Er is een afhaker waardoor ik nog 1 plek vrij hew in de auto. Iemand die met wil en binnen anderhalf uur nog een kaartsje halen ken dan hoor ik dat graag!!
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: drg op april 19, 2013, 19:31:12
Voor diegenen die eventueel nog vermaak zoeken tot maandag avond moet je voor de lol die dkv berichten eens lezen op hun forum
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=1750&start=5070
Die lui schijten zeven kleuren, bang dat ze de aandacht, sponsoren en toeschouwers kwijtraken en lachen om ons fanatieke aanhang, brandende jaloezie.
Diep van binnen heb ik wel te doen met die lui, dat ze niet beter weten. Je zou maar je hele leven als een kudde klapvee die stal elke keer moeten betreden en vervolgens grazend achter de steunhekken weg kwijnen..
Citaat van: TimSCC op april 16, 2013, 10:19:53
Grotendeels met je eens maar 'alleen' gloryhunters, dat niet. De mannen die bijvoorbeeld dit jaar in den bosch stonden met de beker.. ik snap jullie ook wel weer en als je eenmaal eraan begint vind ik het ook raar dat je alsnog je principes opgeeft en toch die kaart aanvraagt. Maar er zitten ook zeker mensen tussen die ook de wedstrijden hebben bezocht toen het 10 keer niks was, ga ervan uit dat cambuur die mensen onthoud en met (mogelijk) belangrijkste wedstrijd in Rotterdam als eerste aanschrijft. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn ben ik bang.![]()
Maandag los, kaartverkoop gaat lekker door en hoop dat we de gehele noord tribune voor ons krijgen.![]()