Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

ForzaCambuur1

Citaat van: MP4L op april 25, 2013, 12:02:38
Maar hij verkrachte het zelf door uit de maat te slaan, en dat terwijl hij zelf juist de sfeer probeerde te maken.

Denk dat dit afhankelijk is van de positie waar je staat. Stond vlakbij de trommel en dan klinkt het prima in de maat. Als je verder weg staat zal dit misschien anders zijn en klinkt het uit te maat waardoor het de boel in delen van het vak 'dood' kan slaan.

Destroyer

Zat ook glazen scherm tussen. Krijg je zoiezo verdraaid geluid.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

StoneVAK14


Huiswerk!

Wij zijn Cambuur Leeuwarden, wij zijn voor niemand bang
je kan 't wel proberen maar wij gaan niet aan de kant
Oooooh Sc Cambuur
Vakje 14 (M.I.-SIDE)

http://www.youtube.com/watch?v=WcvAOpnnMK0

Goudvinger

Citaat van: StoneVAK14 op april 26, 2013, 10:54:06
Huiswerk!

Wij zijn Cambuur Leeuwarden, wij zijn voor niemand bang
je kan 't wel proberen maar wij gaan niet aan de kant
Oooooh Sc Cambuur
Vakje 14 (M.I.-SIDE)

http://www.youtube.com/watch?v=WcvAOpnnMK0

Hoor je het hele stadion al 'vakje 14' zingen?  :zweep

StoneVAK14

Vakkie 14 kan je inruilen voor M.I.-SIDE
!

GerardFraneker


Dat klinkt aardig goed |:)

StoneVAK14

Wij zijn Cambuur Leeuwarden, wij zijn voor niemand bang
je kan 't wel proberen maar wij gaan niet aan de kant
Oooooh Sc Cambuur
M.I.SIDE  oh leeuwadeeeh

SCC-J

Citaat van: StoneVAK14 op april 26, 2013, 13:01:48
Wij zijn Cambuur Leeuwarden, wij zijn voor niemand bang
je kan 't wel proberen maar wij gaan niet aan de kant
Oooooh Sc Cambuur
M.I.SIDE  oh leeuwadeeeh

M.I.SIDE  oh leeuwadeeeh
VAKJE 14 the mi-sideee..

John Hiatt

Citaat van: StoneVAK14 op april 26, 2013, 10:54:06
Huiswerk!

Wij zijn Cambuur Leeuwarden, wij zijn voor niemand bang
je kan 't wel proberen maar wij gaan niet aan de kant
Oooooh Sc Cambuur
Vakje 14 (M.I.-SIDE)

http://www.youtube.com/watch?v=WcvAOpnnMK0

Mooi hè, dat basketball!

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op april 26, 2013, 14:33:59
Mooi hè, dat basketball!

Wat een gekken... I like it _O_ _O_ _O_
Area 58

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op april 26, 2013, 14:33:59
Mooi hè, dat basketball!

Basketbal met voetbalsupporters, is zeker mooi!

StoneVAK14

Sfeer zat er lekker in gister hulde!

gobo

Citaat van: StoneVAK14 op april 27, 2013, 11:09:56
Sfeer zat er lekker in gister hulde!

mwoah, sfeer was matig, mede door een vakkie 14 liedje. Die kun je wel lekker stug volhouden, maar daar doen andere vakken voorlopig nog niet aan mee.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

SCC-J

sfeer was niet best vooral 1e helft dankzij de gloryhunters. Dat je een gloryhunter bent oke.... maar trek dan ook eens je bek op!

Goudvinger

Citaat van: StoneVAK14 op april 27, 2013, 11:09:56
Sfeer zat er lekker in gister hulde!

Heb er vanaf Oost weinig van meegekregen. Je merkt dat de akoestiek minder is bij een vol stadion, en dat de twee groepen op Noord van elkaar niet doorhebben dat er een liedje is begonnen bij de ander. Het resultaat is dat er op Noord twee liedjes door elkaar worden gezongen, en dat men op de andere tribunes geen duidelijke stimulans heeft om er in mee te gaan. De splitsing op Noord is funest voor de sfeer, en ik denk dat het de sfeer ten goede zou komen als beide groepen weer met z'n allen direct achter de goal plaatsnemen, om de hele tribune weer mee te krijgen.