Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - StoneVAK14

#1
Algemeen / Re: Sfeer
april 27, 2013, 20:22:00
Sta altijd open voor een goed gesprek, ik ben de minste niet haha
#2
Algemeen / Re: Sfeer
april 27, 2013, 17:27:55
Het is een stuk beleving wat wij wel hebben en vele supporters niet, die klagen alleen maar hier op het forum en dragen zelf niks bij! Wij gaan er iedergeval vol voor! Er komen weer mooie grote nieuwe vlaggen aan word de aankleding nog wat mooier. Kreeg juist allemaal complimenten van mensen die voor edl zaten die zijden dat de sfeer erg goed was! Heb allemaal filmpjes en die liegen er ook niet om, het was gewoon top!
#3
Algemeen / Re: Sfeer
april 27, 2013, 15:04:24
Als er mensen in ons vak gaan staan die daar niet horen zal er in worden gegrepen, een paar jonkies heb ik zelf geen problemen mee als het maar niet de overhand krijgt. Nieuwe aanwas is nooit verkeerd, heb zelf 18 jaar geleden als jonkie ook mijn weg binnen de M.I.-SIDE weten te vinden. Het verschil is dat er bij ons nu een goed fundament ligt van ouwe garde TNG en youth. die de leidende rol binnen het vak op zich nemen. In 13 was dat er niet meer en kregen de jonkies de overhand en dat is het verschil.
#4
Algemeen / Re: Sfeer
april 27, 2013, 14:21:08
Daar waken we wel voor wees daar maar niet bang voor, er is idd een groep over gestapt maar deze jongens zijn begin 20 en hebben idd petjes! Zijn ook enkele leden van UL over gestapt (de goeden). Het vak is een mooie mix van Hk en fanatieke supporters!
#5
Algemeen / Re: Sfeer
april 27, 2013, 14:02:09
Het is maar net hoe je het bekijkt gobo boy!
#7
Algemeen / Re: Sfeer
april 27, 2013, 13:17:26
Snik snik ze zingen het vak 14 liedje stug door ik vind dat niet kunnen bla bla bla 


WIJ ZIJN SC CAMBUUR EN WE ZIJN VOOR NIEMAND BANG JE KAN HET WEL PROBEREN MAAR WE GAAN NIET AAN DE KANT OOOH SC CAMBUUR VAKKIE 14 LEEUWARDEEEEH!
#8
Algemeen / Re: Sfeer
april 27, 2013, 13:13:46
Gaat niet gebeuren wij blijven gewoon in 14, en gaan daar nooit meer weg. Als je ziet wat er in korte tijd is neer gezet is dat alleen maar om trots op te zijn! De hele hk zat door het hele stadion nu zitten we weer mooi bij elkaar zo als het hoord. Er is weer een echte beleving schuim op de bek en uit ons dak gaan zo is het altijd geweest. en dat komt weer terug. Ik vind de beleving in het vak echt geweldig, maar goed er blijven altijd een paar zeuren tussen zitten. Als 13 gewoon naar voren gaat dan heb je een groep met alleen een trap er tussen! Mede door een vak14 liedje? hahaha wat een dom gezijk wij proberen wat nieuws en zetten onze eigen identiteit neer. Vak 15 staat ook al aardig vol nog even en dan staan we met zo veel mensen dat  we deze discussie niet meer hoeven te voeren dan bepalen wij de sfeer!
#9
Algemeen / Re: Sfeer
april 27, 2013, 11:09:56
Sfeer zat er lekker in gister hulde!
#10
Algemeen / Re: Sfeer
april 26, 2013, 13:01:48
Wij zijn Cambuur Leeuwarden, wij zijn voor niemand bang
je kan 't wel proberen maar wij gaan niet aan de kant
Oooooh Sc Cambuur
M.I.SIDE  oh leeuwadeeeh
#11
Algemeen / Re: Sfeer
april 26, 2013, 11:12:13
Vakkie 14 kan je inruilen voor M.I.-SIDE
!
#12
Algemeen / Re: Sfeer
april 26, 2013, 10:54:06

Huiswerk!

Wij zijn Cambuur Leeuwarden, wij zijn voor niemand bang
je kan 't wel proberen maar wij gaan niet aan de kant
Oooooh Sc Cambuur
Vakje 14 (M.I.-SIDE)

http://www.youtube.com/watch?v=WcvAOpnnMK0
#13
Algemeen / Re: Sfeer
april 06, 2013, 11:54:00
Gaast dan even bij hem langs? ouwe TNG HOOLIGAN! hahaha
#14
Algemeen / Re: Sfeer
april 06, 2013, 11:53:02
Sfeer zat er weer goed in, let maar op wij zijn niet meer testoppen. We worden groter en groter, en laten de oude Cambuur sfeer weer terug keren. Een vak vol met tokkies mooi allemaal oldschool vlaggen mooi smoor iedereen en gas geven! Zie de hele oude groep ook al weer bij ons in het vak staan. We zijn ook bezig om de vak7 M.I.-SIDEers weer terug te laten keren waar ze horen!   FORZA FORZA FORZA CAMBUUR ! JALLALALALALALALALA!
#15
Algemeen / Re: Sfeer
maart 17, 2013, 11:19:25
Ja dat ziet er echt niet uit idd, daar in tegen ziet dat vak 14 er geweldig uit, met al die oldschool spandoeken voor het vak. Je ziet de aantallen per wedstrijd groeien, en dat doet met goed. Iedereen heeft het over vak 14, het is in dat kleine tijdje dat we er mee bezig zijn echt gaan leven! "VAK 14 ULTRAS BACK TO THE OLDSCHOOL"