Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - drg

#1
Lukt het anderen overigens om een andere stoel te kunnen zien/kiezen via het verlengen? Ik krijg wel de optie om stoelen te deselecteren, maar kan vervolgens nergens een vak bekijken of stoelen selecteren.
#2
Zou zeggen deze wedstrijden boeien vrij weinig, maar dit is wel erg deprimerend niveau allemaal. Als er nog seizoenkaarttwijfelaars waren dan ga je ze op deze manier zeker niet overtuigen.
#3
Citaat van: De Gast op april 03, 2026, 21:49:51
Totale make-over is nodig.

Gelukkig stond dat al op de rol
#4
Wat een dramatisch gelul allemaal  :_schater Nog zelden heeft de club er zo goed voor gestaan, het is 99% klaar. Alleen of het vanavond of later deze week wordt is het enige waar men zich druk over zou moeten maken  :proost
#5
Het enige positieve wat ik hier uit haal is dat we een wedstrijd krijgen waar we dan wel zeker weten dat we het kunnen vieren.

Wat een achterlijke wedstrijd dit zeg, en het lag niet eens zo heel veel aan de eigen spelers.

En wil graag die doorgesnoven teringlijers bedanken voor het weer volledig om stront helpen van de clubreputatie. Hele jaar ging het goed, tot deze stukken stront weer bij dergelijke wedstrijden op komen dagen, mag hopen op levenslang stadionverbod.
#6
Wedstrijden / Re: Den Haag - Cambuur [16-1-26]
januari 16, 2026, 21:50:36
Man man wat komt Ado nog ontzettend goed weg ongeacht de eindstand straks  :_schater
#7
Wedstrijden / Re: Den Haag - Cambuur [16-1-26]
januari 16, 2026, 21:31:49
Om te janken dat commentaar  :_schater
#8
Scheids had wel wat strenger/consistenter mogen optreden, dan speelt de tegenstander ook wel een andere toon als ze er ook eens (eerder) voor aangepakt worden. Walgelijk dat dan de eerste kaart dan wel voor SCC valt  :R
#9
Lekkere punten en bovenaan mee te blijven doen, wat een idioot verschil met vorig seizoen  :thumbsup

Maar wat heb ik mij weer kapot ge?rgerd aan de arbitrage vandaag. Had naar mijn gevoel wel vaker geel mogen trekken voor Emmen, en die voor Oost was lekker consistent  :R
#10
Citaat van: Bankzitter op september 26, 2025, 22:06:36
Ik ken de regels niet.... vd Sande is in duel, beschermt zijn hoofd met zijn armen. Bal komt ongelukkig op de elleboog via een andere speler... heeft daar zelf geen weet van.

Ze zeggen dan onnatuurlijke houding, maar dan denk ik, vrij normaal dat je je hoofd beschermt als er een andere speler met zijn armen loopt te zwiepen.

Als ik de samenvatting kijk lijkt het eerder dat de bal op de bovenarm/schouder komt. In ieder geval veel te makkelijk gegeven.

Vond de scheids sowieso een drama vandaag, dat moment tegen het einde met Balk's gele kaart sloeg al helemaal nergens op.
#11
Jansen lekkere pot man  _O_
#12
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2025, 18:39:17
Hedendaags heeft iedereen toch bijna wel 4G/5G abonnement met een smartphone?

Klopt maar schijnbaar is het netwerk nog steeds niet voorbereid op de hoeveelheid mensen die nu dus op 4 en 5G op het netwerk zitten. Ding heeft zelfs moeite met laden van teletekst op mobiel  8P  ;(
#13
Godverdomme Rolke, wat een knal. Helaas net als vorig jaar toen ie ook meermaals de paal raakte  ;(
#14
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
juli 25, 2025, 15:30:27
Meer pit dan de eerste wedstrijd, aanvullen met de beste spelers van de eerste wedstrijd heb je al veel meer kwaliteit staan lijkt me.
#15
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
juli 25, 2025, 15:20:25
Gelukkig zit de knulligheid er bij beide wel in