Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: gobo op april 16, 2013, 10:37:45
6 man op een kaart in de trein. Fantastisch concept
Ik ben nog van de OV studentenkaart tijd -later ook meermanskaart-. Heerlijk, nog meer poen voor :ams

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op april 16, 2013, 11:22:26
Kaart verkoop gaat mij te traag, eigelijk hadden nu alle 375 kaarten weg moeten zijn.
Maar goed laten we hopen dat vanmiddag om 17.00 uur alle kaarten weg zijn.

Dan maar hopen dat men snel toestemming krijgt voor meer kaarten zodat je,
woensdag donderdag vrijdag en zaterdag nog kan verkopen met op donderdag en vrijdag extra verkoop avonden.

Misschien niet onbelangrijk de pers in te schakelen. (omrop Abe) (LC) (FD) om de gekte aan te wakkeren.
Ze moeten durven te roepen dat binnen 16 uur alle 375 kaarten weg zijn en dat ze bezig zijn om zoveel mogelijk Leeuwarders in Emmen te krijgen!!


Tja, er zijn ondanks de crisis nog steeds mensen die iets doen wat werk heet :devil

KvC moet eens flink met de vuist op tafel staan en zorgen dat ze de belangen van de supporters in dit geval eens goed gaan behartigen. Risico dat er wat gebeurt is minimaal. Emmen heeft maximaal 300 aanhangers en anderhalve hooligan. Houden ze die maar even vast :devil

Ik zal 1 ding zeggen, onder Pama was er allang een persbericht de deur uitgegaan.

denistel

net een uurtje daar gestaan nog sun 100 kaarten te gaan,,dus die zijn om 17.00 wel weg en dus hebben we dan nog 3 dagen verkoop dus benieuwd wat
er dat zal gebeuren.

TimSCC

Rogier Honig is aankomende maandag de scheidsrechter bij FC Emmen - SC Cambuur.  :0=

Galdiano

Citaat van: denistel op april 16, 2013, 12:23:17
net een uurtje daar gestaan nog sun 100 kaarten te gaan,,dus die zijn om 17.00 wel weg en dus hebben we dan nog 3 dagen verkoop dus benieuwd wat
er dat zal gebeuren.

Hopelijk hebben ze een plan B!
Zo niet dan word het een chaos!

Je kan geen nee verkopen! Stadion van emmen altijd max 2500 bezoekers. Nooit dreiging en kunnen ook wel extra geld gebruiken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Y3LLOW ARMY

Citaat van: TimSCC op april 16, 2013, 10:19:53
Grotendeels met je eens maar 'alleen' gloryhunters, dat niet. De mannen die bijvoorbeeld dit jaar in den bosch stonden met de beker.. ik snap jullie ook wel weer en als je eenmaal eraan begint vind ik het ook raar dat je alsnog je principes opgeeft en toch die kaart aanvraagt. Maar er zitten ook zeker mensen tussen die ook de wedstrijden hebben bezocht toen het 10 keer niks was,  ga ervan uit dat cambuur die mensen onthoud en met (mogelijk) belangrijkste wedstrijd in Rotterdam als eerste aanschrijft. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn ben ik bang.  :y

Maandag los, kaartverkoop gaat lekker door en hoop dat we de gehele noord tribune voor ons krijgen.  :0= |:)

Ik ga er niet vanuit dat Cambuur kijkt naar hoevaak je in mindere tijden naar een uitwedstrijd bent geweest. Zelf heb ik vorig jaar 16 van de 19 uitwedstrijden (incl. play offs) bezocht. Maar als Emmen nu uitverkocht zou zijn en ik langs zou gaan, ik geen kaartje meer kan bemachtigen. Het maakt ze namelijk geen flikker uit wie er allemaal mee gaan.

Len Cantello

#276
Citaat van: denistel op april 16, 2013, 12:23:17
an nog 3 dagen verkoop dus benieuwd wat er dat zal gebeuren.
Voorspelling: bordje uitverkocht op de deur en klaar.

Ik heb na de Graafschap uit geen enkel vertrouwen meer in de mensen van de bvo aangaande de kaartverkoop voor uitwedstrijden.

En ik sluit me aan bij Dokkie. Als Pama hier nog was geweest, dan had hij er echt meer dan alles aan gedaan om minimaal 1.500 supporters zonder reisbeperking richting Emmen te krijgen. Al was het alleen al te doen om de positieve exposure en publicitiet die zo'n SCC-invasie opleverde.

:0= WIJ WINNEN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Unknown

Over de westrijd zelf.
Wij missen een aantal speler, of zij ook wat missen weet ik niet.
Denk dat vooral onderschatting roet in het eten kan gooien, want ze staan maar 13de. Wonnen zij laatst niet bij Sparta? En daar komt bij dat wij het over het algemeen wat minder doen tegen de laagvliegers, al was dat ook vooral onder Arts het geval.

Toch ga ik uit van een overwinning 1 - 2... het mooiste zou zijn als cambuur wat aan het doelsaldo kon werken 0-5 of zo. Maar de kans is ook aanwezig dat Volendam ook dik wint bij excelsior vrijdag.

TimSCC

Citaat van: Y3LLOW ARMY op april 16, 2013, 12:29:27
Ik ga er niet vanuit dat Cambuur kijkt naar hoevaak je in mindere tijden naar een uitwedstrijd bent geweest. Zelf heb ik vorig jaar 16 van de 19 uitwedstrijden (incl. play offs) bezocht. Maar als Emmen nu uitverkocht zou zijn en ik langs zou gaan, ik geen kaartje meer kan bemachtigen. Het maakt ze namelijk geen flikker uit wie er allemaal mee gaan.

En daar zit dus de grote fout, bij de grote clubs als ajax en in het buitenland hanteren ze een punten systeem. Elke bezochte wedstrijd levert je punten op en zo bouw je dus meer recht op een kaartje op. Terecht naar mijn mening.  |:)

Ruppppert

Citaat van: denistel op april 16, 2013, 12:23:17
net een uurtje daar gestaan nog sun 100 kaarten te gaan,,dus die zijn om 17.00 wel weg en dus hebben we dan nog 3 dagen verkoop dus benieuwd wat
er dat zal gebeuren.
ik had al kaartjes voor deze wedstrijd, maar heb een mail ontvangen van Cambuur dat ik ze weer moest activeren, hier op geantwoord maar nog niks terug gehoord dat ze weer actief zijn gemaakt, wanneer krijg ik dit te horen ?

Galdiano

Dan zou ik er maar snel heen! Gister werd gemeld dat de kaarten verkocht exclusief de kaaryen van de vorige emmen-cambuur waren! Dit melde michello volgens mij!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ForzaCambuur1

Citaat van: TimSCC op april 16, 2013, 12:46:19
En daar zit dus de grote fout, bij de grote clubs als ajax en in het buitenland hanteren ze een punten systeem. Elke bezochte wedstrijd levert je punten op en zo bouw je dus meer recht op een kaartje op. Terecht naar mijn mening.  |:)

Lijkt mij ook. De situatie bij clubs als Ajax is wel iets anders natuurlijk, ze hebben daar altijd een vol uitvak waardoor zo'n punten systeem meer effect zal hebben. Het komt misschien 2 keer per jaar voor dat het uitvak bij ons uitverkocht raakt. Natuurlijk is het dan mooi dat juist dan de vaste mensen er dan bij kunnen zijn, en zo'n systeem lijkt me ook niet te ingewikkeld te implementeren.

ForzaCambuur1

Citaat van: 666 op april 16, 2013, 09:16:07
Hoe laat is dat overleg tussen kvc en Cambuur & co..

Iemand enig idee over de tijd en een eventuele uitkomst?

dit is mien club

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 16, 2013, 13:13:30
Iemand enig idee over de tijd en een eventuele uitkomst?

Of hoe laat het overleg begint?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 16, 2013, 12:40:44
Voorspelling: bordje uitverkocht op de deur en klaar.

Ik heb na de Graafschap uit geen enkel vertrouwen meer in de mensen van de bvo aangaande de kaartverkoop voor uitwedstrijden.

En ik sluit me aan bij Dokkie. Als Pama hier nog was geweest, dan had hij er echt meer dan alles aan gedaan om minimaal 1.500 supporters zonder reisbeperking richting Emmen te krijgen. Al was het alleen al te doen om de positieve exposure en publicitiet die zo'n SCC-invasie opleverde.

:0= WIJ WINNEN!!!
En dan vergeet je nog de handgebaren en de woorden "Wij kunnen er ook niks aan doen, het ligt aan de lokale driehoek". Intussen gaan zij weer over tot de orde van de dag -koffieleuten, roken en dom ouwehoeren- en staan de supporters wederom in de kou!

Les voor de bvo: "De basis van het kunnen is het willen. Wil je niet dan kun je ook niks!"