Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:34:13
Misschien is De Jong niet overtuigd van de kwaliteiten van Heerings en/of Peersman? Anders zou ik het ook niet zo goed begrijpen.
EDIT: Al is het natuurlijk ook op links niet erg breed. Als Peersman wegvalt met een blessure heb je meteen geen stand-in meer voor Heerings en Vytas.
Peersman is van nature geen centrale verdediger, tegen ploegen die counteren (zoals Zwolle deed) kun je die daar prima opstellen maar tegen aanvallende ploegen is dat een te groot risico.
Heerings kan verdedigen maar voegt opbouwends niets toe. In dat opzicht is Van der Laan (mits fit) wel een goede optie want die kan verdedigen en beter opbouwen dan Heerings.


Maar jullie weten dat je zijn naam als 'Bourne' uitspreekt en niet als 'Burn'?
Die sliding op de middellijn 