Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Eewal

#1
Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..
ik zeg dat ie wel komt.
#2
Citaat van: cambuurpromoveert op juni 22, 2026, 00:01:18
iets bekend of dit om koop gaat? of om huur? zal denk ik anders ook wel terugkoop clausule inzitten
ze gaan 'm leasen.
#3
Citaat van: wagen306 op juni 20, 2026, 16:45:52
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
Wat een onzinnig bericht dit. Jij weet dat Cambuur al een bod heeft gedaan?
#4
Prima!
#5
Citaat van: Specuveter op juni 15, 2026, 22:07:34
Willem 2 niet verder met Dodeman.
Snap dat niet helemaal
Iets voor ons?
Heb je in ieder geval wel een prima vrije trap en corner specialist
nee bedankt
#6
Ben echt benieuwd naar de lijstjes die er liggen...
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
juni 11, 2026, 17:24:38
Citaat van: Inferno-058 op juni 10, 2026, 18:13:41
Twente, zondagavond 20:00. Mooi man...
was niet de strekking van mijn bericht.
#8
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
juni 10, 2026, 15:59:59
Eerlijk gezegd verheug ik me veel meer op de thuiswedstrijden tegen Utrecht, Twente etc dan deze, maar daar sta ik vast alleen in.
#9
Algemeen / Re: Sponsoren
juni 08, 2026, 17:54:31
Citaat van: PePe op juni 08, 2026, 17:49:30
Er is veel verandert de laatste tijd, wat mij betreft: Ype kom d'r maar weer in!!
daar heb ik nou niet direct een heel goed gevoel bij.
#10
Citaat van: Noordcambuur op juni 07, 2026, 13:54:11
er moet bezuinigd worden onder de hoofdtrainer wat moet je met zoveel assistenten die gasten hebben een best maandsalarissen.

En al die directeuren die kosten de club handen vol geld ??
maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt bij de club. we moeten als de sodemieter een goede directie krijgen.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 12:20:39
Citaat van: Cor op juni 07, 2026, 11:37:19
En terugkoop clausule, dag transferwaarde  :koffie
jij weet blijkbaar de hoogte daarvan? lambooij is niet op zijn achterhoofd gevallen hoor.  :)
#12
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 10:52:54
Citaat van: okkele op juni 07, 2026, 10:49:33
en hardstikke slim.
straks voor een prikkie een club "kopen".
even los daarvan blijft het terecht.
#13
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 10:40:06
Ik mis ook echt communicatie vanuit de club. Blijft Ard of niet. Hoe gaat de zoektocht naar algemeen directeur etc. Dat is gewoon waardeloos. Dit gaat zeker ook meespelen bij aantrekken van spelers.
#14
Algemeen / Re: Financiën
juni 07, 2026, 09:34:32
Het is toch hartstikke terecht wat Kooi doet?
#15
Algemeen / Re: Financiën
juni 06, 2026, 19:48:16
Is Hoogma nog kandidaat om bij ons aan de slag te gaan?