Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: Bankzitter op april 26, 2026, 08:33:06
Je hebt 2/3 spelers nodig die de rest van het team beter laten functioneren. Door ervaring, een wedstrijd lezen, overwicht in de kleedkamer.
Amofa en Diemers kunnen dat. Vind maar iemand met dezelfde kwaliteiten die wel betaalbaar is.

En als je die 2/3 spelers houdt ten koste van alles en daardoor te weinig geld overhoud om voldoende kwaliteit in je selectie te hebben. Hoef je geen wedstrijd meer te lezen, want dan verlies je ook. Je hebt naast ervaring ook een goede selectie nodig.

Bankzitter

Met alleen gemiddelde spelers red je het ook zeker niet. Twee of drie leiders en nog 2 of 3 die beslissend kunnen zijn in een wedstrijd (spits, keeper, buitenspeler).
Dan kom je ook wel weg met een mindere back.

sunderland

Citaat van: mark1989 op april 26, 2026, 11:49:53
En als je die 2/3 spelers houdt ten koste van alles en daardoor te weinig geld overhoud om voldoende kwaliteit in je selectie te hebben. Hoef je geen wedstrijd meer te lezen, want dan verlies je ook. Je hebt naast ervaring ook een goede selectie nodig.
als je met een B team op de proppen komt (wat jij schetst) dan ga je er al helemaal aan. Je zult dan best meedoen (zoals Telstar voor de winterstop) maar als je tegen bijv Fortuna of Twente speelt ga je er aan. Bijvoorbeeld een Propper gooit de boel op slot als het minder gaat ..

sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 26, 2026, 12:33:33
Met alleen gemiddelde spelers red je het ook zeker niet. Twee of drie leiders en nog 2 of 3 die beslissend kunnen zijn in een wedstrijd (spits, keeper, buitenspeler).
Dan kom je ook wel weg met een mindere back.
helemaal eens, je moet jongens hebben die de wedstrijd kunnen lezen en als verlengstuk van de trainer. Je ziet bij veel jonge spelers dat alles moet worden voorgekauwd

EdsjeSCC

Mits goed genoeg vind ik het ook wel een pre om spelers uit de regio te hebben die echt iets met de club hebben en waarbij een nederlaag/degradatie echt wat met hen doet.
Vind het daarom extra jammer dat o.a. Jonker en Visser het niveau niet hebben en hoop dat de jonge gasten uit de regio wel naar het goeie niveau kunnen groeien

Klaasre1974

Zou toch mooi zijn dat Diemers zondag gaat zeggen dat hij bij Cambuur blijft

denistel

Citaat van: Klaasre1974 op april 27, 2026, 07:12:04
Zou toch mooi zijn dat Diemers zondag gaat zeggen dat hij bij Cambuur blijft

dat zal niet gebeuren of de partijen moeten in een keer bij elkaar komen

Bens

Wanneer heeft Mark het gesprek met Lambooij over een nieuw contract?

Derkx R.H.

Citaat van: Bens op april 30, 2026, 23:17:45
Wanneer heeft Mark het gesprek met Lambooij over een nieuw contract?
Dat zou deze week plaats vinden...

Leovardiascc

Zondag tijdens de huldiging de bekendmaking van zijn verlenging? |:)

Benniepos

Was net in het stadion

zeewolde

Citaat van: Leovardiascc op mei 01, 2026, 11:22:12
Zondag tijdens de huldiging de bekendmaking van zijn verlenging? |:)
Dat zou de huldiging van veel glans voorzien.
Zou echt heel mooi zijn.

Johan-12

Citaat van: Benniepos op mei 01, 2026, 12:03:57
Was net in het stadion
Niet gek want volgens mij trainen ze vandaag nog.

Specuveter

Citaat van: Johan-12 op mei 01, 2026, 12:17:11
Niet gek want volgens mij trainen ze vandaag nog.
klopt...en daarna lunchen in stadion.
Dus niet zo gek

Bens

Zal er vandaag iets bekend worden van een langer verblijf van Mark Diemers?