Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - maikcambuur

#1
Citaat van: mark1989 op oktober 03, 2025, 15:00:46
Mooi dat Cambuur dit even duidelijk maakt. Ik hoop dat de gasten met 0,1% hersencellen dit ook begrijpen.

Vind het een zwak statement. Dat komt door de selectieve verontwaardiging als het gaat om politieke uitingen in het stadion. Komt Cambuur ook met een statement als de woke agenda (lees regenboogvlaggen, regenboog aanvoerdersbanden etc.) wordt gepropageerd door club en knvb etc? Dan moet je dan ook ballen hebben en met statements komen omtrent politieke uitingen. Daarnaast is er niks mis met uitingen van de Nederlandse vlag. Alle vormen van nationalisme wordt echter zo panisch op gereageerd tegenwoordig. Verschrikkelijke ontwikkeling, ontzettend hypocriet ook.
#2
Citaat van: CambuurArnhem op augustus 25, 2025, 21:54:00
5 minuten erbij, zucht. Kom op met die 0-2

De 0-2 hangt totaal niet in de lucht anders. Moeten heeel erg blij wezen als je drie punten pakt. Want dit was echt niet om aan te gluren.
#3
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:43:24
Die Amofa is wel echt fantastisch hoor |:)

Hij en Marokkaanse boef spelen goed. Al liet hij bij deze kans wel makkelijk zijn man lopen. Goede redding van Jansen.
#4
Echt een parodie op voetbal vanavond, triest hoor.
#5
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 21:23:25
Even met Henk gebeld?  :proost

Maar vervolgens ook R?lke eraf halen voor Souren? Onbegrijpelijk, je gevaarlijkste middenvelder eraf halen voor een defensieve speler. Wil Henk wel winnen??
#6
Citaat van: AL op augustus 25, 2025, 21:07:42
We staan voor dus geen geklaag hier.
Sj?strand eruit en dat is terecht. Die was de minste op het veld.

Totaal onlogische wissel en opstelling ?berhaupt. Je linksbuiten, plek waarvan hij ook ons enige doelpunt tot dusverre maakt, offer je op als rechtsbuiten. Vervolgens bakt Vd Veen er niks van op links. En dan wissel je Sj?strand in de rust. In mijn ogen hele gekke beslissingen.
#7
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2024, 12:45:13
Citaat van: PePe op januari 25, 2024, 12:17:21
'Als je van Ajax wint dan kan je Cambuur ook hebben.'
Die uitspraak heeft Hercules-trainer Ren? van der Kooij de afgelopen weken vaak gehoord.

Ook denkt Van der Kooij dat Cambuur de wedstrijd tegen Hercules veel serieuzer zal benaderen dan dat Ajax het heeft gedaan.
Su ist!!

Ben ook wel klaar met die aandacht en praatjes van die lui. Vanavond volle bak en hopen op een ruime overwinning!
#8
Citaat van: Grijskijkert op oktober 27, 2023, 12:30:42
Dat verwacht ik, elke dag uit de regio Almere naar LWD komen zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.

Als hij dat niet doet is dat werkweigering. In dat geval zou cambuur hem tzt juridisch gezien op staande voet mogen ontslaan neem ik aan. Dus ik denk dat hij dat niet zal doen, want deze gozer wil wrs wel zn centjes zien. Ook al is hij zelf zo dom om dat niet te begrijpen, zijn zaakwaarnemer heeft dat waarschijnlijk wel in de gaten.
#9
Citaat van: PePe op oktober 16, 2023, 15:07:55
Youns El Hilali heb ik het over, hij is nieuw.

https://www.transfermarkt.nl/youns-el-hilali/leistungsdatendetails/spieler/667626/plus//saison/2022/wettbewerb/IJ1/verein/10958

CS is centrumspits.
#10
Vond hem in de voorbereiding ook al positief opvallen. Onder Ultee te weinig kansen gehad. Wat mij betreft deze jongen nu veel meer speeltijd geven, zelfde geldt voor Kooistra. Deze jongens brengen tenminste energie en diepgang in het spel. Ze zullen vast nog wel fouten maken, maar dat kan je ze vergeven. De jongens die nu constant spelen laten het ook niet zien.
#11
Citaat van: PePe op oktober 16, 2023, 14:53:04
Hij is geen spits, maar heeft al 2 keer gescoord toch? (speelde daar omdat er geen spitsen waren)

Speelde bij Milan in de jeugd alleen maar in de spits anders..
#12
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )
augustus 08, 2023, 11:06:14
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 07, 2023, 20:23:08
Ouch.

Dat gevoel ebt alweer wat weg  ;(

Op het moment dat Sjors Nultwee in beeld kwam zeker hahaha
#13
Wedstrijden / Re: Psv-Sc Cambuur
maart 09, 2023, 14:41:43
Citaat van: siepelsjeu op maart 09, 2023, 14:37:03
Er is inmiddels een rectificatie door de politie geplaatst door de politie dat er geen sprake is van intimidatie en bedreiging door cambuur supporters..

En laat dat nu net de hoofdreden zijn voor het feit dat wij niet welkom zijn in Eindhoven. Een ieder die niet doorheeft dat dit gewoon doorgestoken kaart is om uitsupporters voorgoed uit het Nederlandse betaalde voetbal te verbannen heeft oogkleppen op.

Ik ben bang dat de salamitactiek toegepast gaat worden, en dat mondjesmaat uitsupporters nergens meer welkom zijn. Welkom in Nederland.
#14
Wedstrijden / Re: Psv-Sc Cambuur
maart 08, 2023, 14:54:02
Citaat van: TM op maart 08, 2023, 14:51:58
Dit is het geval bij Groningen ja.. Politiechef van Leeuwarden laat geen politiemensen meer mee reizen naar uitwedstrijden sinds deze week..

Belachelijke beslissing. Demonstratie uitroepen in Eindhoven?
#15
Wedstrijden / Re: Psv-Sc Cambuur
maart 08, 2023, 13:21:19
Citaat van: Inferno-058 op maart 08, 2023, 13:15:38
Gerucht gaat dat er geen uitsupporters welkom zijn in Eindhoven, wie weet hier meer van?

Capaciteit uitvak is gehalveerd naar 750 max. Volgens mij is er geen volledig verbod.

https://nos.nl/artikel/2464736-psv-halveert-per-direct-capaciteit-uitvak-philips-stadion-na-zorgen-constructie