Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag - Cambuur [16-1-26]

Gestart door Inferno-058, december 30, 2025, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
12 (30%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
24 (60%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
4 (10%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: januari 21, 2026, 22:16:42

drg

Man man wat komt Ado nog ontzettend goed weg ongeacht de eindstand straks  :_schater

FCHandhaving

Je voelt aan alles dat de 2-2 nog gaat vallen, wat een angst sluipt er opeens in.

CambuurArnhem

Dit MOET over de streep, punt uit.

papier

Citaat van: FCHandhaving op januari 16, 2026, 21:53:35
Je voelt aan alles dat de 2-2 nog gaat vallen, wat een angst sluipt er opeens in.

Hele tweede helft al

CambuurArnhem

Citaat van: FCHandhaving op januari 16, 2026, 21:53:35
Je voelt aan alles dat de 2-2 nog gaat vallen, wat een angst sluipt er opeens in.

Valt niet.

Stiens

Daar zagen we een glimp van Apkakou. Voetbalt erg makkelijk.

Poetser


AL


Harry L.

Kost weer een jaar van mijn leven, maar deze is heel lekker  |:)

Leeuwarder94

Morgen spierpijn van het billenknijpen. 1e helft had je het af moeten maken, 2e helft alleen tegenhouden. Heerlijke 3 punten!
De wens is de vader van de gedachte

Stiens

Mooie 3-punter en wat lekker dat we wederom van die kut Hagenezen winnen!  |:) |:) |:) Cambuur komt 'r aan!

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Marc S


D.H.Skolten

Lekker dit! Wat een belangrijke punten!

sunderland

Citaat van: sunderland op januari 16, 2026, 21:02:54
Middenveld niet normaal goed. Tactisch zo goed. Balk speelt Kilo finaal uit de wedstrijd.
Je hoorde Edwin de Graaf ook coachen. Geweldig!
Het moet nog wel!!!
dit was de overwinning! Met Boef en keeper!