Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Y3LLOW ARMY

#1
Wedstrijden / Re: Carpool uitwedstrijden topic
januari 31, 2014, 10:30:29
Er is een afhaker waardoor ik nog 1 plek vrij hew in de auto. Iemand die met wil en binnen anderhalf uur nog een kaartsje halen ken dan hoor ik dat graag!!
#2
Wedstrijden / Re: Twente-Cambuur 2-2-2014
januari 31, 2014, 10:29:57
Er is een afhaker waardoor ik nog 1 plek vrij hew in de auto. Iemand die met wil en binnen anderhalf uur nog een kaartsje halen ken dan hoor ik dat graag!!
#3
Wedstrijden / Re: Twente-Cambuur 2-2-2014
januari 30, 2014, 17:04:26
Ik hew hoort dat er nu 127 op de lijst staan. Er komme sws nog 3 bij.
#4
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
april 21, 2013, 12:45:23
Citaat van: drg op april 19, 2013, 19:31:12
Voor diegenen die eventueel nog vermaak zoeken tot maandag avond moet je voor de lol die dkv berichten eens lezen op hun forum

http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=1750&start=5070

Die lui schijten zeven kleuren, bang dat ze de aandacht, sponsoren en toeschouwers kwijtraken en lachen om ons fanatieke aanhang, brandende jaloezie.

Diep van binnen heb ik wel te doen met die lui, dat ze niet beter weten. Je zou maar je hele leven als een kudde klapvee die stal elke keer moeten betreden en vervolgens grazend achter de steunhekken weg kwijnen..

Haha geweldig. Su te lezen leven, die boeren daar al jaaaaaren in angst voor ons.
#5
Citaat van: TimSCC op april 16, 2013, 10:19:53
Grotendeels met je eens maar 'alleen' gloryhunters, dat niet. De mannen die bijvoorbeeld dit jaar in den bosch stonden met de beker.. ik snap jullie ook wel weer en als je eenmaal eraan begint vind ik het ook raar dat je alsnog je principes opgeeft en toch die kaart aanvraagt. Maar er zitten ook zeker mensen tussen die ook de wedstrijden hebben bezocht toen het 10 keer niks was,  ga ervan uit dat cambuur die mensen onthoud en met (mogelijk) belangrijkste wedstrijd in Rotterdam als eerste aanschrijft. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn ben ik bang.  :y

Maandag los, kaartverkoop gaat lekker door en hoop dat we de gehele noord tribune voor ons krijgen.  :0= |:)

Ik ga er niet vanuit dat Cambuur kijkt naar hoevaak je in mindere tijden naar een uitwedstrijd bent geweest. Zelf heb ik vorig jaar 16 van de 19 uitwedstrijden (incl. play offs) bezocht. Maar als Emmen nu uitverkocht zou zijn en ik langs zou gaan, ik geen kaartje meer kan bemachtigen. Het maakt ze namelijk geen flikker uit wie er allemaal mee gaan.
#6
Maar Emmen heeft toch al eens eerder de hele tribune voor ons open gegooid?