Jack Byrne
juli 01, 2015, 11:07:19
Citaat van: hobbes op juli 01, 2015, 10:48:24
Yep, stond in de krant. Maar dat maakt niet uit toch?

Zou mij wel uitmaken..
Kan me er ook aan storen dat ze bijvoorbeeld bij Studio Sport en Studio Voetbal stelselmatig Cambuur verkeerd uitspreken door de klemtoon verkeerd te leggen.

Maar goed, ik sta dan ook aardig bekend als muggenzifter met principes  8P
#12
Citaat van: Gasgeve op juli 01, 2015, 10:52:51
Ronnie Stam transfervrij, maar zal wel te duur zijn.

Las het net ook, zou echt een aanwinst zijn!
Maar salaris zal idd wel probleem zijn en evt meer kapers op de kust..
#13
Selectie en Technische staf / Re: Jack Byrne
juli 01, 2015, 10:38:45
Top dat jullie nu al liedjes voor hem aan het bedenken zijn!

:clint Maar jullie weten dat je zijn naam als 'Bourne' uitspreekt en niet als 'Burn'?
#14
Citaat van: Yellow Army op november 03, 2013, 18:18:01
Hopen dat het meevalt. Was vandaag wederom 1 van de uitblinkers.

_O_ Die sliding op de middellijn  _O_
#15
Algemeen / Re: De twaalfde man
november 03, 2013, 19:00:06
Citaat van: Official-Sphere op november 03, 2013, 18:40:23
Hoorde na de 0-2 alleen Vak 14 'Jodenpubliek' en wat andere liedjes zingen naar  het uitvak want daar kon je ook een speld horen vallen
Ik sta in vak 13, bovenin was nog wel te doen maar verder viel het ook tegen.
Vak 12, leuk dat er nu bovenin een ploegje staat maar om de 5 minuten 'homo's lopen hand in hand' inzetten slaat natuurlijk nergens op  :zucht
Vak 14 weer te druk met het uitpubliek en anti liedjes terwijl zij eigenlijk de kar moeten trekken qua sfeer maken.
Rest van het stadion begin trouwens wel steeds meer mee te doen. Als we op Noord nou beter samenwerken dan staan we straks 90 minuten lang met kippenvel op de armen  |:)