Dat is netjes opgelost. Al denk ik dat het een maatwerk uitzondering voor jou was. Het is hoe dan ook nu al te laat want het shirt is alleen nog maar in XXXL te bestellen en dan alsnog nergens de badge optie.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: janou op juni 04, 2026, 09:15:07
En dan over 3 jaar als we een keer gedegradeerd zijn met 8000 man op de tribune in een stadion van 17000. Laten we dit eerst maar 10 jaar elk jaar vol krijgen. Liever elke keer helemaal vol dan vaak lege plekken.
Citaat van: Poetser op november 26, 2025, 11:58:48
Zonde, vuurwerk gooien in een pet en sjaal vak is nooit de oplossing.
Citaat van: Eewal op september 03, 2025, 10:29:01
Het lijkt een halflege tribune, komt allesbehalve imponerend over.
Citaat van: Poetser op augustus 25, 2025, 14:17:54
Waarom zou je geen buitenstaanders zonder ticket in je home willen eigenlijk?
Citaat van: Poetser op augustus 25, 2025, 14:17:54
Ik vind dit echt onzin en lekker makkelijk lullen als je een kaart op Noord hebt.
Altijd op Noord gestaan, maar je wordt ouder, neemt je kinderen mee en daarom niet meer op Noord. Dus dat 'slechte zicht' hef ik oek jaren had.
Citaat van: papier op augustus 25, 2025, 12:15:29
Dat het uiteindelijk niet is gemaakt zoals bij bijvoorbeeld De Graafschap dat vind ik wel jammer. En dat is in tegenstelling tot de vorm van het veld wel iets waar je als club wat aan kan doen. Het home in Doetinchem is zowel vooraf als achteraf voor iedereen toegankelijk en ziet er top uit. Bij andere clubs heb je wel iets vergelijkbaars los van het stadion. Denk aan NEC of Vitesse. Maar dat gaat puur om het home. In het verleden had je natuurlijk het Hertje en dat was nog slechter bereikbaar als je op Oost zat dus wat dat betreft is dat voor mij echt een non-issue. Alleen de aankleding zelf op oost is echt dramatisch en volgens mij komt dat onderaan de streep door kosten. Bij Firda kun je die over pak hem beet 11 dagen per 2 week afschrijven en op oost maar op 1x per 2 week omdat die de rest van de tijd natuurlijk niet worden gebruikt.
Ik ben me er overigens wel van bewust dat het nog niet af is en kan me goed voorstellen dat je eerst de homes helemaal af wil hebben als club voordat je met oost verdergaat. Zuid is wat dat betreft anders want daar wil je de huurder natuurlijk zsm in hebben, maar zoals altijd is de club weer eens zeer beperkt in haar communicatie (lees, niets) en krijg je eerder het idee dat het zonder dan met elkaar is.
Citaat van: papier op augustus 25, 2025, 10:38:31
Dit is echt een bijzonder slechte vergelijking.
Citaat van: Poetser op augustus 20, 2025, 09:10:54
Ik vind de omloop Oost echt verschrikkelijk slecht en ongezellig aangekleed. Het nodigt niet uit om daar even te staan. Het Home is verboden terrein voor Oost. Dus verwijder dat 'niemand is meer dan een ander' ook maar uit het stadion.