Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Benniepos

#1
Citaat van: Oud Cambuur op juni 10, 2026, 19:32:31
Blijven 5750 kaarten over daar moet west nog af en ze houden losse verkoop een kennis kreeg bericht dat hij naast een seizoenkaart  heeft gegrepen maar met wel een los kaartje kan kopen

Ja en 750 in het uitvak, dus 3000 West en 2000 losse verkoop
#2
Johan  Plat nieuwe trainer, Henk assistent en andere functies. Waarom moet de Reus er nu bij dan?
#3
Diemers naar Ado?
#4
Deze sfeer hangt er ieder jaar om deze tijd, iedereen wil graag namen horen en nieuwe spelers. Maar let op, alle vertrouwen dat het nu ook weer zeker goed komt
#5
Was net in het stadion
#6
De competitie is nog niet eens afgelopen en we beginnen alweer, dat het volgend seizoen een jonge selectie wordt. Ik heb alle vertrouwen in onze TD en Scouting. Ook dit jaar weer voor een goede selectie gezorgd toch? #promotie
#7
Selectie en Technische staf / Re: Johan Plat
april 08, 2026, 13:11:11
Natuurlijk moet er afgelost worden, maar ook zullen de inkomsten omhoog gaan qua sponsoring, Seizoenkaarten en TV gelden. Dus ben niet bang, gezien onze hoge kwalitatieve scoutinggroep dat er een deugelijke selectie komt te staan
#8
Zoals alle directeuren, hoeft geen band met de spelers op te bouwen of vrienden te worden,  dat is aan de TS
#9
Nog 97 kaarten voor morgen...TOP  _O_
#10
Nog 811 kaarten beschikbaar op Oost en Zuid
#11
Selectie en Technische staf / Re: Rik Mulders
augustus 11, 2025, 08:12:27
Dacht ik destijds ook van Jaap Stam toen die bij ons kwam. Kan toch nog goed komen..........de tijd geven. Van Den Bosch naar Leeuwarden, nieuwe omgeveing nieuwe werkgever en collega's. Alles moet wennen. Geef de mensen de tijd. Muhren was ook niets bij Nac zeiden de supporters destijds
#12
Fotograaf Dijks stond bij de receptie
#13
Vanaf min 60 applaudisseren voor onze gisteren overleden Peter Hainje ( Kanneman) jaren DJ in het "Hertje" heeft hij zeker verdiend. RIP Maat  :'(
#14
Als ik AdG mag geloven, is het niet alleen geld. Diemers heeft ook punten ter verbetering te horen gekregen. En dat was bij hem ook niet goed gevallen
#15
Nu hem maar eens toezingen