Citaat van: mark1989 op oktober 03, 2025, 15:00:46
Mooi dat Cambuur dit even duidelijk maakt. Ik hoop dat de gasten met 0,1% hersencellen dit ook begrijpen.
Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.


