Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - renesmidje

#1
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 20, 2014, 13:32:27
Citaat van: Len Cantello op oktober 20, 2014, 13:29:48
Kijk. En daar is meneer Smid weer. Met wederom reclame voor door 'm zelf geschreven proza....
:_schater

Ach ja, meneer Smid heeft soms een kleine ingeving en maakt graag reclame voor zichzelf. Voor een ander zou ik het niet doen.
#2
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 20, 2014, 13:25:55
Ter lezing ende vermaak: http://renesmid.wordpress.com/2014/10/20/henk-de-jong-de-paus-van-leeuwarden/

Henk de Jong: de paus van Leeuwarden.
#3
Citaat van: grijskijker op juli 12, 2014, 12:07:13
Dit is trainbaar,v/d Laan had dit ook niet in zijn begin periode...

Zeker, dat is ook de insteek van de technische staf. Of een speler moet die kwaliteit al bezitten, of hij zal zo door Cambuur worden opgeleid.
#4
Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2014, 20:43:48
van Berkel is in ieder geval afgetest.

Bron: De stagiair van de sportredactie van de LC

Inmiddels geen stagiair meer, maar enfin.

Van Berkel maakte inderdaad een goede indruk, maar Cambuur zoekt een centrale verdediger die echt kan inschuiven. Een Van der Laan dus. Daarbij komt dat een speler goed bij de groep en bij het Cambuur-voetbal moet passen, aldus Henk de Jong.

Daar kijken ze in deze fase heel kritisch naar. Reijnen speelt bijvoorbeeld ook heel snel een bal naar een middenvelder of rechtsback, maar bij Cambuur hebben ze liever dat een speler iets langer wacht, zoals Van der Laan dat vorig jaar vaak deed.
#5
Citaat van: Timmie op juni 11, 2014, 15:12:46
Vat het op als feedback!

'Als het je niet boeit, dan lees je het niet.'

Zo zou ik als journalist nooit te werk gaan! Altijd zorgen dat mensen je stukken willen lezen! Doe er je voordeel mee en zorg ervoor dat iedereen het wil lezen!

Goed punt, ik probeer ervoor te zorgen dat mensen mijn stukken in de krant (willen) lezen, maar die kleine stukjes op mijn blog zijn ter vermaak. Het was inderdaad geen hoogstaand verhaal waarbij je van je stoel viel van bewondering. Hoeft ook niet, zo was het ook niet bedoeld.
#6
Citaat van: Dokkumer op juni 11, 2014, 16:17:51
Stagiair van Kloosterman zeker? :devil

Niet meer ;-)
#7
Citaat van: Len Cantello op juni 10, 2014, 18:27:18
Juist ja. Nou, maar goed blijven oefenen. Vond het met afstand het minst boeiende stukje tekst wat ik over de reünie heb gelezen......

Lees binnenkort magazine 't Hertsje maar. Interview met Koen Brack, zal je vast meer boeien....

Stukje over Goudmijn geschreven omdat ik het opvallend vond hoe hij zich gedroeg. Als het je niet boeit, dan lees je het niet.
#8
Citaat van: Lore op juni 10, 2014, 16:20:14
Mooi verhaal man! Je hebt mij toch al weer gauw een paar minuten van mijn werk afgeleid!

Kiek, daar doe ik het voor  8)
#9
Klein stukje getikt over Kenneth Goudmijn, de oud-rechtsbuiten van Cambuur, die in mijn ogen zo gek als een deur is.

http://renesmid.wordpress.com/2014/06/10/kenneth-goudmijn-wat-een-gek/
#10
Ook maar weer eens in de pen geklommen en een verhaaltje (inclusief foto's + video's) getikt. Het Univé-stadion is van Cambuur!


http://renesmid.wordpress.com/2013/04/23/het-unive-stadion-is-van-cambuur/
#11
Selectie en Technische staf / Re: Arts
maart 01, 2013, 11:07:44
Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2013, 13:30:59
Meneertje vertrekt toch, dus als spelersgroep zou ik nu mijn eigen plan trekken. Winst = punten = premie!

Zijn geen wedstrijdpremies meer.
#12
Algemeen / Re: Oproep magazine 't Hertsje
februari 28, 2013, 16:06:47
Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2013, 16:05:29
Ja ik ben perfect, er is namelijk nog nooit een zinnige opmerking uit mijn tikbord gekomen :devil

Goed om te weten  :) Ik zal het verhaal snel uitwerken en dan is het binnenkort te lezen in 't Hertsje.
#13
Algemeen / Re: Oproep magazine 't Hertsje
februari 28, 2013, 16:03:26
Citaat van: gewoon een fan op februari 28, 2013, 16:00:12
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:09:21
''Leeuwarden is een dorp, en Cambuur is de kroeg van het dorp. Dat is het bindmiddel.''
Ach hij bedoelt het goed maar het komt een beetje verrot zijn strot uit  :proost

Kan gebeuren, toch? Of zijn wij allemaal perfect? Zijn vast enkele onzinnige uitspraken te vinden, ergens op dit forum ;)
#14
Algemeen / Re: Oproep magazine 't Hertsje
februari 28, 2013, 15:57:56
Citaat van: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:55:21
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:52:14

Enige reden dat hij die vergelijking maakt, is om zijn metafoor compleet te maken. Hij had net zo goed kunnen zeggen 'Leeuwarden is een stad en Cambuur is de stadskroeg. Dat is het bindmiddel.' Was je dan wel tevreden geweest? Maar jij vindt dus niet dat Cambuur en Leeuwarden bij elkaar horen?

Dan was ik inderdaad tevreden geweest. Ik ben zo trots op de stad, dat ik het groot op mijn rug heb staan. Dat v/d Belt dan over een dorp begint dat steekt, juist omdat ik Leeuwarden (als stad, dus niet als dorp) bij onze prachtige club vind horen en vice versa!

Nou, goed. Dat kan ik begrijpen, al wil ik je toch echt verzekeren dat hij het alleen maar positief wilde uitdrukken met een metafoor. Wellicht niet een geslaagde, en daarom zal ik het ook niet gebruiken in het uiteindelijke verhaal, omdat het een supportersmagazine is en iedereen zich er wel in moet kunnen vinden ;)
#15
Algemeen / Re: Oproep magazine 't Hertsje
februari 28, 2013, 15:53:50
Citaat van: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:51:35
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:50:24
Bepaal niks voor je, geef alleen aan dat deze man enorm betrokken is en erg enthousiast is over Cambuur en het feit dat het een volksclub is met kritische supporters.

:y Dat klopt ook, vooral dat laatste vriend  ;)

Hoef je mij niet te vertellen, kritiek zit in alle geledingen van deze club, zeker ook van buitenaf. Beetje wat we hier doen zeg maar, op elkaar zeiken en zo ;)